eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Scalanie gruntów, obręb Rzymkowice, gmina Korfantów, powiat nyski, województwo opolskie- robota budowlana - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Scalanie gruntów, obręb Rzymkowice, gmina Korfantów, powiat nyski, województwo opolskie- robota budowlana - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774085065

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.spnysa.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Scalanie gruntów, obręb Rzymkowice, gmina Korfantów, powiat nyski, województwo opolskie- robota budowlana - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09c5f103-1af9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054746/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Scalanie gruntów obręb Rzymkowice, gmina Korfantów, powiat nyski, województwo opolskie-etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich;"Europa inwestująca w obszary wiejskie". Nr umowy o przyznaniu pomocy Nr 00002-6502-UM0800002/17

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289766

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.14.2023.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4201158,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotowy zamówienia:
1) budowa nowych dróg km- 6,381
2) przebudowa i remont dróg rolniczych km – 0,584
3) korekta przebiegu i poprawa parametrów technicznych rowów melioracyjnych km- 1,375
4) budowa i przebudowa przepustów szt. – 6

Wykaz dróg:
1) droga D-47 na długości 1 114 m,
2) droga D-40 ( od D-40 do ronda dz. 2445) na długości 122 m,
3) droga D-46 ( od D-40 do dz. 2495) na długości 578 m,
4) droga D-46 na długości 838 m,
5) droga D-15 na długości 238 m,
6) droga D-57 na długości 114 m,
7) droga D-61 na długości 301 m,
8) droga D-52 na długości 1 363 m,
9) droga D-48 na długości 812 m,
10) droga D-45 ( od drogi D-37B do dz. 2231) na długości 901 m,
11) droga D-37 na długości 584 m

2. Zadanie posiada :
Dofinansowanie inwestycji z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich :
”Europa inwestująca w obszary wiejskie” nr umowy o przyznaniu pomocy Nr 00002-6502-UM0800002/17

Szczegółowy zakres robót zawiera:
1) przedmiar robót,
2) dokumentacja projektowa,
3) STWiOR

UWAGA !!!!
Zakres robót nie obejmuje prac rekultywacyjnych i zadrzewienia.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) Zachowania przepisów BHP,
2) Obsługę geodezyjną należy ująć w kosztach wykonania robót.
W zakresie Wykonawcy jest wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (w 4-ch egz.) zgodnie z art. 57 ustawy Prawo budowlane. Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem podstawowych robót,
3) Wykonawca we własnym zakresie opracuje projekt tymczasowej i stałej organizacji ruchu i uzyska ich zatwierdzenie .
Na podstawie zatwierdzonych projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz po zakończeniu robót stałą organizację ,
4) Roboty na w/w zadaniu
- prowadzone na podstawie pozwolenia na budowę - decyzja nr 831/22 z dnia 28.10.2022r.,
5) Wykonawca opracuje harmonogram finansowo - rzeczowy robót,
Harmonogram winien uwzględniać wykonanie odcinków dróg i rowów wraz z przepustami stanowiących zamknięty fragment komunikacyjny i użytkowy.
6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w robót odpowiada za ich składowanie oraz
w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),
7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,
8) Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych
w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,
9) Wykonawca ma zapewnić oraz uwzględnić w ofercie koszt nadzoru archeologicznego oraz saperskiego w razie konieczności.
Osoby pełniące nadzór archeologiczny oraz saperski winne posiadać odpowiednie dokumenty/certyfikaty oraz pozwolenia.
10) Koszty utylizacji ziemi i gruzu na składowisku odpadów należy udokumentować poprzez przedłożenie inspektorowi nadzoru lub przedstawicielowi Zamawiającego kopii faktur lub innych dokumentów (oryginały do wglądu).
W przypadku braku udokumentowania utylizacji ziemi i gruzu z wykopu Wykonawca otrzyma zapłatę za wywóz ziemi
i gruzu na odległość do 1,0 km bez kosztów utylizacji.
11) Wykonawca zastosuje wszelkie możliwe środki finansowe tak, aby w toku realizacji przedmiotu umowy nie stwarzać utrudnień dla użytkownika infrastruktury technicznej, obiektów oraz utrudnień w dostępie do drogi publicznej,
z uwzględnieniem czasowych utrudnień wynikających z technologii robót budowlanych. Jednakże z uwagi na specyfikę robót w terenie- uprawy na gruntach należy tak prowadzić roboty, aby istniał dostęp do gruntów przez ich właścicieli. Dojazd do wyznaczonego odcinka robót musi być zachowany w stanie nie gorszym niż przed przekazaniem placu budowy. Na tę okoliczność Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną, a w przypadku zniszczenia dróg, dojazdów oraz innych działek wypłaci odszkodowanie właścicielowi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4894588,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7305425,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4894588,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUCZ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237

7.3.3) Ulica: Częstochowska 14

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4894588,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.