eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Zadanie nr1Przebudowa oświetlenia ul. Kościuszki z kanalizacja teletechniczną Zadanie nr2Przebudowa linii napowietrznych nN zasilanych ze stacji transformatorowych Kolbuszowa 5, 6, 19, 20, na kablową



Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zadanie nr1Przebudowa oświetlenia ul. Kościuszki z kanalizacja teletechniczną Zadanie nr2Przebudowa linii napowietrznych nN zasilanych ze stacji transformatorowych Kolbuszowa 5, 6, 19, 20, na kablową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: GMINA KOLBUSZOWA

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.11.4.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.11.5.) Kod pocztowy: 36-100

1.11.6.) Województwo: podkarpackie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.ekolbuszowa.logintrade.net

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie nr1Przebudowa oświetlenia ul. Kościuszki z kanalizacja teletechniczną Zadanie nr2Przebudowa linii napowietrznych nN zasilanych ze stacji transformatorowych Kolbuszowa 5, 6, 19, 20, na kablową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa491f65-40d2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032724/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Przebudowa oświetlenia ul. Kościuszki z kanalizacja teletechniczną

1.1.25 Przebudowa linii napowietrznych nN zasilanych ze stacji transformatorowych Kolbuszowa 5, 6, 19, 20, na kablową doziemną

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ekolbuszowa.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ekolbuszowa.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu platformyzakupowejPZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresem
https://ekolbuszowa.logintrade.net
3. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
1.1. Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim
w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa.
1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wyka
ul. Piłsudskiego 6/10
36-100 Kolbuszowa
Tel. 17 2271 333 wew. 502
e-mail: rodo@ekolbuszowa.pl
1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zadanie nr 1. Przebudowa oświetlenia ul. Kościuszki z kanalizacja teletechniczną
Zadanie nr 2. Przebudowa linii napowietrznych nN zasilanych ze stacji transformatorowych Kolbuszowa 5, 6, 19, 20, na kablową
doziemną
numer referencyjny nadany sprawie: ZP.271.1.46.2023
prowadzonym w trybie: podstawowym bez przeprowadzania negocjacji
1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019)., dalej „ustawa Pzp”;
1.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;
1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
1.1.8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego w niniejszym postępowaniu, a także
w trakcie realizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.46.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Przebudowa oświetlenia ul. Kościuszki z kanalizacją teletechniczną – zadanie Gmina Kolbuszowa – zadanie obejmuje:
Zadania będą wykonywane w cyklu dwuletnim, tj. w roku 2023 oraz w roku 2024.
Zadanie nr 1 obejmuje:
1) budowę odcinka podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 33/52m, wyprowadzonej z szafy oświetlenia ulicznego w stacji KOLBUSZOWA 20 do istniejącego słupa nr 39/6 oraz wymianę dwóch opraw sodowych na Led ze sterownikami; ;
2) budowę odcinka podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 66/74m, wyprowadzonej od istniejącego słupa oświetlenia ulicznego nr 20/2/1 przy ul. 11-go Listopada zasilanego z szafy oświetlenia ulicznego w stacji KOLBUSZOWA 20 do proj. szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 1;
3) budowę odcinka podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 20/35m, wyprowadzonej z projektowanej szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 1 w kierunku istniejącego słupa nr 41/6 przy ul. Parkowej (zasilanie Parku Jordanowskiego), gdzie zostanie zmufowany z kablem zasilającym oprawy w Ogródku Jordanowskim;
4) budowę podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 866/1036m, wyprowadzonej z projektowanej szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 1, poprzez projektowane słupy oświetleniowe od słupa nr L28, L27, …, do słupa nr L1;
5) budowę odcinka podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 3/12m, wyprowadzonej z istniejącego słupa nr 47/6 przy ul. Kolejowej do proj. szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 2;
6) budowę odcinka podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 3/17m, wyprowadzonej z projektowanej szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 2 do istniejącego słupa nr 47/6 przy ul. Kolejowej (zasilanie oświetlenia ulicznego ul. Kolejowej);
7) budowę podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 101/114m, wyprowadzonej z projektowanej szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 2, poprzez projektowane słupy oświetleniowe od słupa nr L32 do słupa nr L33;
8) budowę podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 289/338m, wyprowadzonej z projektowanej szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 2, poprzez projektowane słupy oświetleniowe od słupa nr L31, L30, …, L34, do miejsca mufowania z istn. linią kablową w kierunku istn. słupa nr 27;
9) budowę odcinka podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 79/98m, wyprowadzonej z istniejącej szafy oświetlenia ulicznego SOS-60 przy ul. ppor. Sawy nr 2 do istniejącego słupa nr 26/19 przy ul. Tyszkiewiczów (zasilanie oświetlenia ulicznego ul. Tyszkiewiczów);
10) budowę szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 1 przy ul. Kościuszki w Kolbuszowej
11) budowę szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 2 przy ul. Kolejowej w Kolbuszowej;
12) budowę 37 szt. słupów oświetleniowych o wysokości 10m wraz z montażem opraw oświetleniowych ze źródłem światła typu LED i sterownikami, malowanymi na kolor RAL 9011 lub podobny (słupy i oprawy)
13) montaż i instalację czarnych, hermetycznych gniazd wtykowych na słupach oświetleniowych w ilości 37 szt.
14) budowę podziemnej kanalizacji kablowej 1-otworowej o długości 1025m wraz z posadowieniem 29 szt. studni kablowych oraz połączenie kanalizacji kablowej z istniejącą studnią SKR-1, oznaczoną na schemacie jako SK-1/28.
15) połączenie budowanej kanalizacji kablowej z istniejącą (połączenie SK-1/1 z istniejącą studzienką)
16) ułożenie rur DVR Ø40 pomiędzy studniami kablowymi a przylegającymi do nich fundamentami słupów oświetlenia ulicznego, średnio po 2,0 m, z wybiciem otworów w studniach i ich zarobieniem (studzienki: SK-1/1, SK-1/3, SK-1/5, SK-1/6, SK-1/7, SK-1/12, SK-1/13, SK-1/14, SK-1/15, SK-1/16, SK-1/17, SK-1/18, SK-1/20, SK-1/24, SK-1/25, SK-1/29, SK-1/30);
17) wymianę dwóch opraw sodowych na oprawy Led wraz z wysięgnikami i sterownikami na istniejącym słupie 39/6;
18) dwukrotne malowanie istniejących słupów oświetleniowych o numerach 28 do 31 oraz masztu na rondzie nr 27 na kolor jak projektowane słupy oświetleniowe;
19) wymianę 14 opraw sodowych na terenie Ogródka Jordanowskiego na oprawy parkowe Led ze sterownikami, w tym 7 szt. z optyką dookólną a 7 szt. z optyką kierunkową.
Strumień świetlny oprawy – min. 12500 lm nad jezdnią i na słupie 39/6 oraz min. 6100 lm w Ogródku Jordanowskim.
Oprawy na słupach 28 do 31 oraz na maszcie na rondzie, nr 27, zostały już wymienione na oprawy Led ze sterownikami.
3. Zadanie nr 2 Przebudowa linii napowietrznych nN zasilanych ze stacji transformatorowych Kolbuszowa 5, 6, 19, 20, na kablową doziemną – zadanie PGE Dystrybucja S.A.:
Zadanie nr 2 obejmuje:
I. Przebudowa linii nN zasilanej ze stacji „Kolbuszowa 5” i „Kolbuszowa 6” obejmuje:
1. budowę podziemnych linii elektroenergetycznych kablowych nN 0,4kV wraz z budową szaf kablowych nN 0,4kV oraz budową podziemnych elektroenergetycznych przyłączy kablowych nN 0,4kV, na dz. nr ewid. 1336, 1335, 1265, 1494/2, 1494/1, 1492, 1533, 1520/6, 2332/2, 1487, 2332/3, 2332/4 obręb 0001 Kolbuszowa, w rejonie ul. Rzeszowskiej i Kościuszki w Kolbuszowej;
2. rozbiórkę istniejącej nadziemnej linii elektroenergetycznej nN 0,4kV wyprowadzonej ze stacji transformatorowej KOLBUSZOWA 6 (pole nr 4 oraz pole nr 5), na dz. nr ewid. 1336, 1335, 1265, 1494/2, 1494/1, 2333/1, 1533, 1520/6, 2340/1, 2332/4, 2332/2, 1488, 1492, 2315 obręb 0001 Kolbuszowa, w rejonie ul. Rzeszowskiej i Kościuszki w Kolbuszowej;
zgodnie ze specyfikacją techniczną nr 376/IP/2018.
II. Przebudowa linii nN zasilanej ze stacji „Kolbuszowa 20” obejmuje:
1. budowę podziemnych linii elektroenergetycznych kablowych nN 0,4kV wraz budową szaf kablowych nN 0,4kV oraz budowy podziemnych elektroenergetycznych przyłączy kablowych nN 0,4kV, na dz. nr ewid. 1492, 1512/8, 1511/3, 1505, 1485/19, 2404 obręb 0001 Kolbuszowa jedn. ewid. 180602_4 Kolbuszowa (miasto) oraz na dz. nr ewid. 1769/1, 1312/1, 1311, 1310/1, 1310/2, 1310/4, 1308/2, 1309/2 obręb 0006 Kolbuszowa Dolna jedn. ewid. 180602_5 Kolbuszowa Wieś, w rejonie ul. Kościuszki w Kolbuszowej;
2. rozbiórkę istniejącej nadziemnej linii elektroenergetycznej nN 0,4kV (wraz z nadziemnymi przyłączami) wyprowadzonej ze stacji transformatorowej KOLBUSZOWA 20 (pole nr 12) od słupa nr 40/6 do słupa nr 65/20 (10 stanowisk słupowych) na dz. nr ewid. 1684/1, 1513/8, 1511/3, 1511/1, 1510/19, 1510/20, 1509/1, 2334, 1505, 2404, 2403, 2401, 1485/17, 1485/19, 1492 obręb 0001 Kolbuszowa jedn. ewid. 180602_4 Kolbuszowa (miasto) oraz na dz. nr ewid. 1312/1, 1311, 1310/1, 1310/4, 1308/2, 1309/2, 1769/1 obręb 0006 Kolbuszowa Dolna jedn. ewid. 180602_5 Kolbuszowa Wieś, w rejonie ul. Kościuszki w Kolbuszowej;
zgodnie ze specyfikacją techniczną nr 376/IP/2018.
III. Przebudowa linii nN zasilanej ze stacji „Kolbuszowa 19” obejmuje:
1. budowę podziemnych linii elektroenergetycznych kablowych nN 0,4kV wraz z budową szaf kablowych nN 0,4kV na dz. nr ewid. 2400 obręb 0001 Kolbuszowa jedn. ewid. 180602_4 Kolbuszowa (miasto) oraz na dz. nr ewid. 1769/1, 1770, 1342 obręb 0006 Kolbuszowa Dolna jedn. ewid. 180602_5 Kolbuszowa Wieś;
2. budowy podziemnych elektroenergetycznych przyłączy kablowych nN 0,4kV, na dz. nr ewid. 1338/4, 1339/2, 1770, 1342, 1341/3, 1341/2, 1769/1, 1306/2, 1305/1, 1304/1, 1303/1, 1303/2, 1302/3, 1302/4, 1301, 1340, 1337/1, 1337/2, 1336, 1331, 1327/2 obręb 0006 Kolbuszowa Dolna jedn. ewid. 180602_5 Kolbuszowa Wieś, w rejonie ul. Tyszkiewiczów w Kolbuszowej i ul. Tarnobrzeskiej w Kolbuszowej Dolnej;
3. rozbiórkę istniejącej nadziemnej linii elektroenergetycznej nN 0,4kV (wraz z nadziemnymi przyłączami) zasilanej ze stacji transformatorowej KOLBUSZOWA 19 (pole nr 10) od słupa nr 88/19 do słupa nr 97/19 (11 stanowisk słupowych) na dz. nr ewid. 1769/1, 1306/2, 1304/1, 1303/1, 1302/3, 1302/4, 1301, 1341/2, 1341/1, 1340, 1339/1, 1339/2, 1336, 1337/1, 1337/2, 1338/1, 1338/4, 1331, 1327/2, 1327/1, 1326/3, 1326/4 obręb 0006 Kolbuszowa Dolna jedn. ewid. 180602_5 Kolbuszowa Wieś, w rejonie ul. Tarnobrzeskiej w Kolbuszowej Dolnej;
zgodnie ze specyfikacją techniczną nr 376/IP/2018 (zadanie III).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji - dotyczy opraw oświetleniowych Led

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) Braku podstaw wykluczenia
2) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu:
3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
a. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej
lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż: 500.000,00 zł
4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
1. Kierownik budowy – branża elektryczna – 1 osoba – wymagania:
Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U.
z 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
(Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia
Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość
lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w branży elektrycznej.
b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie):
co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie / rozbudowie / przebudowie oświetlenia ulicznego, na kwotę min. 300 000,00 zł
lub kilka na tę kwotę oraz przynajmniej dwie budowy linii energetycznych, na kwotę min. 300 000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie: 1)Braku podstaw wykluczenia W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia–zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów–oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2)Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu–zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów–oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. a.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit.a, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4)Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób/wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d-Rozdział I SWZ/.
b.Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy–w tym okresie):
co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie / rozbudowie / przebudowie oświetlenia ulicznego, na kwotę min. 300 000,00 zł lub kilka na tę kwotę oraz przynajmniej dwie budowy linii energetycznych, na kwotę min. 300 000,00 zł.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy–w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów–inne odpowiednie dokumenty.
/wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku
udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa
każdy z Wykonawców.;
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku
udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ.
5) Kosztorys Ofertowy zawierający kosztorys uproszczony– Rozdział II SWZ.
6) Dowód wniesienia wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 20.000,00 zł
2. Zamawiający w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub
art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz
ust. 2.
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium
albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu.
2) Gwarancjach bankowych.
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie
ubiegać się o udzielenie zamówienia:a) W przypadku, o którym mowa w pkt 7,
wykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.b)Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnieubiegających się o
udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu.c) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zadanie nr 1:
1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa
w sytuacji gdy:
1) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych
przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie
tych zapisów umowy, do których się odnosi,
2) Wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość
realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób,
3) Konieczność wprowadzenia zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy będzie następstwem
zmian wprowadzonych w:
a) umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną
(w tym m.in. instytucjami nadzorującymi, pośredniczącymi, zarządzającymi, partnerami zaangażowanymi w realizację
projektu w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie)
b) ustaleniach dokonanych między Zamawiającymi działającymi wspólnie o ile zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na
realizację umowy. Zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na który wpływ miały zmiany, o których mowa
powyżej, m.in. zmiana może prowadzić do wydłużenia terminu realizacji umowy;
Pozostałe zmiany umowy dla zadania nr 1 określono w § 14 Projektowanych postanowień umowy (Rozdział IV SWZ)
Zadanie nr 2:
1. Postanowienia umowy nie mogą być zmienione, ani uzupełnione postanowieniami niekorzystnymi dla Zamawiającego i
Wykonawcy, jeżeli zmiana powodowałaby zmianę treści oferty, na podstawie której został wybrany Wykonawca, chyba że
konieczność zmiany spowodowana będzie okolicznościami, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu Umowy.
Pozostałe zmiany umowy dla zadania nr 1 określono w § 16 Projektowanych postanowień umowy (Rozdział IV SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ekolbuszowa.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.