eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób realizujących zadania związane z profilaktyką uzależnień, przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, pomocą i integracją społeczną oraz dla pracowników jst



Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób realizujących zadania związane z profilaktyką uzależnień, przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, pomocą i integracją społeczną oraz dla pracowników jst

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób realizujących zadania związane z profilaktyką uzależnień, przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, pomocą i integracją społeczną oraz dla pracowników jst

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7468a045-fabd-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041364/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób realizujących zadania związane z profilaktyką uzależnień, przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, pomocą i integracją społeczną oraz dla pracowników jst

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Realizacja zamówienia w części nr 3 współfinansowana będzie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Realizacja zamówienia w części nr 4 współfinansowana będzie ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233669

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 486289,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zamówienie obejmie usługę przygotowania i przeprowadzenia jednego szkolenia w zakresie profilaktyki uzależnień oraz dwóch szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, realizowanych w ramach Wojewódzkiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022-2030 i Wojewódzkiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2021-2030:
1) szkolenie pn. „Realizacja gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii w świetle zmian prawnych” dla gminnych komisji ds. rozwiązywania problemów alkoholowych, gminnych pełnomocników ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii, koordynatorów gminnych programów ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii w zakresie profilaktyki uzależnień,
2) szkolenie pn. „Projekt zmiany ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie. Procedura Niebieskie Karty” dla gminnych zespołów ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie i grup roboczych oraz dla osób pracujących w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie, w oparciu o „Wytyczne ministra do spraw zabezpieczenia społecznego z dnia 15 kwietnia 2022 roku do prowadzenia szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie na lata 2022-2023”,
3) specjalistyczne szkolenie pn. „Praca z osobą doznającą przemocy w rodzinie. Praca z dzieckiem krzywdzonym”, umożliwiające uzyskanie certyfikatu specjalisty w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, dla członków gminnych zespołów ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie i grup roboczych oraz dla osób pracujących w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie.

Szkolenia odbędą się z budżetu województwa pomorskiego, w tym szkolenia 2 i 3 również z dotacji Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 określony został w SWZ i w załączniku nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 266945,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmie usługę przygotowania i przeprowadzenia szkoleń dla pracowników pomocy i integracji społecznej z terenu województwa pomorskiego:
Temat nr 1: „Radzenie sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych, a wypalenie zawodowe”
Temat nr 2: „Zastosowanie przymusu bezpośredniego w DPS - teoria i praktyka.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 określony został w SWZ i w załączniku nr 1b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 61362,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja 2 dniowego spotkania CIS/KIS w ramach projektu „Pomorski system przedsiębiorczości społecznej: koordynacja rozwoju ekonomii społecznej w województwie pomorskim na lata 2019-2022”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, VI Oś Priorytetowa – Integracja, Działanie 06.03 Ekonomia Społeczna, 06.03.03 Koordynacja rozwoju sektoraekonomii społecznej, zwanego dalej Projektem, polegająca na – zapewnieniu powierzchni konferencyjnej, usługi gastronomicznej i usługi hotelarskiej dla uczestników projektu.
1) Ilość spotkań: 1
2) Czas trwania spotkania wynosi 2 dni. Spotkanie musi odbywać się w następujące po sobie dni robocze, z następującym rozkładem godzin: pierwszego dnia – 8 godzin dydaktycznych, drugiego dnia – 8 godzin dydaktycznych. Zamawiający informuje, że godzina dydaktyczna jest równa 45 minutom.
3) Miejsce realizacji: Kartuzy lub Kościerzyna. Wykonawca wskaże dokładne miejsce realizacji spotkania w terminie do 2 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 określony został w załączniku nr 1c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 12982,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmie usługę przygotowania i przeprowadzenia szkoleń i spotkań w ramach projektu „Kooperacja – efektywna i skuteczna”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020:
Szkolenie nr 1: „Polityka deinstytucjonalizacji(DI) w Polsce i Unii Europejskiej. Fundusze Europejskie szansą na rozwój usług społecznych”,
Szkolenie nr 2: „Rola samorządu w procesie rozwoju usług społecznych. Tworzenie Lokalnych Planów Deinstytucjonalizacji”,
Szkolenie nr 3: „Wyzwania JST w kontekście rozwoju usług społecznych. Rola, organizacja i tworzenie CUS”,
Spotkanie nr 4: „Rozwój usług społecznych – szanse i perspektywy”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 określony został w SWZ i w załączniku nr 1d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 145000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191308801

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191308801

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy części nr 1: umowę zawiera się na okres 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 15 grudnia 2023 r. Przy czym realizacja pierwszego szkolenia powinna rozpocząć się w terminie do 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy.

Dotyczy części nr 4: umowę zawiera się do dnia 31 października 2023 r., przy czym realizacja szkoleń powinna rozpocząć się w terminie do 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.