eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieńsk › Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu pn. "W Kamieńsku elektrycy i mechanicy rozwijają się zawodowo"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „W Kamieńsku elektrycy i mechanicy rozwijają się zawodowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 50

1.5.2.) Miejscowość: Kamieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-360

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamiensk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamiensk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kamiensk.pl oraz https://bip.kamiensk.com.pl zawierające odesłanie na Platformę przetargową pod adresem: https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „W Kamieńsku elektrycy i mechanicy rozwijają się zawodowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87d377e3-1cb3-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020758/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „W Kamieńsku elektrycy i mechanicy rozwijają się zawodowo”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „W Kamieńsku elektrycy i mechanicy rozwijają się zawodowo” dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacja, Umiejętności. Działanie XI.3 Kształcenie Zawodowe. Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305425/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚZP.271.1.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249475,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do pracowni oraz montażem niżej
wymienionych maszyn i urządzeń na potrzeby pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Kamieńsku:
1) Komputerowe stanowisko uczniowskie z oprogramowaniem biurowym – 4 szt
2) Drukarka A4 – 1 szt
3) Monitor – 4 szt
4) Monitor interaktywny – 2 szt
5) Podstawowy zestaw edukacyjny z elektroniki – 4 szt
6) Generator przebiegów zmiennych o regulowanej częstotliwości – 3 szt
7) Oscyloskop dwukanałowy cyfrowy – 3 szt
8) Oscyloskop analogowy – 4 szt
9) Rezystory dekadowe – 3 szt
10) Indukcyjności dekadowe – 3 szt
11) Pojemności dekadowe – 3 szt
12) Miernik prędkości obrotowej silników elektrycznych – 3 szt
13) Miernik instalacji – 1 szt
14) Miernik impedancji pętli zwarcia – 1 szt
15) Miernik zabezpieczeń różnicowoprądowych – 1 szt
16) Watomierz - 3 szt
17) Sterownik PLC – 3 szt
18) Oprogramowanie narzędziowe dla sterowników PLC – 3 szt
19) Przewody d0 połączeń laboratoryjnych – 8 zestawów
20) Stycznik Hager – 40 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości sprzętu, jak również
wymagań jakościowych zawarto w załączniku nr 4 do SWZ. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być oryginalny,
profesjonalny i fabrycznie nowy, wysokiej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od
jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy, nie regenerowany. Pod pojęciem
fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych
opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczony sprzęt musi być zgodny z aktualnymi
normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa
bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.
Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do
uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu
dodatkowych elementów przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko na adres: Zespół Szkół
Ponadpodstawowych im. Tadeusza Kościuszki w Kamieńsk z siedzibą w 97-360 Kamieńsk ul. Szkolna 4. Dostawa
przedmiotu umowy obejmuje również koszty załadunku oraz rozładunku i wniesienia do pomieszczeń w miejscu wskazanym
przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych opakowaniach
producenta, które powinny posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki go identyfikujące, a w
szczególności znak towarowy, markę producenta lub inne. Wykonawca, przy dostawie zamówienia dostarczy
Zamawiającemu kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz deklarację zgodności lub certyfikat CE.
Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy zawarte zostały w załączniku nr 3 do SWZ.
UWAGA! Wskazany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sprzęt komputerowy zostanie zakupiony na potrzeby
placówki oświatowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art.
83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2022r poz. 931) dla dostaw
sprzętu komputerowego wskazanego w załączniku nr 8 do w/w ustawy (m.in. jednostki centralne komputerów, zestawy
komputerów stacjonarnych, monitory), pod warunkiem spełnienia wymogów, o których mowa w art. 83 ust. 13-15 w/w
ustawy. W sytuacji, gdy Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy kopię dokumentów, o których mowa w art. 83 ust.
14 w/w ustawy, wówczas wynagrodzenie brutto Wykonawcy zostanie obniżone o zastosowany do obliczenia ceny oferty
podatek VAT w wysokości 23%. Dokonane obniżenie nie będzie wymagało aneksu do umowy. Na etapie składania ofert w
celu zapewnienia porównywalności ofert Wykonawcy winni zastosować podstawową stawkę podatku od towarów i usług, tj.
23%.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60%
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających
się na przedmiot zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy
(wzorze umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 103675,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do pracowni, montażem oraz
przeszkoleniem wstępnym z obsługi (min. 3 godziny szkolenia) niżej wymienionych maszyn i urządzeń na potrzeby pracowni
mechanicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Kamieńsku:
1) Imadło wiertarskie maszynowe ze szczękami pryzmowymi – 2 szt
2) Imadło wiertarskie maszynowe przemysłowe – 1 szt
3) Stoły warsztatowe – 4 szt
Poz. Nr 1-3 nie wymagają przeprowadzenia szkolenia z obsługi wstępnej.
4) Spawarka 1 – 2 szt
5) Spawarka 2 – 2 szt
6) Przecinarka taśmowa – 1 szt
7) Ostrzałka do wierteł – 1 szt
8) Wiertarko – frezarka z posuwem osi – 1 szt
9) Wiertarko – frezarka 1 – 1 szt
10) Wiertarko – frezarka 2 – 1 szt
11) Tokarka stołowa 1 – 1 szt
12) Tokarka stołowa 2 – 1 szt
13) Tokarka stołowa 3 – 1 szt
14) Frezarka CNC – 1 szt
15) Szlifierka stołowa dwutarczowa 250-400V – 1 szt
16) Szlifierka stołowa dwutarczowa przemysłowa 200S-230V – 1 szt
17) Uniwersalna szlifierka taśmowa – 1 szt
18) Wiertarka stołowa – 1 szt
19) Wiertarka kolumnowa – 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości sprzętu, jak również
wymagań jakościowych zawarto w załączniku nr 4 do SWZ. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być oryginalny,
profesjonalny i fabrycznie nowy, wysokiej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od
jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy, nie regenerowany. Pod pojęciem
fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych
opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczony sprzęt musi być zgodny z aktualnymi
normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa
bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.
Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do
uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu
dodatkowych elementów przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko na adres: Zespół Szkół
Ponadpodstawowych im. Tadeusza Kościuszki w Kamieńsk z siedzibą w 97-360 Kamieńsk ul. Szkolna 4. Dostawa
przedmiotu umowy obejmuje również koszty załadunku oraz rozładunku i wniesienia do pomieszczeń w miejscu wskazanym
przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych opakowaniach
producenta, które powinny posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki go identyfikujące, a w
szczególności znak towarowy, markę producenta lub inne. Wykonawca, przy dostawie zamówienia dostarczy
Zamawiającemu kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz deklarację zgodności lub certyfikat CE.
Ponadto dla maszyn i urządzeń określonych w pozycji nr 4-19 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić min. 3
godzinne szkolenie z wstępnej obsługi.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60%
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających
się na przedmiot zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy
(wzorze umowy).
Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy zawarte zostały w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 145800,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142037,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249567,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142037,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5811172950

7.3.3) Ulica: Staszica 22

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142037,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161326,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269921,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208485,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Duma DUMAGRAM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8581297447

7.3.3) Ulica: Krasińskiego 110/4

7.3.4) Miejscowość: Gryfino

7.3.5) Kod pocztowy: 74-101

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208485,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.