eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastków › Budowa Klubu Aktywności Mieszkańców w miejscowości Marysin



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Klubu Aktywności Mieszkańców w miejscowości Marysin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Jastków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-002

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 50 20 425

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jastkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Klubu Aktywności Mieszkańców w miejscowości Marysin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0966b61e-09b5-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039522/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa parkingu i boiska przy Klubie Aktywności Mieszkańców w m.Marysin

1.1.7 Klub Aktywności Mieszkańców w miejscowości Marysin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273330/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.12.2022.CT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1011299,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót związanych z budową budynku użyteczności publicznej pod nazwą Klub Aktywności Mieszkańców w Marysinie, Gmina Jastków, działka nr 84, na podstawie pozwolenia na budowę. Zamówienie obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej (w tym: oświetlenie, osprzęt instalacyjny, instalacji uziemiającej i odgromowej), instalacji c.o. wraz z instalacją gazu, instalacji c.w.u., instalacji wentylacyjnej, instalacji kanalizacyjnej, posadzek i podłóg, okładzin, tynków, malowania, izolacji, stolarki, ślusarki, elewacji, montaż barier śniegowych, robót rozbiórkowych, zewnętrznego utwardzenia (opaska, taras, pochylnie, dojścia i dojazdy, parking, wjazd), terenów zielonych.
Do zakresu Wykonawcy wchodzi również:
- uruchomienie i przekazanie wszelkich urządzeń, instalacji do użytkowania wraz z niezbędną dokumentacją,
- uczestniczenie podczas odbioru przez właściwe organy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- monitoring wizyjny procesu inwestycji (kamera IP 2K szt. 2 lokalizacja uzgodniona z Zamawiającym. Kamera odporna na warunki atmosferyczne, nie wymaga zewnętrznego zasilania - rozdzielczość minimalna materiału wizyjnego FullHD
- zgrywanie materiały wideo (ok. 10 TB)
- obróbka i montaż comiesięcznego materiału – ujęcie z drona raz w miesiącu
- tworzenie materiału promocyjnego w technologii timelapse, buildlapse w postaci comiesięcznych postępów budowy i jednego filmu promocyjnego do 2min podsumowującego inwestycję

Budynek jest murowany w technologii tradycyjnej, wolnostojący niepodpiwniczony z dwiema nadziemnymi kondygnacjami użytkowymi, kryty jest dachem stromym dwuspadowym konstrukcji drewnianej. Wybudowany w stanie „surowym” wraz z zewnętrzną instalacją gazową, wodno-kanalizacyjną oraz wewnętrzną elektryczną linią zasilającą w 2021r. Teren objęty robotami jest ogrodzony.

Szczegółowy zakres robót zawarty został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wskazanego w ofercie przez wykonawcę przy wycenie należy opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIOR. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWIOR.
Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy Wykonawca przedstawi do uzgodnienia z Zamawiającym po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty. Należy uwzględnić realizację robót w 2022r w ilości 40% zakresu prac (roboty zewnętrzne- elewacja, nawierzchnie z kostki betonowej) (+/- 5%) oraz w 2023r w ilości 60% (+/- 5%) zakresu prac (pozostałe prace, w tym wewnętrzne w budynku, wykończeniowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262520-2 - Roboty murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45421132-8 - Instalowanie okien

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1223997,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1470014,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1223997,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIRTUS s.c. Paweł Buliński, Paweł Ciężki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123295491

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1223997,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.