eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszakowice › Poprawa bezpieczeństwa pieszych na terenie Gminy Włoszakowice poprzez wyznaczenie 2 przejść dla pieszych oraz doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej



Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa pieszych na terenie Gminy Włoszakowice poprzez wyznaczenie 2 przejść dla pieszych oraz doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wloszakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa pieszych na terenie Gminy Włoszakowice poprzez wyznaczenie 2 przejść dla pieszych oraz doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ede94214-19a1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062161/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa bezpieczeństwa pieszych na terenie Gminy Włoszakowice poprzez wyznaczenie 2 przejść dla pieszych oraz doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287232

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 262648,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie 2 przejść dla pieszych zlokalizowanych na terenie Gminy Włoszakowice.
Zadanie obejmuje wykonanie dwóch przejść z aktywną sygnalizacją o ruchu pieszym wraz z czujnikiem ruchu i żółtym sygnałem świetlnym oraz podświetlanymi znakami D-6 zasilane panelem solarnym. Oznakowanie poziome wykonane farbą drogową z odpowiednia szorstkością zbliżona do szorstkości nawierzchni. Dodatkowo montaż elementów odblaskowych 3 M na jezdni. W przypadku przejścia na skrzyżowaniu drogi powiatowej 3903P i drogi gminnej 712631P w miejscowości Włoszakowice należy wykonać dodatkowo przestrzeń azylu P-10 z nawierzchni bitumicznej układanej na zimno za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowych.
Lokalizacja przejść interaktywnych:
1) w ciągu drogi wewnętrznej ul. Szkolnej w miejscowości Krzycko Wielkie (rysunek techniczny przejście Krzycko Wielkie)
2) na skrzyżowaniu drogi powiatowej 3903P drogi gminnej i 712631P w miejscowości Włoszakowice (rysunek techniczny przejście Włoszakowice)
Szczegółowy zakres prac określa:
1) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
2) Rysunek techniczny przejście Krzycko Wielkie stanowiący załącznik nr 8a do SWZ,
3) Rysunek techniczny przejście Włoszakowice stanowiący załącznik nr 8b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 48166,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje budowę miasteczka rowerowego przy Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jezierzycach Kościelnych oraz dostawę 4 mobilnych miasteczek ruchu drogowego do edukacji wczesnoszkolnej do Szkoły Podstawowej w Dłużynie, Szkoły Podstawowej im. Ks. Teodora Kurpisza w Bukówcu Górnym, Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Krzycku Wielkim i Zespołu Szkół Ogólnokształcących we Włoszakowicach.
Szczegółowy zakres prac określa:
1) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SWZ,
2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST) stanowiąca załącznik nr 9a do SWZ,
3) Rysunek Plac stanowiący załącznik nr 9b do SWZ,
4) Rysunek Plac z kostki stanowiący załącznik nr 9c do SWZ.
W ramach tej części Wykonawca dostarczy 4 zestawy miasteczek do nauki wczesnoszkolnej, w skład którego wchodzą:
1) Mini znaki drogowe z materiału PVC – 11 szt. (wys. 105 cm, śr. 20 cm)
2) Przesuwany sygnalizator 3-komorowy dla ruchu kołowego – 2 szt. (wys. 105 cm, tarcza 14 x 28 cm, śr. słupka 37 mm)
3) Przesuwany sygnalizator 2-komorowy dla ruchu pieszego – 2 szt.
4) Makieta pojazdu (wizerunek przodu oraz tyłu pojazdu np. ambulans, wóz strażacki, samochód policyjny itp.) – 9szt. o wymiarach 36 x 45 cm.
Elementy pomocnicze:
1) Mata gumowa, antypoślizgowa (szer. 60 cm, dł. 105 cm, gr. 3 mm) „przejście dla pieszych” – 2 szt.
2) Mata gumowa, antypoślizgowa (szer. 60 cm, dł. 105 cm, gr. 3 mm) „ścieżka” – 10 szt. (w tym dwie maty „zakręt”)
3) Gwizdek plastikowy – 1szt.
4) Opaska odblaskowa samozaciskowa – 1 szt.
5) Czapka policjanta – 1 szt.
Elementy dodatkowe:
1) Nakładka odblaskowa – 10 szt.
2) Zawieszki odblaskowe miękkie i twarde MIX – 100 szt.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Dłużynie, Szkoła Podstawowa im. Ks. Teodora Kurpisza w Bukówcu Górnym, Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Krzycku Wielkim i Zespół Szkół Ogólnokształcących we Włoszakowicach.
Elementy wyposażenia winny posiadać winny posiadać następujące certyfikaty zgodności:
1) Deklaracja zgodności w odniesieniu do Dyrektywy 2001/95/EC oraz ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów,
2) Deklaracja zgodności w odniesieniu do Dyrektywy 2004/108/EC oraz Dyrektywy 1999/5/EC,
3) Karta Produktu zgodna z atestem wydanym przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – PN-EN ISO 16000-9:2009 ISO 16000-3 i -6:2011 Wyroby spełniają wymagania MZiOS z dnia 12.03.1996 dotyczące zawartości LZO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

43329000-5 - Zestawy sprzętu

4.5.5.) Wartość części: 274890,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 48 166,80 PLN brutto i umieścił tą kwotę na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Oferta Wykonawcy opiewająca na kwotę 154 758,60 PLN znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154758,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154758,60 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318105,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RIEDEL Piotr Riedel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971371989

7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp. 59

7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-140

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.