Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00236485/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Urzędu Miasta w Gminie Miejskiej Kowary
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Kowary
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757439225
1.5.8.) Numer faksu: 757613173
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9027ee51-fde4-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa dostępności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Urzędu Miasta w Gminie Miejskiej Kowary2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9027ee51-fde4-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109226/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Poprawa dostępności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Urzędu Miasta w Gminie Miejskiej Kowary
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Dostępny samorząd - granty" realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236485
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.271.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 177981,64 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157516,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: budowa pochylni dla niepełnosprawnych wraz z przebudową schodów wejściowych do budynku1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pochylni dla niepełnosprawnych wraz z przebudową schodów wejściowych do budynku.
2. Adres inwestycji: miejscowość Kowary, działka nr 186/11, obręb Kowary AM-1
3. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:
a) Projekt Techniczny – projekt zagospodarowania terenu
b) Przedmiar
c) Ogólną Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża budowlana
d) Ogólną Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża elektryczna
e) Decyzję Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura
w Jeleniej Górze nr 2514/2022 z dnia 12.01.2023 r.
f) załączniki graficzne
g) dokumentację fotograficzną;
stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania operatu kolaudacyjnego.
6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o ich rozpoczęciu wszystkich właścicieli sieci zlokalizowanych na odcinku objętym przedmiotem zamówienia.
7. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej.
8. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112500-0 - Usuwanie gleby
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45410000-4 - Tynkowanie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
4.5.5.) Wartość części: 121131,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: Oznaczenia oraz sprzęt dla osób niepełnosprawnych1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż:
a) Kontrastowe oznaczenia stopni na schodach – MOPS 4 szt., UM 6 szt.
b) Kontrastowe oznaczenie drzwi wykonanych z przezroczystych materiałów – MOPS 4 szt.
c) Dotykowe pasy ostrzegawcze przed schodami i innymi niebezpiecznymi miejscami – MOPS 36 mb, UM 64 mb
d) Oznakowanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych wraz z malowaniem powierzchni miejsca postojowego – MOPS 1 szt., UM 2 szt.
e) Tablice informacyjno – nawigacyjne przy wejściu/na piętrach/ciągach komunikacyjnych – MOPS 1 szt., UM 2 szt.
f) Ramki do podpisów – UM 2 szt.
g) Pętla indukcyjna stanowiskowa – MOPS 1 szt.
h) Lupa optyczna z podświetleniem LED o następujących parametrach – MOPS 10 szt., UM 10 szt.
i) Krzesło do wypoczynku – MOPS 10 szt., UM 20 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 36384,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVERMASTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385412951
7.3.3) Ulica: Maciejowska 9a
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-506
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część I - prace ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80097,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVERMASTER so. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385412951
7.3.3) Ulica: Maciejowska 9a
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-506
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z KOWAR
więcej: przetargi w Kowarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy - część nr 2
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.