Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00326600/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac murarskich, tynkarskich, malarskich, stolarskich, ciesielskich w nieruchomościach stanowiących własność Miasta Słupska zarządzanych przez
PGM Sp. z o.o. w Słupsku- III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598425222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pgm.slupsk.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac murarskich, tynkarskich, malarskich, stolarskich, ciesielskich w nieruchomościach stanowiących własność Miasta Słupska zarządzanych przezPGM Sp. z o.o. w Słupsku- III postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44a7d57f-2ba2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025999/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Roboty ogólnobudowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326600
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/DIT/P/RB/2023/ZP I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 73208,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest „Wykonanie prac murarskich, tynkarskich, malarskich, stolarskich, ciesielskich w
nieruchomościach tj. w częściach wspólnych budynków komunalnych, lokalach mieszkalnych, komórkach, pomieszczeniach
gospodarczych, garażach stanowiących własność Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.
w Słupsku”
Zakres prac obejmuje:
- zewnętrze roboty nawierzchniowe,
- wykonanie deskowania z płyt OSB,
- docieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie izolacji cieplnej
- wymiana konstrukcji drewnianych,
- roboty malarskie,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- naprawa posadzek betonowych,
- wymiana podłóg drewnianych,
- naprawy i uzupełnienia tynków,
- naprawa lub przemurowanie ścian,
- naprawa lub wymiana okuć stolarki drzwiowej i okiennej
- zabezpieczenia pustostanów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo
przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9),
Przedmiar robót (załącznik nr 10).
Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 5.3. dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na
ustalonych umową warunkach.
Określenie lokalizacji robót oraz zakresu prac określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie robót wystawione
Wykonawcy przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty zużycia mediów niezbędnych do realizacji robót. Wszelkie koszty
zużycia mediów związane z wykonywaniem robót będą ponoszone przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące
czynności instalacyjne w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
– murarz tynkarz
- cieśla stolarz
o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik
zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu
i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę
ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 do SWZ – wzorze umowy.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób,
o których mowa w art.96 ust. 2 pkt.2 Pzp.
Wykonawca ma wykonywać zadanie publiczne zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów
napędzanych gazem ziemnych we flocie pojazdów użytkowych przy wykonaniu zadania na poziomie wymaganym przez
przepisy ustawy
elektromobilność i paliwa alternatywne (Dz. U. 2022 poz. 1083).
Ilość wykorzystywanych pojazdów o których mowa w pkt. 3.7. zostanie określona zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium
oceny ofert).
Zgodnie z art. 106 ust. 1 i art. 107 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie kryterium oceny ofert: udział pojazdu elektrycznego
lub napędzanego gazem - waga kryterium 10% Zamawiający, żąda przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka
dowodowego w postaci kopii świadectwa homologacji typu jednostki napędowej pojazdu lub innego dokumentu
potwierdzającego dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego np. kopii ważnego dowodu rejestracyjnego pojazdu
Zamawiający przewiduję karę w wysokości 500 zł brutto w przypadku niewykorzystania do realizacji usługi pojazdu o
wymaganym napędzie elektrycznym lub hybrydowym, z zastrzeżeniem że kara zostanie naliczona po każdym stwierdzeniu
tego faktu na podstawie czynności określonych w § 4. ust.9 we wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262520-2 - Roboty murowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45321000-3 - Izolacja cieplna
45442100-8 - Roboty malarskie
45262423-2 - Wykonywanie pokładów
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81253,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81253,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81253,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. WINDOWS&DOORS Marcin Chadacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392893941
7.3.3) Ulica: Złota 1
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U WINDOWS & DOORS MARCIN CHADACZ
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U WINDOWS & DOORS MARCIN CHADACZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81253,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wykonanie integracyjnego placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 31 "Bajkowa Kraina" w Słupsku w ramach projektu Słupskiego Budżetu Obywatelskiego
- "Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. W. Szymborskiej".
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Sukcesywne dostawy wędlin wieprzowych, mięsa wieprzowego oraz podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Słupsku.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych oraz konferencyjnych
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lubostroń, pałac, XVIII w., kontynuacja prac konserwatorsko-restauratorskich stolarki okiennej i drzwiowej- etap końcowy
- Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Raszyn
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.