eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynowo › Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Konstantynowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowo 1

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-053

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618137791

1.5.8.) Numer faksu: 618132238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konstantynowo@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5b94e6d-1bd3-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5b94e6d-1bd3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101485/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utrzymanie dróg leśnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307083

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NB.270.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 555554,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo w roku 2023, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Umowy oraz specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami.
Do zakresu umowy należy konserwacja nawierzchni dróg leśnych, polegające
w szczególności na:
a) wbudowaniu miejscowo materiału w postaci kruszywa łamanego granitowego (0-63,00mm),
b) mechanicznym profilowaniu podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej,
c) zagęszczeniu nawierzchni drogi przy użyciu walca samojezdnego,
d) mechanicznym koszeniu poboczy dróg przy użyciu kosiarki bijakowej lub mulczera lub kosiarki wysięgnikowej.

Prace zostaną wykonane zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1) oraz kosztorysem ofertowym Wykonawcy (Załącznik nr 2), ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą - Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.

Kruszywo łamane naturalne, granitowe o uziarnieniu od 0,00 do 63,00 mm, musi być dopuszczone do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania oraz posiadać wszystkie wymagane świadectwa, atesty, certyfikaty.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w celu weryfikacji spełnienia wymagań w zakresie kruszywa o którym mowa w ust. 2 powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, przeprowadzenia badań próbek wbudowanego kruszywa przez uprawnione laboratorium. Nie spełnienie wymagań dla kruszyw będzie podstawą do nie zapłacenia za wykonaną usługę. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384140,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515993,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384140,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DOMI Agnieszka Nowacka (DOMI)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BRIKBAU ANNA NOWACKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369251785

7.3.3) Ulica: ul. Plac Niepodległości 2

7.3.4) Miejscowość: Kórnik

7.3.5) Kod pocztowy: 62-035

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384140,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.