eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Zakup przyczepy budowlanej tandem na potrzeby Nadleśnictwa Legnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup przyczepy budowlanej tandem na potrzeby
Nadleśnictwa Legnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEGNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pawicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: legnica@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://legnica.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62c8cabe-141c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Nadleśnictwo Legnica

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup przyczepy budowlanej tandem na potrzeby
Nadleśnictwa Legnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62c8cabe-141c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00207966/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 „Zakup przyczepy budowlanej tandem na potrzeby Nadleśnictwa Legnica”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276050

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej przyczepy budowlanej samowyładowczej typu „tandem”
II. Przyczepa musi być fabrycznie nowa, kompletna, wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowana w 2022 lub 2023 roku, gotowa do użytku.
III. Przyczepa musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1047 z zm.). Przyczepa musi posiadać aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 7 grudnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie świadectw kwalifikacji t.j. (Dz.U. 2023 poz. 167). Należy podać stan faktyczny. Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy przyczepy.
IV. Pozostałe parametry:
• Okres gwarancji minimum 12 miesięcy,
• Skrzynia ładunkowa wykonana ze stali trudnościeralnej,
• Dopuszczalna masa całkowita 22-24 tony,
• Dyszel resorowany hydraulicznie,
• Wywrot tylny za pomocą siłownika hydraulicznego,
• Burta tylna otwierana hydraulicznie, uszczelniona,
• Hydrauliczna stopa podporowa,
• Hamulce pneumatyczne,
• Dwie osie jezdne,
• System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
• W terminie dostawy przyczepy należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji przyczepy, urządzeń i sprzętu zamontowanego w przyczepie w języku polskim, książki gwarancyjne przyczepy oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji przyczepy.
• Do oferty należy dołączyć specyfikację techniczną wraz z fotografią (grafiką) poglądową przedstawiającą oferowany sprzęt.
V. Miejsce dostawy:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Kontenerowej Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Legnica, znajdującej się w Miłogostowicach 1B, 59-216 Kunice po wcześniejszym uzgodnieniem terminu dostawy z przedstawicielem zamawiającego.
VI. Dostawca gwarantuje Zamawiającemu należytą jakość i parametry techniczne dostarczonego sprzętu, zgodne ze specyfikacją dołączoną do oferty.
VII. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy, stanowiącej załącznik
Nr 4 do SWZ.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223370-0 - Przyczepy z wywrotnicami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kania Wałcz Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651692793

7.3.3) Ulica: ul. Kołobrzeska 39

7.3.4) Miejscowość: Wałcz

7.3.5) Kod pocztowy: 78-600

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.