Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00287573/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE – Realizacja robót instalacyjnych, związanych z wykonaniem i uruchomieniem systemów SKD i RCP, w tym dostawy i montaż, dla budynków Sądu Rejonowego w Lublińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343684430
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@czestochowa.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4baa23a-1a2f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY BUDOWLANE – Realizacja robót instalacyjnych, związanych z wykonaniem i uruchomieniem systemów SKD i RCP, w tym dostawy i montaż, dla budynków Sądu Rejonowego w Lublińcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4baa23a-1a2f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111610/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 ROBOTY BUDOWLANE – Realizacja robót instalacyjnych, związanych z wykonaniem i uruchomieniem systemów SKD i RCP, w tym dostawy i montaż, dla budynków Sądu Rejonowego w Lublińcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR-260-04.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 433333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane instalacyjne, związane z wykonaniem i uruchomieniem systemów SKD (system kontroli dostępu) i RCP (rejestracji czasu pracy), dla następujących budynków:
a) Budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowej 3;
b) Budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 8.
Zakres robót i czynności do wykonania określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – dokumentacja projektowa, oraz wytyczne w zakresie integracji systemu KD/RCP z systemem ZSRK w Ministerstwie Sprawiedliwości, stanowiące Załącznik nr 1.1 do SWZ.
UWAGA!!!
Przedmiar znajdujący się w treści załącznika nr 1. (dokumentacja) pełni jedynie funkcje pomocnicze i nie posiada charakteru dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest wycenić przedmiot zamówienia w oparciu o pełną dokumentację projektową, z uwzględnieniem wszystkich elementów w niej ujętych.
2) Zgodnie z art. 441 ust. 1 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje w niniejszym zamówieniu tzw. opcję.
A. maksymalny zakres opcji:
a) dostawę, montaż i uruchomienie maksymalnie 2 kpl. depozytorów kluczy, których parametry minimalne określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1. do SWZ, dla którego instalację Wykonawca wykona w ramach zamówienia podstawowego.
B. okoliczności skorzystania z opcji:
Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z opcji są jego możliwości finansowe tj. posiadanie środków finansowych pozwalających na sfinansowanie przedmiotu zamówienia
w zakresie przewidzianej opcji lub jej części, lub pozyskanie dodatkowych środków finansowych na ten cel.
Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z opcji w okresie wykonywania umowy. Skorzystanie z opcji następuje w formie pisemnej, poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia w tym zakresie, wskazującego urządzenie lub urządzenia, o które zwiększa zamówienie. W przypadku złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o korzystaniu z opcji, Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zamówienie w zakresie, którego dotyczy oświadczenie Zamawiającego, w terminie 40 dni od dnia otrzymania tego oświadczenia.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie, którego wysokość Wykonawca określi w formularzu ofertowym.
C. Przewidziana opcja nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a jej przedmiot jest ściśle związany z zakresem robót instalacyjnych, objętych zamówieniem podstawowym. Urządzenia objęte opcją są urządzeniami końcowymi, które mogą być dostarczone
i zamontowane w kolejnym etapie/kolejnych etapach, w miarę możliwości finansowych Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
35123300-5 - System kontroli czasu
42961100-1 - System kontroli dostępu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564413,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1012290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564413,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IST Integracja Systemów Teletechnicznych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277598706
7.3.3) Ulica: Wandy 16
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-322
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IST INTEGRACJA SYSTEMÓW TELETECHNICZNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IST INTEGRACJA SYSTEMÓW TELETECHNICZNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564413,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- zamówienie podstawowe o wartości 443399,01 PLN brutto
- OPCJĘ o wartości 121014,78 PLN brutto
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa materiałów i środków do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
- Budowa miejsc postojowych oraz przebudowa drogi dojazdowej w sąsiedztwie budynku przy ul. Botanicznej 23 - etap 2
- Dostawa, montaż i uruchomienie generatora prądotwórczego zasilania awaryjnego do Oczyszczalni Ścieków Dźbów w Częstochowie dla Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Budowa boiska sportowego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 6 przy ul. Przestrzennej 68/70 w Częstochowie".
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych Specjalnych przy ulicy Krótkiej 22 w Częstochowie.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Budowa odnawialnych źródeł energii dla obiektów użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Trawniki.
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej
więcej: System kontroli czasu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.