eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w zakresie przebudowy chodników w ciągu dróg powiatowych.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w zakresie przebudowy chodników w ciągu dróg powiatowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 587731255

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w zakresie przebudowy chodników w ciągu dróg powiatowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06b55159-247a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030380/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310810

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.22.2023.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 315130,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2214G, ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim w zakresie regulacji wysokościowej istniejącej nawierzchni z płytek betonowych o powierzchni 850 m2, w tym:
a) rozbiórka istniejącej nawierzchni z betonowych płytek chodnikowych płukanych w sposób ręczny, wraz z oczyszczeniem płytek i odłożeniem na bok z przeznaczeniem do ponownego wbudowania,
b) korekta przemieszczonych obrzeży i krawężników z istniejących materiałów betonowych na nowej ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,
c) uzupełnienie zniszczonych obrzeży (wymiana na nowe, nie więcej niż 0,2%),
d) profilowanie istniejącej podbudowy wraz z uzupełnieniem podbudowy z KŁSM 0/31,5 mm - w celu uzyskania równej powierzchni, spadków podłużnych i porzecznych oraz wyniesieniem nawierzchni chodnika na wysokość min. 5 cm powyżej przyległych terenów zielonych,
e) ułożenie nawierzchni chodnika z betonowych płytek chodnikowych płukanych z rozbiórki na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3-5 cm,
f) uzupełnienie zniszczonych betonowych płytek chodnikowych płukanych (wymiana na nowe, nie więcej niż 0,2%),
g) wypełnienie spoin (zamulenie) nawierzchni chodnika piaskiem drobnym płukanym 0-0,2 mm,
h) prace porządkowe w strefie wykonywania robót (do szerokości 0,5 m po obu stronach obrzeży).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.5.) Wartość części: 156825,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie nr 2 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2216G Rekcin – Wojanowo – Rusocin w miejscowości Rekcin, w zakresie regulacji wysokościowej istniejącego chodnika wraz z wymianą nawierzchni z płytek betonowych na kostkę betonową o powierzchni 400 m2, w tym:
a) rozbiórka istniejącej nawierzchni z betonowych płytek chodnikowych 50x50x7 cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki na plac Wykonawcy i zagospodarowaniem lub utylizacją,
b) korekta przemieszczonych obrzeży i krawężników z istniejących materiałów betonowych na nowej ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,
c) uzupełnienie zniszczonych obrzeży i krawężników (wymiana na nowe, nie więcej niż 0,2%),
d) w miejscu wymiany krawężnika przy jezdni bitumicznej wypełnienie styku upłynnionym asfaltem drogowym np. D200 na gorąco,
e) profilowanie istniejącej podbudowy wraz z uzupełnieniem podbudowy z KŁSM 0/31,5 mm - w celu uzyskania równej powierzchni, spadków podłużnych i porzecznych oraz wyniesieniem nawierzchni chodnika na wysokość min. 5 cm powyżej przyległych terenów zielonych,
f) ułożenie nawierzchni chodnika z nowej betonowej kostki brukowej szarej 20x10x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3-5 cm,
g) wypełnienie spoin (zamulenie) nawierzchni chodnika piaskiem drobnym płukanym 0-0,2 mm,
h) prace porządkowe w strefie wykonywania robót (do szerokości 0,5 m po obu stronach obrzeży).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 99630,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie nr 3 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2218G Rusocin – Kaczki - Gołębiewo w miejscowości Kaczki w zakresie budowy peronu przystankowego i dojścia do przejścia dla pieszych, Wykonanie z nowych materiałów zgodnie z załączonym przedmiarem robót, rysunkiem planu sytuacyjnego oraz rysunkiem przekroju poprzecznego, w tym:
a) wytyczenie zakresu robót,
b) mechaniczne cięcie krawędzi istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej,
c) mechaniczne usunięcie karpin wraz z wywiezieniem karpin na składowisko Wykonawcy i zagospodarowaniem oraz uzupełnienie powstałych ubytków zagęszczonym nasypem z piasku zakupionego przez Wykonawcę,
d) korytowanie wraz z profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne z wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy i zagospodarowaniem,
e) wykonanie obramowania z betonowych krawężników i betonowych obrzeży - posadowionych na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,
f) uzupełnienie ubytków konstrukcji nawierzchni bitumicznej betonem oraz ubytków nawierzchni bitumicznej mieszanką bitumiczną - w miejscu budowy krawężnika betonowego przy jezdni,
g) ułożenie nowych konstrukcji pod projektowane nawierzchnie,
h) ułożenie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej szarej 20x10x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3-5 cm,
i) wypełnienie spoin (zamulenie) nawierzchni chodnika piaskiem drobnym płukanym 0-0,2 mm,
j) profilowanie i zagęszczanie nawierzchni istniejącego zjazdu z istniejącego kruszywa (istniejący materiał) - w granicach pasa drogowego,
k) prace porządkowe w strefie wykonywania robót (do szerokości 0,5 m po obu stronach obrzeży),
l) przestawienie istniejącego oznakowania pionowego poza skrajnię chodnika,
m) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego linii przystankowych,
n) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z zarejestrowaniem w ośrodku geodezyjnym w Pruszczu Gdańskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.5.) Wartość części: 50883,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156825,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195916,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156825,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELKAR Arkadiusz Jarząbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882149585

7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 6

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156825,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137535,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99630,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELKAR Arkadiusz Jarząbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882149585

7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 6

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99630,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50883,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69417,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50883,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa RADEX Radosław Wierzbicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932513060

7.3.3) Ulica: Międzyłęż 46

7.3.4) Miejscowość: Wielkie Walichnowy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50883,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.