eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Monitoring osuwisk w ciągu DW 975



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitoring osuwisk w ciągu DW 975

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e416c3b3-1b1e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Monitoring osuwisk w ciągu DW 975

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e416c3b3-1b1e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064722/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Monitoring osuwisk w ciągu DW 975

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291832

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-53/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 174715,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie monitoringu trzech zabezpieczonych terenów osuwiskowych zlokalizowanych ciągu drogi wojewódzkiej nr 975 w m. Bartkowa Posadowa (1 osuwisko) i m. Gródek nad Dunajcem (2 osuwiska) – w podziale na zakres podstawowy zamówienia oraz zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie monitoringu trzech zabezpieczonych terenów osuwiskowych zlokalizowanych ciągu drogi wojewódzkiej nr 975 w m. Bartkowa Posadowa (1 osuwisko) i m. Gródek nad Dunajcem (2 osuwiska) obejmującego / polegającego na: - opracowaniu dokumentacji wraz z wymaganymi opiniami, decyzjami i uzgodnieniami umożliwiającej wykonanie inklinometrów i piezometrów zgodnie z prawem geologicznym, - wykonaniu inklinometrów i piezometrów, - monitoringu osuwisk w 2023 r. – po 2 odczyty z inklinometrów i piezometrów (razem 12 odczytów), - opracowaniu dokumentacji powykonawczej wraz z wnioskami. Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie monitoringu trzech zabezpieczonych terenów osuwiskowych zlokalizowanych ciągu drogi wojewódzkiej nr 975 w m. Bartkowa Posadowa (1 osuwisko) i m. Gródek nad Dunajcem (2 osuwiska) obejmującego / polegającego na: - wykonaniu 2 pomiarów monitoringowych (inklinometrycznych i piezometrycznych – razem 12 odczytów) w 2024 r. , - opracowaniu dokumentacji powykonawczej wraz z wnioskami. Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229064,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229064,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229064,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA BRAVO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770046863

7.3.3) Ulica: ISEP nr 4b

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-588

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229064,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zmawiający jako najkorzystniejszą wybrał ofertę:
złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Geologiczne S.A. al. Kijowska 16 a, 30-079 Kraków
cena: 229 064,00 zł
(w tym cena za zakres podstawowy zamówienia: 204 710,00 zł, cena za zakres opcjonalny zamówienia: 24 354,00 zł)
2. Termin wykonania zamówienia:
• zakres podstawowy zamówienia: 130 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 20.12.2023 r. Za
obowiązujący Wykonawcę termin zakończenia przedmiotu umowy w kontekście zakresu podstawowego zamówienia będzie
uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 130-dniowego liczonego od daty zawarcia umowy, albo data 20.12.2023 r. –
w zależności od faktu, która data zaistnieje wcześniej mając na uwadze moment czasowy zawarcia umowy. Zaznacza się,
iż określenie terminu realizacji zakresu podstawowego zamówienia w kontekście wariantu datowego (w postaci wskazanej
wyżej daty) jest wymagane i uzasadnione obiektywną przyczyną – potrzebą zrealizowania tego zakresu prac w 2023 r. oraz
koniecznością uwzględnienia uwarunkowań finansowych istniejących po stronie Zamawiającego (determinowanych
zapisami planów finansowych Województwa Małopolskiego) implikujących niemożność zaciągnięcia zobowiązania
finansowego w tym zakresie przekraczającego bieżący rok budżetowy, jak również konieczność zrealizowania tego zakresu
prac oraz wydatkowania i rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych w terminie do końca 2023 r.
• zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia): 9 miesięcy od daty złożenia oświadczenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.