eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Usługa cateringu dla Przedszkola Gminnego w Skibinie w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringu dla Przedszkola Gminnego w Skibinie w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIEJÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 20/22

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542853686

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ugradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringu dla Przedszkola Gminnego w Skibinie w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94169a3e-2155-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055874/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa cateringu dla Przedszkola Gminnego w Skibinie w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa cateringu dla Przedszkola Gminnego w Skibinie
w roku szkolnym 2023/2024”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługa cateringu dla Przedszkola Gminnego
w Skibinie w roku szkolnym 2023/2024.
1) Przygotowanie i dostawa wyżywienia (śniadanie, obiad) od dnia 01.09.2023 r. do 30.08.2024 r. (z wyłączeniem lipca 2024 r.)
2) Posiłki muszą być dostarczane codziennie, przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku
do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych, dla dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat, które uczęszczają do Przedszkola Gminnego w Skibinie.
3) Przewidywana ilość zestawów żywieniowych w trakcie trwania umowy wynosi 20610.
W skład jednego zestawu wchodzi: śniadanie i 2-daniowy obiad. Minimalna liczba dzienna dostarczanych zestawów – 5.
4) Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycje jadłospisu na okres kolejnego miesiąca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w jadłospisie.
5) Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości, zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki, a także uwzględniać polską tradycję kulinarną.
Posiłki powinny spełniać poniższe warunki:
5.1. Śniadanie: zupa mleczna lub potrawy mleczne i mlekopochodne, kanapka, herbata, owoce (w tym sezonowe) itp.
5.2. Obiad: powinien składać się z dwóch dań i napoju, owoce (w tym sezonowe).
5.3. Pierwsze danie obiadu powinna stanowić zupa przyrządzona na wywarach jarskich lub mięsnych (nie należy przygotowywać wywarów z kości). Jeżeli w skład zupy będą wchodzić, np. ziemniaki, kluski, czy kasza – nie powinny się one powtarzać w drugim daniu.
5.4. Drugie danie obiadu powinno być bogate w białko pełnowartościowe – mięso, ryby, jaja, ser, itp., w zestawieniu z ziemniakami lub innymi produktami z grupy produktów zbożowych, tj. kaszami różnego rodzaju, makaronami, kluskami itp. Raz w tygodniu powinna być podawana ryba.
5.5. Obiad musi koniecznie obfitować w warzywa podawane w różnej postaci, np. groszek z marchewką, buraczki, surówka, sałata, itp. oraz owoc (w tym sezonowy).
5.6. Należy pamiętać, aby w każdym posiłku głównym występowało białko pełnowartościowe.
5.7. Posiłki powinny być urozmaicone i zrównoważone. Wzbogacone mieszankami przypraw.
6) Wszystkie przygotowywane posiłki muszą być zgodne z wymogami zawartymi
w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154).
Posiłki muszą spełniać także wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.
7) W jadłospisie powinno się uwzględnić dzienny zestaw żywieniowy w zależności
od indywidualnych potrzeb dzieci zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego, różnorodne wędliny, potrawy z ryb, sezonowe warzywa i owoce, zróżnicowane potrawy mięsne, półmięsne, nabiałowo – mleczne, jarskie. Zamawiający nie dopuszcza, żeby
w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku.
W przypadku uczęszczania do przedszkola dzieci z alergiami – posiłki dla nich należy przygotowywać oddzielnie Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania takich informacji w trakcie trwania umowy.
8) Wykonawca samodzielnie przygotowuje posiłki, dostarcza je własnym transportem i zapewnia rozdysponowanie posiłków w odpowiedniej ilości oraz obowiązany jest odebrać z Przedszkola resztki posiłków.
9) Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwie dobrane do wieku dzieci.
Godziny dostawy to: śniadanie 8:30-8:45, obiad 12:00-12:15.
10) Wykonawca winien posiadać wypis lub zaświadczenie z rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
11) Stan posiłków i sposób ich dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
12) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o tej samej jakości na swój koszt z innych źródeł.
13) W cenie oferty należy uwzględnić koszt posiłków standardowych i dietetycznych w razie konieczności.
14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilości przedmiotu zamówienia.
Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci w Przedszkolu, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
Odbiór dostarczonych posiłków potwierdzony będzie każdorazowo protokołem ich dostarczenia, z wyszczególnieniem ilości dostarczonych posiłków i podpisem upoważnionego pracownika Przedszkola.
15) Cena jednego zestawu winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
16) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie, mogących mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298845,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298845,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "OLGA" Elżbieta Krychowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911074622

7.3.3) Ulica: Włocławska 58

7.3.4) Miejscowość: Bądkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-704

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298845,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.