eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Zagospodarowanie terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego Uniwersytetu Morskiego w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2022-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28836316-075f-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010973/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 remonty - budynek Wydziału Nawigacyjnego- Al. Jana Pawła II 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267426/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/119/2022/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9403158,98 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8050150,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego Uniwersytetu Morskiego w Gdyni.

Budynek Wydziału Nawigacyjnego znajduje się przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni.

Teren objęta zamówieniem wchodzi w skład Obiektu Nr II Uniwersytetu Morskiego, który wpisany jest do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Roboty prowadzone będą na podstawie pozwolenia na budowę poprzedzonego pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac budowlanych na terenie zabytkowym.
Kierownik robót zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika budowy.
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie budowy w trakcie prowadzenia prac remontowych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowanie terenu zgodnie z dokumentacja projektową:
1. Projektem budowlanym - "Zagospodarowanie terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego Uniwersytetu Morskiego w Gdyni",
2. Projektem wykonawczym branży architektonicznej - "Zagospodarowanie terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego Uniwersytetu Morskiego w Gdyni"
3. Projektem wykonawczym branży sanitarnej - "Zagospodarowanie terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego Uniwersytetu Morskiego w Gdyni"
4. Projektem wykonawczym branży elektronicznej - "Zagospodarowanie terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego Uniwersytetu Morskiego w Gdyni"
5. Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - "Zagospodarowanie terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego Uniwersytetu Morskiego w Gdyni",
6. Przedmiarami robót - "Zagospodarowanie terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego Uniwersytetu Morskiego w Gdyni"- traktować wyłącznie pomocniczo,

Podstawą wyceny oferty jest dokumentacja wskazana powyżej pkt 1-5.

Na istniejącym zagospodarowaniu przewiduje się rewitalizację, remont nawierzchni ciągów pieszych, parkingów i dróg dojazdowych, terenów zielonych. Wyznaczone zostały ciągi komunikacji pieszej i pieszo-jezdnej, a także miejsca parkingowe dla rowerów.

Na terenie działki przewidziano funkcję parkowo-rekreacyjną, z reprezentacyjną strefą wejściową do uczelni, reprezentacyjny plac z elementami zieleni ozdobnej, parking wraz z częścią zieleni, małą architekturą oraz ciągami dla pieszych, w przejeździe pod budynkiem przewidziano miejsca parkingowe dla rowerów, plac
z zielenią ozdobną oraz taras z parasolami, strefę rekreacji w postaci istniejącego zadrzewienia, nawierzchni tarasowej oraz piaszczystej, zieleń ozdobną.
W zagospodarowaniu zachowano istniejące drzewa. Zaprojektowano kilkanaście, zadaszoną palarnię, nowe nasadzenia w formie krzewów ozdobnych, bylin, ozdobnych traw oraz trawników. Zaprojektowano także elementy małej architektury takie jak ławki, donice, murki, kosze na śmieci, maszty flagowe.

Wielkość obszaru objętego opracowaniem 11 090m2
? parking (samochody osobowe) -nawierzchnia utwardzona - 521,40m2
? ciągi pieszo-jezdne -nawierzchnia utwardzona - 2 267,42m2
? ciągi piesze -nawierzchnia utwardzona, wejście główne - 218,03m2
? ciągi piesze -strona północna (budynek niski)oraz przejście - 209,24m2
? ciągi piesze -strona południowa - 503,59m2
? taras z pokryciem z deski pomostowej przed budynkiem niskim - 239,74m2
? taras istniejący od strony północnej - 128,65 m2
? cała powierzchnia biologicznie czynna 2572.79 m2-352.66m2(50% geokrata)
powierzchnia biologicznie czynna po redukcji powierzchni geokraty - 2220.13m2 (20,02%) > 2218.0 m2 (20%)
(w tym powierzchnia geokraty wypełniona gruntem rodzimym i trawą-705.32m2, 50% daje nam 352.66 m2)
? palarnia - 14,00m2
? parking dla rowerów - 126,18 m2
? opaska kamienna (otoczak) - 67,02 m2
? schody / pochylnie - 138,08m2
? murki oporowe oraz ławki - 249,09 m2
? budynek istniejący - 3 834,77m2

Roboty wykonywane będą na obszarze czynnym.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania robót głośnych w związku z prowadzonymi zajęciami dydaktycznymi w sąsiednich budynkach.

Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Wykonania badań geotechnicznych (geologicznych) gruntu,
2. Wykonania powykonawczej mapy geodezyjnej po zakończeniu robót budowlanych,
3. Wykonania ścięcia i karczowania drzew i krzewów,
4. Wykonywania w przeciągu 3 lat od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru prac związanych z pielęgnacją, utrzymaniem i wymianą zasadzonych drzew, krzewów, roślin i traw,
5. Rozliczania robót budowlanych, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym,
6. Zapewnienia nadzoru saperskiego w trakcie realizacji zamówienia,
7. Posiadania własnego zaplecza budowy (w tym kontenery dla własnych pracowników) oraz rozliczania się
z Zamawiającym za poborów energii elektrycznej oraz wody,

Zakres zamówienia obejmować będzie:
1. roboty rozbiórkowe,
2. roboty ziemne,
3. wykonanie krawężników, obrzeży,
4. wykonanie podbudowy pod nawierzchnie,
5. wykonane nawierzchni drogowych i chodników,
6. wykonanie ławek, donic,
7. wykonanie instalacji sanitarnych (wodno-kanalizacyjnych, deszczowych),
8. wykonanie instalacji elektrycznych,
9. wykonanie małej architektury,
10. wykonanie trawników, nasadzeń,
11. wykonanie pielęgnacji, utrzymania i wymiany drzew, krzewów, roślin i traw w okresie 3 lat od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru,
12. wykonanie innych wyżej niewymienionych robót lecz ujętych w dokumentacji projektowej (będącej podstawą wyceny oferty) oraz robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8400900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9751273,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8400900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Drogowa "PRASBET" sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8760204149

7.3.3) Ulica: Malczewskiego

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży sanitarnej, elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8400900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.