eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › POMYSŁOWA, ATRAKCYJNA, RÓŻNORODNA, KOMPLEKSOWA- REWITALIZACJA PARKU MIEJSKIEGO NARZĘDZIEM INTEGRACJI I AKTYWIZACJI MIESZKAŃCÓW TURKU



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POMYSŁOWA, ATRAKCYJNA, RÓŻNORODNA, KOMPLEKSOWA- REWITALIZACJA PARKU MIEJSKIEGO NARZĘDZIEM INTEGRACJI I AKTYWIZACJI MIESZKAŃCÓW TURKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA TUREK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019384

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KALISKA 59

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miastoturek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miastoturek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POMYSŁOWA, ATRAKCYJNA, RÓŻNORODNA, KOMPLEKSOWA- REWITALIZACJA PARKU MIEJSKIEGO NARZĘDZIEM INTEGRACJI I AKTYWIZACJI MIESZKAŃCÓW TURKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43b13aab-2098-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie publiczne współfinansowane jest ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 9.2.1. „Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GIN.2710.6.2020

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres robót do wykonania, na terenie parku miejskiego o pow. 11,34ha zlokalizowanego w obrębie Turek-A na działkach o nr ewid. 601, 632, 636, 637, 638, 639, 640, 641/6, 642/5, 643/10, 644/46, 45/11, 646/1, 603, został określony w projekcie budowlanym, w projekcie wykonawczym i uszczegółowionym w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych warunków wykonywania i odbioru robót.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prace wykończeniowe w zakresie wynikającym z przeprowadzonej inwentaryzacji dotychczas wykonanych robót obejmuje:
2.1. Wykonanie zagospodarowania zieleni:
2.1.1 Roboty agrotechniczne związane z przygotowaniem gruntu, w tym m.in.:
a) rozplantowanie ziemi,
b) przygotowanie terenu pod obsadzenia.
2.1.2 Nasadzenia, w tym m.in.:
a) oczyszczenie i odchwaszczenie terenu,
b) mechaniczne lub ręczne oczyszczanie nawierzchni,
c) wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów,
d) sadzenie drzew liściastych,
e) sadzenie krzewów iglastych,
f) sadzenie krzewów liściastych,
g) sadzenie krzewów żywopłotowych,
h) sadzenie bylin i traw ozdobnych,
i) ściółkowanie organiczne krzewów, nasadzeń jednogatunkowych traw i rabat bylinowych,
j) ściółkowanie korą kompostową.
2.1.3 Wykonanie trawników i łąk, w tym m.in.:
a) trawników i łąk parkowych siewem,
b) trawników z mat nasiennych,
c) trawnika zbrojonego.
2.2. Wykonanie robót związanych z obiektami gospodarki wodnej:
2.2.1 Roboty porządkowe, w tym m.in.:
a) uzupełnienie zarybienia poprzez wpuszczenie Kroczka do stawów po zakończeniu robót – 200 kg, w tym 50 kg karpia, 50 kg szczupaka, 50 kg lina, 50 kg okonia oraz poprzez wpuszczenie Amura powyżej 1kg sztuki do stawu starego 20 kg, do stawu nowego 50kg.
2.2.2 Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i konstrukcyjne za zastawce w km 4+485 Kanału Folusz.
2.2.3 Remont rurociągu o śr. 400mm odprowadzającego wodę ze stawu starego wraz z wlotem i wylotem oraz rów otwarty.
2.2.4 Remont stawu starego.
2.2.5 Budowa nowego rurociągu o śr. 300mm doprowadzającego wodę do stawu starego wraz z wylotem.
2.2.6 Remont istniejącej budowli wlotowej do zbiornika wodnego przy zbiegu ulic Dobrskiej i Łąkowej – staw nowy (km 3+960 Kanał Folusz)oraz wymiana zamknięć istniejących budowli pietrząco – upustowej zbiornika wodnego przy zbiegu ulic Dobrska i Łąkowa (km 3+850 Kanału Folusz) na dwie zasuwy jednodzielne.
2.3. Zespół budynków:
2.3.1 Budowa szaletu miejskiego, w tym:
a) roboty wykończeniowe wewnętrzne,
b) roboty wykończeniowe zewnętrzne.
2.3.2 Budowa amfiteatru, w tym:
a) siedziska trybun,
b) instalacja elektryczna.
2.3.3 Zaplecze amfiteatru:
a) roboty wykończeniowe wewnętrzne,
b) roboty wykończeniowe zewnętrzne.
2.4. Zagospodarowanie terenu:
2.4.1 Kort tenisowy:
a) wykonanie nawierzchni,
b) dostawa i montaż ogrodzenia wraz z furtkami, bramą i słupkami w tulejach do tenisa z siatką.
2.4.2 Boisko do koszykówki:
a) wykonanie nawierzchni,
b) dostawa i montaż ogrodzenia wraz z furtkami, bramą i stojakami do koszykówki.
2.4.3 Plac zabaw:
a) wydzielenie stref funkcjonalnych dla dzieci starszych i młodszych,
b) montaż urządzeń zabawowych typowych: zestawy zabawowe, koło fortuny wraz z instrukcją gry,
c) montaż urządzeń indywidualnych z drewna klejonego: spirala z drewna klejonego,
d) nawierzchnie poliuretanowe, mineralna wodoprzepuszczalna, piasek oraz z płyt gumowych EPDM.
2.4.5 Boisko do boule:
a) wymiary boiska 400x1500 cm,
b) nawierzchnia z tłucznia granitowego,
c) powierzchnia boiska zakończona obrzeżem drewnianym,
d) wyposażenie boiska: zestaw do gry, tablica informacyjna z regulaminem.
2.4.6 Budowa pomostów:
a) roboty wykończeniowe.
2.4.7 Budowę i montaż małej architektury:
a) urządzenia i elementy małej architektury:
- ławki (3 rodzaje) – 78 sztuk,
- paleniska z kamienia wraz z ławką okrągłą – 6 sztuk,
- zestaw drewniany (stół + siedzisko) – 11 sztuk,
- pergole – ławki – 8 sztuk,
- leżaki miejskie montowane do mostów – 8 sztuk,
- tablice znaków drogowych – 91 sztuk,
- słupki znaków drogowych – 70 sztuk,
- tablice informacyjne z regulaminem w tym m. in. dla siłowni zewnętrznej, placu zabaw, strefy dla psów.
2.4.8 Budowę nawierzchni.
2.4.9 Budowa ogrodzenia:
a) wykonanie bram wejściowych,
b) wykonanie prac renowacyjnych.
2.5 Budowa przyłącza wodno – kanalizacyjnego.
2.6 Budowę zasilania energetycznego.
2.7 Budowa instalacji oświetlenia wraz z infrastrukturą monitoringu w tym
2.7.1 Wykonanie instalacji oświetlenia:
a) oprawy gruntowe,
b) szafy oświetleniowe SO,
c) rozdzielnice zewnętrzne.
2.7.2 Wykonanie instalacji CCTV (montaż kamer WiFi na słupach oraz dławika, wykonanie zabezpieczenia obiektów).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót budowlanych i wymagania dotyczące jakości ich wykonania oraz wymagania techniczne, określa dokumentacja sporządzona przez PIKUL Architekci Mikołaj Pikul oraz inwentaryzacja powykonawcza sporządzona przez firmę ORTUS reprezentowaną przez Janusza Fenglera.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5965500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11458401,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5965500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMON RĄPEL SZART

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300898859

7.3.3) Ulica: PIONIERÓW

7.3.4) Miejscowość: KONIN

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5965500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.