Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00323752/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w ramach zadania: „Wymiana kotłów parowych na kotły warzelne gazowe wraz z kotłem przechylnym elektrycznym dla potrzeb Kuchni szpitalnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL IM.ZOFII Z ZAMOYSKICH TARNOWSKIEJ W TARNOBRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312573
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 1
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 812 32 09
1.5.8.) Numer faksu: 15 812 32 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaltbg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w ramach zadania: „Wymiana kotłów parowych na kotły warzelne gazowe wraz z kotłem przechylnym elektrycznym dla potrzeb Kuchni szpitalnej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcdc2879-2ac3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046149/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Zakup kotła parowego wraz z wyposażeniem i montażem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSz – II.4.291.70.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania: „Wymiana kotłów parowych na kotły warzelne gazowe wraz z kotłem przechylnym elektrycznym dla potrzeb Kuchni szpitalnej” dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup i montaż kotłów gazowych wraz z osprzętem - 7 szt;
2) zakup kotła przechylnego elektrycznego - 1 szt;
3) wykonanie robót w zakresie wykonania zasilania instalacji gazowej i elektrycznej dla w/w kotłów.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Główne elementy prac obejmują:
1) wykonanie zasilania instalacji gazowej i elektrycznej;
2) demontaż wymienianych kotłów i ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) zakup i montaż kotłów gazowych wraz z osprzętem - 7 szt, oraz zakup kotła przechylnego elektrycznego - 1 szt;
4) wykonanie wszystkich prac towarzyszących zgodnie z załączoną dokumentacją projektu budowlano-wykonawczego, w tym dostosowania istniejącej wentylacji nawiewno -wywiewnej;
5) dokonać uruchomienia, prób i sprawdzeń;
6) przeprowadzić szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi zamontowanych urządzeń;
7) przeprowadzić szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i serwisu w/w urządzeń;
8) przekazać Zamawiającemu paszporty techniczne;
9) przekazać instrukcję obsługi zamontowanych urządzeń w wersji papierowej w języku polskim, oraz dokumentacji technicznej (serwisowej);
10) przekazać karty gwarancyjne, uwzględniającą warunki wymagane w tym zakresie przez Zamawiającego;
11) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej;
12) Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne pozwolenia na użytkowanie.
2. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określono w projekcie budowlano-technicznym wraz z przedmiarami, udostępnianego przez Zamawiającego w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań, a także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. W przypadku rozbieżności Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru montowanych materiałów budowlano – montażowych.
5. Wszystkie materiały i robocizna powinny być zgodne z wymaganiami dokumentacji, obowiązujących Norm oraz spełniające wymagania atestów i przepisów, dopuszczających do stosowania w obiektach służby zdrowia. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kartę techniczną materiału bądź urządzenia oraz wszelkie certyfikaty i deklaracje, potwierdzające zgodność z obowiązującą normą czy też aprobatą techniczną.
6. Podane w przedmiarze nazwy producentów są przykładowe. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie aprobaty techniczne lub certyfikaty rozwiązań materiałowych równoważnych do projektowanych. W przypadku niewskazania proponowanego rozwiązania równoważnego, Zamawiający uznaje, że Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w przedmiarze robót.
7. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Ustawy, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Wszystkie prace muszą być wykonywane w sposób nie naruszający warunków gwarancji producenckiej na wbudowywane materiały i montowane urządzenia. Z chwilą odbioru robót, potwierdzonych protokołem, o którym mowa w § 9 Projektu umowy na Zamawiającego przechodzą wszystkie uprawnienia z tytułu gwarancji producenckiej. W przypadku przedstawienia przez Zamawiającego zastrzeżeń co do wpływu wykonywanych prac na w/w gwarancję, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne oświadczenie producenta, że sposób wykonania prac nie narusza gwarancji producenta.
10. Wykonawca w okresie gwarancji winien co najmniej raz w roku, przeprowadzić kontrolę w zakresie obsługi rocznej według zapisów w dokumentacji wykonawczej.
11. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, obowiązującymi standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa, wytycznymi i zalecanymi uzgodnieniami do wykonania w czasie budowy.
12. Roboty budowlane winny być wykonywane z uwzględnieniem właściwej organizacji robót na terenie czynnych obiektów szpitalnych, według ustalonego zakresu prac, które będą uzgadniane na bieżąco z użytkownikami pomieszczeń. Dodatkowo Wykonawca zapewnia: połączenie nowej instalacji z instalacjami istniejącymi, wykonanie przegród szczelnych, a także koniecznych osłon i zabezpieczeń.
13. Wszelkie wątpliwości dotyczące treści specyfikacji, Wykonawca winien wyjaśnić przed sporządzeniem i złożeniem oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
42161000-5 - Kotły grzewcze wody gorącej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla przedmiotowego postępowania została złożona jedna oferta, która podlega odrzuceniu.Dodatkowo podstawą prawna unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia za ceną brutto 930 495,00 zł., natomiast Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 600 000,00 zł. brutto.
Różnica pomiędzy w/w kwotami wynosi 330 495,00 zł. brutto, co stanowi ok. 55,08%.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 930495,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930495,00 PLN
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Usługi w zakresie odbioru, transportu, wywozu i utylizacji odpadów szpitalnych z Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Opracowanie dok. projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku dworca autobusowego ze stacją tankowania CNG oraz bazą transportową w Tarnobrzegu
- "Modernizacja oświetlenia hali widowiskowo-sportowej w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Tarnobrzegu przy Al. Niepodległości 2"
- Modernizacja pomieszczeń mieszkalnych, sanitarnych, pomocniczych oraz komunikacyjnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Nowej Dębie - II etap
- Budowa lub przebudowa dróg dojazdowych o nawierzchniach tłuczniowych i gruntowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach zadania pn. "Scalenie gruntów wsi Wola Baranowska gm. Baranów Sandomierski"
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
więcej: Kotły grzewcze wody gorącej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.