eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Remont istniejącego slipu i budowa pomostu pływającego "D" - obiektów całorocznych, turystycznych przeznaczonych na wypożyczalnie sprzętu wodnego w miejscowości Błotnik, gm. Cedry Wielkie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont istniejącego slipu i budowa pomostu pływającego „D” - obiektów całorocznych, turystycznych przeznaczonych na wypożyczalnie sprzętu wodnego w miejscowości Błotnik, gm. Cedry Wielkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cedry Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Płażyńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Cedry Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-020

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 683 61 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@cedry-wielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cedry-wielkie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/cedrywielkie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont istniejącego slipu i budowa pomostu pływającego „D” - obiektów całorocznych, turystycznych przeznaczonych na wypożyczalnie sprzętu wodnego w miejscowości Błotnik, gm. Cedry Wielkie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd3486db-bb69-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe postepowanie jest współfinansowane ze środków Unii europejskiej w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122110/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 351143,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w ramach zadania 1, Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do:

1. Remontu slipu do wodowania łodzi zakłada rozbiórkę istniejącej nawierzchni slipu, zmniejszenie nachylenia slipu poprzez przedłużenie w części lądowej oraz ułożenie nawierzchni w postaci płyt żelbetowych lanych na mokro.
a. Długość slipu w planie: 20,83 m
b. Szerokość slipu: 5,00/4,55 m
c. Pochylenie podłużne: 20/24,5%
d. Rzędna góry slipu: + 3,55 m n.p.m.
e. Rzędna dołu slipu: - 1,26 m. n.p.m.
2. Szczegółowy opis zawarty w ust. V SWZ oraz w dokumentacji stanowiącej załacznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

4.5.5.) Wartość części: 99674,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w ramach zadania 2, Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do:
1. budowy pomostu pływającego „D” wraz z wyposażeniem. Pomost należy wykonać za pomocą betonowych pontonów wysoko obciążalnych o szerokości 2,4 m i długości modułów 12 m, Pontony są prefabrykowanymi elementami, wyposażonymi w rury kablowe, a także odbijacze i szyny do mocowania odnóg cumowniczych (y-bomów). Pomost będzie zakotwiony do dna za pomocą pali i obejm stalowych. Kształt oraz lokalizację pomostu wskazano na rys. 01. Projekt zagospodarowania terenu. Parametry charakterystyczne projektowanych urządzeń:
• Długość: 36 m.b.
• ilość pontonów: 3 szt. 0 dł. 12,0 m
• Szerokość: 2,40 m
• Wysokość: 0,85 m (wolna burta 0,5 m)
• Zestawienie miejsc postojowych: 10 stanowisk dla jednostek pływających o B<2,8 i L<6,0 m.
2. Pozostałe wymagania zawarte w ust. V SWZ oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

4.5.5.) Wartość części: 251468,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127841,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167490,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127841,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIABET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589 201 15 46

7.3.3) Ulica: Lęborska 6 A

7.3.4) Miejscowość: Sierakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 83-340

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127841,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447966,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466539,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.