Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00311931/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
- 2023/BZP 00325620/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pomieszczeń serwerowni w ramach Projektu pn. Budowa ogólnopolskiej platformy wysokiej jakości i odstępności e-usług publicznych
w podmiotach leczniczych utworzonych i nadzorowanych w MON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140338549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czcsz.zamowienia@mon.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/czcsz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pomieszczeń serwerowni w ramach Projektu pn. Budowa ogólnopolskiej platformy wysokiej jakości i odstępności e-usług publicznychw podmiotach leczniczych utworzonych i nadzorowanych w MON
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72c4ac40-2535-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POPC.02.01.00-00-0127/19 . Budowa ogólnopolskiej platformy wysokiej jakości i odstępności e-usług publicznych w podmiotach leczniczych utworzonych i nadzorowanych przez MON2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2613.29.2023.Zdr
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 506038,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie pomieszczeń serwerowni w system dostępu oraz telemetrii4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32441300-9 - System telemetryczny
4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie serwerowni w system dostępu i drzwi antywłamaniowe4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie serwerowni w klimatyzację, system kontroli dostępu, system telemetrii i drzwi antywłamaniowe4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42961100-1 - System kontroli dostępu
32441300-9 - System telemetryczny
51212000-1 - Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie serwerowni w klimatyzację4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 5150 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie serwerowni w klimatyzację, system dostępu i drzwi antywłamaniowe4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42961100-1 - System kontroli dostępu
51212000-1 - Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności
4.5.5.) Wartość części: 12100 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie serwerowni w klimatyzację, system dostępu, system telemetrii i drzwi antywłamaniowe4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51212000-1 - Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności
42961100-1 - System kontroli dostępu
32441300-9 - System telemetryczny
4.5.5.) Wartość części: 14100 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Relokacja i wyposażenie serwerowni w system kontroli dostępu, klimatyzację4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51212000-1 - Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 73000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie serwerowni w system telemetrii4.5.3.) Główny kod CPV: 32441300-9 - System telemetryczny
4.5.5.) Wartość części: 2400 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie serwerowni w system dostępu i telemetrii4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32441300-9 - System telemetryczny
51212000-1 - Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności
4.5.5.) Wartość części: 9600 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie serwerowni w system dostępu i telemetrii4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51212000-1 - Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności
32441300-9 - System telemetryczny
4.5.5.) Wartość części: 4700 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie serwerowni w klimatyzację, system dostępu, system telemetrii i drzwi antywłamaniowe4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32441300-9 - System telemetryczny
51212000-1 - Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności
42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie serwerowni w system telemetrii4.5.3.) Główny kod CPV: 32441300-9 - System telemetryczny
4.5.5.) Wartość części: 229000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup urządzeń typu Next Generation Firewall4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
4.5.5.) Wartość części: 119480 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podsumowując w przedmiotowym postępowaniu zamawiający przyjął niewłaściwą technikę oraz błędnie zinterpretował dane otrzymane z rynku. To zaś uznaje się za ustalenie wartości zamówienia bez należytej staranności - uchwała KIO z dnia 4.09.2009 r., KIO/KD 27/09. Powyższe miało wpływ na czynność szacowania w wyniku której doszło do nieuprawnionego zaniżenia wartości przedmiotu zamówienia,
co z kolei doprowadziło do zastosowania niewłaściwej procedury, a tym samym zamówienie procedowano w niewłaściwym trybie. Wybór niewłaściwego trybu doprowadził do niezastosowania części przepisów ustawy, które zamawiający winien zastosować. Na tym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający nie ma możliwości usunięcia wady postępowania gdyż modyfikacja zapisów SWZ jest niedopuszczalna. Ponadto zmiana trybu prowadzenia postępowania nawet przed upływem terminu składania ofert jest niemożliwa
i powoduje konieczność unieważnienia takiego postępowania w trybie art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podsumowując w przedmiotowym postępowaniu zamawiający przyjął niewłaściwą technikę oraz błędnie zinterpretował dane otrzymane z rynku. To zaś uznaje się za ustalenie wartości zamówienia bez należytej staranności - uchwała KIO z dnia 4.09.2009 r., KIO/KD 27/09. Powyższe miało wpływ na czynność szacowania w wyniku której doszło do nieuprawnionego zaniżenia wartości przedmiotu zamówienia,
co z kolei doprowadziło do zastosowania niewłaściwej procedury, a tym samym zamówienie procedowano w niewłaściwym trybie. Wybór niewłaściwego trybu doprowadził do niezastosowania części przepisów ustawy, które zamawiający winien zastosować. Na tym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający nie ma możliwości usunięcia wady postępowania gdyż modyfikacja zapisów SWZ jest niedopuszczalna. Ponadto zmiana trybu prowadzenia postępowania nawet przed upływem terminu składania ofert jest niemożliwa
i powoduje konieczność unieważnienia takiego postępowania w trybie art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podsumowując w przedmiotowym postępowaniu zamawiający przyjął niewłaściwą technikę oraz błędnie zinterpretował dane otrzymane z rynku. To zaś uznaje się za ustalenie wartości zamówienia bez należytej staranności - uchwała KIO z dnia 4.09.2009 r., KIO/KD 27/09. Powyższe miało wpływ na czynność szacowania w wyniku której doszło do nieuprawnionego zaniżenia wartości przedmiotu zamówienia,
co z kolei doprowadziło do zastosowania niewłaściwej procedury, a tym samym zamówienie procedowano w niewłaściwym trybie. Wybór niewłaściwego trybu doprowadził do niezastosowania części przepisów ustawy, które zamawiający winien zastosować. Na tym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający nie ma możliwości usunięcia wady postępowania gdyż modyfikacja zapisów SWZ jest niedopuszczalna. Ponadto zmiana trybu prowadzenia postępowania nawet przed upływem terminu składania ofert jest niemożliwa
i powoduje konieczność unieważnienia takiego postępowania w trybie art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90405 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90405 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podsumowując w przedmiotowym postępowaniu zamawiający przyjął niewłaściwą technikę oraz błędnie zinterpretował dane otrzymane z rynku. To zaś uznaje się za ustalenie wartości zamówienia bez należytej staranności - uchwała KIO z dnia 4.09.2009 r., KIO/KD 27/09. Powyższe miało wpływ na czynność szacowania w wyniku której doszło do nieuprawnionego zaniżenia wartości przedmiotu zamówienia,
co z kolei doprowadziło do zastosowania niewłaściwej procedury, a tym samym zamówienie procedowano w niewłaściwym trybie. Wybór niewłaściwego trybu doprowadził do niezastosowania części przepisów ustawy, które zamawiający winien zastosować. Na tym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający nie ma możliwości usunięcia wady postępowania gdyż modyfikacja zapisów SWZ jest niedopuszczalna. Ponadto zmiana trybu prowadzenia postępowania nawet przed upływem terminu składania ofert jest niemożliwa
i powoduje konieczność unieważnienia takiego postępowania w trybie art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podsumowując w przedmiotowym postępowaniu zamawiający przyjął niewłaściwą technikę oraz błędnie zinterpretował dane otrzymane z rynku. To zaś uznaje się za ustalenie wartości zamówienia bez należytej staranności - uchwała KIO z dnia 4.09.2009 r., KIO/KD 27/09. Powyższe miało wpływ na czynność szacowania w wyniku której doszło do nieuprawnionego zaniżenia wartości przedmiotu zamówienia,
co z kolei doprowadziło do zastosowania niewłaściwej procedury, a tym samym zamówienie procedowano w niewłaściwym trybie. Wybór niewłaściwego trybu doprowadził do niezastosowania części przepisów ustawy, które zamawiający winien zastosować. Na tym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający nie ma możliwości usunięcia wady postępowania gdyż modyfikacja zapisów SWZ jest niedopuszczalna. Ponadto zmiana trybu prowadzenia postępowania nawet przed upływem terminu składania ofert jest niemożliwa
i powoduje konieczność unieważnienia takiego postępowania w trybie art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71955 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71955 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podsumowując w przedmiotowym postępowaniu zamawiający przyjął niewłaściwą technikę oraz błędnie zinterpretował dane otrzymane z rynku. To zaś uznaje się za ustalenie wartości zamówienia bez należytej staranności - uchwała KIO z dnia 4.09.2009 r., KIO/KD 27/09. Powyższe miało wpływ na czynność szacowania w wyniku której doszło do nieuprawnionego zaniżenia wartości przedmiotu zamówienia,
co z kolei doprowadziło do zastosowania niewłaściwej procedury, a tym samym zamówienie procedowano w niewłaściwym trybie. Wybór niewłaściwego trybu doprowadził do niezastosowania części przepisów ustawy, które zamawiający winien zastosować. Na tym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający nie ma możliwości usunięcia wady postępowania gdyż modyfikacja zapisów SWZ jest niedopuszczalna. Ponadto zmiana trybu prowadzenia postępowania nawet przed upływem terminu składania ofert jest niemożliwa
i powoduje konieczność unieważnienia takiego postępowania w trybie art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91635 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91635 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podsumowując w przedmiotowym postępowaniu zamawiający przyjął niewłaściwą technikę oraz błędnie zinterpretował dane otrzymane z rynku. To zaś uznaje się za ustalenie wartości zamówienia bez należytej staranności - uchwała KIO z dnia 4.09.2009 r., KIO/KD 27/09. Powyższe miało wpływ na czynność szacowania w wyniku której doszło do nieuprawnionego zaniżenia wartości przedmiotu zamówienia,
co z kolei doprowadziło do zastosowania niewłaściwej procedury, a tym samym zamówienie procedowano w niewłaściwym trybie. Wybór niewłaściwego trybu doprowadził do niezastosowania części przepisów ustawy, które zamawiający winien zastosować. Na tym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający nie ma możliwości usunięcia wady postępowania gdyż modyfikacja zapisów SWZ jest niedopuszczalna. Ponadto zmiana trybu prowadzenia postępowania nawet przed upływem terminu składania ofert jest niemożliwa
i powoduje konieczność unieważnienia takiego postępowania w trybie art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400924,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400924,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podsumowując w przedmiotowym postępowaniu zamawiający przyjął niewłaściwą technikę oraz błędnie zinterpretował dane otrzymane z rynku. To zaś uznaje się za ustalenie wartości zamówienia bez należytej staranności - uchwała KIO z dnia 4.09.2009 r., KIO/KD 27/09. Powyższe miało wpływ na czynność szacowania w wyniku której doszło do nieuprawnionego zaniżenia wartości przedmiotu zamówienia,
co z kolei doprowadziło do zastosowania niewłaściwej procedury, a tym samym zamówienie procedowano w niewłaściwym trybie. Wybór niewłaściwego trybu doprowadził do niezastosowania części przepisów ustawy, które zamawiający winien zastosować. Na tym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający nie ma możliwości usunięcia wady postępowania gdyż modyfikacja zapisów SWZ jest niedopuszczalna. Ponadto zmiana trybu prowadzenia postępowania nawet przed upływem terminu składania ofert jest niemożliwa
i powoduje konieczność unieważnienia takiego postępowania w trybie art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podsumowując w przedmiotowym postępowaniu zamawiający przyjął niewłaściwą technikę oraz błędnie zinterpretował dane otrzymane z rynku. To zaś uznaje się za ustalenie wartości zamówienia bez należytej staranności - uchwała KIO z dnia 4.09.2009 r., KIO/KD 27/09. Powyższe miało wpływ na czynność szacowania w wyniku której doszło do nieuprawnionego zaniżenia wartości przedmiotu zamówienia,
co z kolei doprowadziło do zastosowania niewłaściwej procedury, a tym samym zamówienie procedowano w niewłaściwym trybie. Wybór niewłaściwego trybu doprowadził do niezastosowania części przepisów ustawy, które zamawiający winien zastosować. Na tym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający nie ma możliwości usunięcia wady postępowania gdyż modyfikacja zapisów SWZ jest niedopuszczalna. Ponadto zmiana trybu prowadzenia postępowania nawet przed upływem terminu składania ofert jest niemożliwa
i powoduje konieczność unieważnienia takiego postępowania w trybie art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73185 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73185 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podsumowując w przedmiotowym postępowaniu zamawiający przyjął niewłaściwą technikę oraz błędnie zinterpretował dane otrzymane z rynku. To zaś uznaje się za ustalenie wartości zamówienia bez należytej staranności - uchwała KIO z dnia 4.09.2009 r., KIO/KD 27/09. Powyższe miało wpływ na czynność szacowania w wyniku której doszło do nieuprawnionego zaniżenia wartości przedmiotu zamówienia,
co z kolei doprowadziło do zastosowania niewłaściwej procedury, a tym samym zamówienie procedowano w niewłaściwym trybie. Wybór niewłaściwego trybu doprowadził do niezastosowania części przepisów ustawy, które zamawiający winien zastosować. Na tym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający nie ma możliwości usunięcia wady postępowania gdyż modyfikacja zapisów SWZ jest niedopuszczalna. Ponadto zmiana trybu prowadzenia postępowania nawet przed upływem terminu składania ofert jest niemożliwa
i powoduje konieczność unieważnienia takiego postępowania w trybie art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podsumowując w przedmiotowym postępowaniu zamawiający przyjął niewłaściwą technikę oraz błędnie zinterpretował dane otrzymane z rynku. To zaś uznaje się za ustalenie wartości zamówienia bez należytej staranności - uchwała KIO z dnia 4.09.2009 r., KIO/KD 27/09. Powyższe miało wpływ na czynność szacowania w wyniku której doszło do nieuprawnionego zaniżenia wartości przedmiotu zamówienia,
co z kolei doprowadziło do zastosowania niewłaściwej procedury, a tym samym zamówienie procedowano w niewłaściwym trybie. Wybór niewłaściwego trybu doprowadził do niezastosowania części przepisów ustawy, które zamawiający winien zastosować. Na tym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający nie ma możliwości usunięcia wady postępowania gdyż modyfikacja zapisów SWZ jest niedopuszczalna. Ponadto zmiana trybu prowadzenia postępowania nawet przed upływem terminu składania ofert jest niemożliwa
i powoduje konieczność unieważnienia takiego postępowania w trybie art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91635 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91635
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podsumowując w przedmiotowym postępowaniu zamawiający przyjął niewłaściwą technikę oraz błędnie zinterpretował dane otrzymane z rynku. To zaś uznaje się za ustalenie wartości zamówienia bez należytej staranności - uchwała KIO z dnia 4.09.2009 r., KIO/KD 27/09. Powyższe miało wpływ na czynność szacowania w wyniku której doszło do nieuprawnionego zaniżenia wartości przedmiotu zamówienia,
co z kolei doprowadziło do zastosowania niewłaściwej procedury, a tym samym zamówienie procedowano w niewłaściwym trybie. Wybór niewłaściwego trybu doprowadził do niezastosowania części przepisów ustawy, które zamawiający winien zastosować. Na tym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający nie ma możliwości usunięcia wady postępowania gdyż modyfikacja zapisów SWZ jest niedopuszczalna. Ponadto zmiana trybu prowadzenia postępowania nawet przed upływem terminu składania ofert jest niemożliwa
i powoduje konieczność unieważnienia takiego postępowania w trybie art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podsumowując w przedmiotowym postępowaniu zamawiający przyjął niewłaściwą technikę oraz błędnie zinterpretował dane otrzymane z rynku. To zaś uznaje się za ustalenie wartości zamówienia bez należytej staranności - uchwała KIO z dnia 4.09.2009 r., KIO/KD 27/09. Powyższe miało wpływ na czynność szacowania w wyniku której doszło do nieuprawnionego zaniżenia wartości przedmiotu zamówienia,
co z kolei doprowadziło do zastosowania niewłaściwej procedury, a tym samym zamówienie procedowano w niewłaściwym trybie. Wybór niewłaściwego trybu doprowadził do niezastosowania części przepisów ustawy, które zamawiający winien zastosować. Na tym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający nie ma możliwości usunięcia wady postępowania gdyż modyfikacja zapisów SWZ jest niedopuszczalna. Ponadto zmiana trybu prowadzenia postępowania nawet przed upływem terminu składania ofert jest niemożliwa
i powoduje konieczność unieważnienia takiego postępowania w trybie art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2435400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa/przedłużenie licencji i wsparcia na okres 12 miesięcy dla klastra firewalli FortiGate 1100E
- Rozbudowa systemu klimatyzacji wraz z elementami współpracującymi w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
- 130.2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy redundantnego systemu bezpieczeństwa firewall NGFW na potrzeby Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.