eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › "Budowa zespołu garaży oraz zespołu pawilonów handlowo-usługowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Chrzanowie, działka nr 1156/22 - ETAP I i II"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa zespołu garaży oraz zespołu pawilonów handlowo-usługowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Chrzanowie, działka nr 1156/22 - ETAP I i II"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W CHRZANOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276248967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sokoła 30 lokal 5

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 02 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tbs-chrzanow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tbs-chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10eadc15-2f8f-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot Prawa Publicznego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa zespołu garaży oraz zespołu pawilonów handlowo-usługowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Chrzanowie, działka nr 1156/22 - ETAP I i II"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10eadc15-2f8f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00188841/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa zespołu garaży oraz zespołu pawilonów handlowo-usługowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Chrzanowie, działka nr 1156/22 - ETAP I i II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333377

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TBSCH-ZP-3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1510985,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
1.1. wykonaniu robót przygotowawczych,
1.2. wykonaniu robót budowlanych i montażowych zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi załącznik nr 6 do SWZ,
1.3. wykonaniu instalacji zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi załącznik nr 6 do SWZ, oraz zgodnie z zasadami określonymi w warunkach przyłączenia wydanych przez dostawców mediów,
1.4. wykonaniu numerowania miejsc postojowych,
1.5. wykonaniu numerowania garaż,
1.6. nasadzeniu roślin,
1.7. wykonaniu nawierzchni ciągów pieszych komunikacyjnych bez barier architektonicznych (z uwzględnieniem funkcjonalności dla osób niepełnosprawnych),
1.8. prowadzeniu bieżącej obsługi geodezyjnej oraz sporządzeniu inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach,
1.9. wykonaniu i zatwierdzeniu dokumentacji zamiennej w przypadku wprowadzenia zmian w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
1.10. sporządzeniu inwentaryzacji budowlanej obiektu objętego inwestycją,
1.11. opracowaniu i przekazaniu Zamawiającemu w terminie wszelkich niezbędnych dokumentów, uzyskanych zgód i decyzji potrzebnych do otrzymania przez Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu objętego przedmiotem zamówienia (Inwestycja – etap nr I i II zgodnie z projektem). Procedura zakończenia wymienionych etapów I i II nie może wygaszać decyzji o pozwoleniu na budowę dla III etapu),
1.12. wykonaniu innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

2. Przedmiot zamówienia:
2.1. dotyczy etapu nr I oraz etapu nr II (wskazanego na rys. Z-1 Projekt Zagospodarowania Terenu),
2.2. nie dotyczy zakresu inwestycji określonej w projekcie architektonicznym jako etap III,
2.3. nie przewiduje wycinki zieleni wysokiej – drzew – zgodnie z projektem. W ramach przedmiotu zamówienia przewidziana jest wycinka grupy krzewów o powierzchni 22 m2.

3. Ogólna charakterystyka projektowanej inwestycji, jej elementy i dane techniczne:
3.1. Inwestycja- zamierzenie budowlane obejmuje:
3.1.1. budowę zespołu 18 garaży jednostanowiskowych,
3.1.2. budowę parkingu na 35 miejsc postojowych wraz koniecznymi drogami manewrowymi i chodnikami,
3.1.3. budowa i przebudowa sieci oświetlenia terenu oraz budowa instalacji elektroenergetycznej do stacji ładowania samochodów elektrycznych,
3.2. Zakres Inwestycji wg. projektu:
3.2.1. Etap I (objęty przedmiotem zamówienia): budowa parkingu z 33 miejscami postojowymi wraz ze zjazdem z drogi publicznej ul. Mieszka I, oświetleniem terenu i instalacją do stacji ładowania samochodów elektrycznych,
3.2.2. Etap II (objęty przedmiotem zamówienia): budowa 18 garaży, dwóch miejsc postojowych, oraz drogi manewrowej,
3.2.3. Etap III (nie objęty przedmiotem zamówienia): budowa 2 pawilonów handlowo-usługowych, budynku sanitarnego, chodników oraz montaż małej architektury: kosza na śmieci, stojaka rowerowego, wiata śmietnikowa.
3.2.3.1. Przedmiot zamówienia nie dotyczy zakresu inwestycji określonej w projekcie architektonicznym jako etap III.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach:
4.1. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ,
4.2. Dokumentacja projektowa (I i II etap) stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ, na którą składa się:
4.2.1. Projekt Architektoniczno-budowlany:
-Pozwolenie na budowę
-Dodatkowe pisma
-Branża architektoniczna
-Opinia geotechniczna
-Załączniki PZ PAB
4.2.2. Projekt Techniczny:
-Branża drogowa
-Branża konstrukcyjna
-Instalacje elektryczne
4.2.3. STWiORB:
-Branża architektoniczno-budowlana
-Branża drogowa
-Instalacje elektryczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

44221240-9 - Wrota garażowe

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.


Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.