eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn



Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676145

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87da7902-0066-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050743/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych, linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 WOG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243175

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 37/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 498010,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn w SOI: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, Czerwieńsk, Sulechów, Krosno Odrzańskie z podziałem na cztery części:
- część nr I pomiary instalacji w SOI Wędrzyn
Pomiary polegają na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz linii kablowych, w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, rezystancji izolacji obwodów instalacji elektrycznej oraz uziemień instalacji i aparatów.
Wykonawca wykona wymagane protokoły oddzielne dla każdej Sekcji Obsługi Infrastruktury:
a) z oględzin zewnętrznych instalacji, wykonanych pomiarów zgodnie z rodzajem
i ilościami zawartymi w § 1 ust. 7 wzoru umowy (oddzielny na każdy obiekt),
b) zestawienie uwag i zaleceń do usunięcia z przeprowadzonych pomiarów (wzór załącznik nr 3 do umowy).

W protokołach z pomiarów należy szczegółowo zidentyfikować miejsce wykonywanego pomiaru (nr budynku, przeznaczenie pomieszczenia, typ numer
i moc urządzenia, natomiast w przypadku rezystancji izolacji, przeznaczenie obwodu elektrycznego oraz jego typ i przekrój przewodu (obwodu badanego), natomiast przy pomiarze uziemień instalacji odgromowej wykonanie szkicu rozmieszczenia złączy kontrolnych.
Przed przystąpieniem do prac pomiarowych z części I,II,III,IV Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania narady roboczej w siedzibie Zamawiającego i przedłożenia harmonogramu wykonywanych pomiarów osobno dla każdej z w/w części. Za zgodą obu stron narada może być zorganizowana w innym miejscu (np. Sekcji Obsługi Infrastruktury
w Wędrzynie, Międzyrzeczu, Skwierzynie, Czerwieńsku, Sulechowie, Krośnie Odrzańskim).
Szczegółowy wykaz czynności wchodzących w skład usługi oraz ilości pomiarów,
w rozbiciu na poszczególne garnizony:
Część I  SOI Wędrzyn:
 Pomiar impedancji pętli zwarcia, SWZ (zerowanie) 15 532 szt.
 Pomiary różnicowoprądowe  2 426 szt.
 Pomiar Ri – 230V  4 655 szt.
 Pomiar Ri – 400V  1 373 szt.
 Pomiar instalacji odgromowej Ru  1 231 szt.
 Pomiar Ru – ZK - PEN  437 szt.

Razem 25 654 pomiarów w 310 obiektach.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (załącznik nr 6
do SWZ) oraz w przedmiarze (załącznik nr 11 do SWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 208804,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn w SOI: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, Czerwieńsk, Sulechów, Krosno Odrzańskie z podziałem na cztery części:
- część nr I pomiary instalacji w SOI Wędrzyn
- część nr II pomiary instalacji w SOI Międzyrzecz
- część nr III pomiary instalacji w SOI Skwierzyna
- część nr IV pomiary instalacji w SOI Czerwieńsk, Sulechów, Krosno Odrzańskie

Pomiary polegają na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz linii kablowych, w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, rezystancji izolacji obwodów instalacji elektrycznej oraz uziemień instalacji i aparatów.
Wykonawca wykona wymagane protokoły oddzielne dla każdej Sekcji Obsługi Infrastruktury:
a) z oględzin zewnętrznych instalacji, wykonanych pomiarów zgodnie z rodzajem
i ilościami zawartymi w § 1 ust. 7 wzoru umowy (oddzielny na każdy obiekt),
b) zestawienie uwag i zaleceń do usunięcia z przeprowadzonych pomiarów (wzór załącznik nr 3 do umowy).

W protokołach z pomiarów należy szczegółowo zidentyfikować miejsce wykonywanego pomiaru (nr budynku, przeznaczenie pomieszczenia, typ numer
i moc urządzenia, natomiast w przypadku rezystancji izolacji, przeznaczenie obwodu elektrycznego oraz jego typ i przekrój przewodu (obwodu badanego), natomiast przy pomiarze uziemień instalacji odgromowej wykonanie szkicu rozmieszczenia złączy kontrolnych.
Przed przystąpieniem do prac pomiarowych z części I,II,III,IV Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania narady roboczej w siedzibie Zamawiającego i przedłożenia harmonogramu wykonywanych pomiarów osobno dla każdej z w/w części. Za zgodą obu stron narada może być zorganizowana w innym miejscu (np. Sekcji Obsługi Infrastruktury
w Wędrzynie, Międzyrzeczu, Skwierzynie, Czerwieńsku, Sulechowie, Krośnie Odrzańskim).
Szczegółowy wykaz czynności wchodzących w skład usługi oraz ilości pomiarów,
w rozbiciu na poszczególne garnizony:
Część II SOI Międzyrzecz:
 Pomiar impedancji pętli zwarcia, SWZ (zerowanie)  5 224 szt.
 Pomiary różnicowoprądowe  4 165 szt.
 Pomiar Ri – 230V  2 466 szt.
 Pomiar Ri – 400V  922 szt.
 Pomiar instalacji odgromowej Ru  367 szt.
 Pomiar Ru – ZK - PEN  63 szt.

Razem 13 207 pomiarów w 84 obiektach.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (załącznik nr 6
do SWZ) oraz w przedmiarze (załącznik nr 11 do SWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 105697,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn w SOI: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, Czerwieńsk, Sulechów, Krosno Odrzańskie z podziałem na cztery części:
- część nr I pomiary instalacji w SOI Wędrzyn
- część nr II pomiary instalacji w SOI Międzyrzecz
- część nr III pomiary instalacji w SOI Skwierzyna
- część nr IV pomiary instalacji w SOI Czerwieńsk, Sulechów, Krosno Odrzańskie

Pomiary polegają na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz linii kablowych, w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, rezystancji izolacji obwodów instalacji elektrycznej oraz uziemień instalacji i aparatów.
Wykonawca wykona wymagane protokoły oddzielne dla każdej Sekcji Obsługi Infrastruktury:
a) z oględzin zewnętrznych instalacji, wykonanych pomiarów zgodnie z rodzajem
i ilościami zawartymi w § 1 ust. 7 wzoru umowy (oddzielny na każdy obiekt),
b) zestawienie uwag i zaleceń do usunięcia z przeprowadzonych pomiarów (wzór załącznik nr 3 do umowy).

W protokołach z pomiarów należy szczegółowo zidentyfikować miejsce wykonywanego pomiaru (nr budynku, przeznaczenie pomieszczenia, typ numer
i moc urządzenia, natomiast w przypadku rezystancji izolacji, przeznaczenie obwodu elektrycznego oraz jego typ i przekrój przewodu (obwodu badanego), natomiast przy pomiarze uziemień instalacji odgromowej wykonanie szkicu rozmieszczenia złączy kontrolnych.
Przed przystąpieniem do prac pomiarowych z części I,II,III,IV Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania narady roboczej w siedzibie Zamawiającego i przedłożenia harmonogramu wykonywanych pomiarów osobno dla każdej z w/w części. Za zgodą obu stron narada może być zorganizowana w innym miejscu (np. Sekcji Obsługi Infrastruktury
w Wędrzynie, Międzyrzeczu, Skwierzynie, Czerwieńsku, Sulechowie, Krośnie Odrzańskim).
Szczegółowy wykaz czynności wchodzących w skład usługi oraz ilości pomiarów,
w rozbiciu na poszczególne garnizony:
Część III SOI Skwierzyna:
 Pomiar impedancji pętli zwarcia, SWZ (zerowanie)  4 891 szt.
 Pomiary różnicowoprądowe  1 234 szt.
 Pomiar Ri – 230V  2 000 szt.
 Pomiar Ri – 400V  515 szt.
 Pomiar instalacji odgromowej Ru  731 szt.
 Pomiar Ru – ZK - PEN  59 szt.

Razem 9 430 pomiarów w 102 obiektach
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (załącznik nr 6
do SWZ) oraz w przedmiarze (załącznik nr 11 do SWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 78904,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn w SOI: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, Czerwieńsk, Sulechów, Krosno Odrzańskie z podziałem na cztery części:
- część nr I pomiary instalacji w SOI Wędrzyn
- część nr II pomiary instalacji w SOI Międzyrzecz
- część nr III pomiary instalacji w SOI Skwierzyna
- część nr IV pomiary instalacji w SOI Czerwieńsk, Sulechów, Krosno Odrzańskie

Pomiary polegają na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz linii kablowych, w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, rezystancji izolacji obwodów instalacji elektrycznej oraz uziemień instalacji i aparatów.
Wykonawca wykona wymagane protokoły oddzielne dla każdej Sekcji Obsługi Infrastruktury:
a) z oględzin zewnętrznych instalacji, wykonanych pomiarów zgodnie z rodzajem
i ilościami zawartymi w § 1 ust. 7 wzoru umowy (oddzielny na każdy obiekt),
b) zestawienie uwag i zaleceń do usunięcia z przeprowadzonych pomiarów (wzór załącznik nr 3 do umowy).

W protokołach z pomiarów należy szczegółowo zidentyfikować miejsce wykonywanego pomiaru (nr budynku, przeznaczenie pomieszczenia, typ numer
i moc urządzenia, natomiast w przypadku rezystancji izolacji, przeznaczenie obwodu elektrycznego oraz jego typ i przekrój przewodu (obwodu badanego), natomiast przy pomiarze uziemień instalacji odgromowej wykonanie szkicu rozmieszczenia złączy kontrolnych.
Przed przystąpieniem do prac pomiarowych z części I,II,III,IV Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania narady roboczej w siedzibie Zamawiającego i przedłożenia harmonogramu wykonywanych pomiarów osobno dla każdej z w/w części. Za zgodą obu stron narada może być zorganizowana w innym miejscu (np. Sekcji Obsługi Infrastruktury
w Wędrzynie, Międzyrzeczu, Skwierzynie, Czerwieńsku, Sulechowie, Krośnie Odrzańskim).
Szczegółowy wykaz czynności wchodzących w skład usługi oraz ilości pomiarów,
w rozbiciu na poszczególne garnizony:
Część IV SOI Czerwieńsk, Sulechów, Krosno Odrzańskie:
 Pomiar impedancji pętli zwarcia, SWZ (zerowanie)  7 563 szt.
 Pomiary różnicowoprądowe  749 szt.
 Pomiar Ri – 230V  1 637 szt.
 Pomiar Ri – 400V  518 szt.
 Pomiar instalacji odgromowej Ru  1 699 szt.
 Pomiar Ru – ZK - PEN  168 szt.

Razem 12 334 pomiarów w 374 obiektach

Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (załącznik nr 6
do SWZ) oraz w przedmiarze (załącznik nr 11 do SWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 104604,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245808,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245808,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245808,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TOMA Tomasz Patryk Jaskulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599 290 90 86

7.3.3) Ulica: Borowskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245808,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128494,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128494,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128494,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TOMA Tomasz Patryk Jaskulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992909086

7.3.3) Ulica: Borowskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128494,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89544,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89544,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89544,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TOMA Tomasz Patryk Jaskulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992909086

7.3.3) Ulica: Borowskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89544,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89936,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159293,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89936,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REPLIKA spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942651173

7.3.3) Ulica: Trzebnicka 36

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89936,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.