eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strumień › Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień i Zebrzydowice do szkół i placówek specjalnych w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień i Zebrzydowice do szkół i placówek specjalnych w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strumień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182516

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Strumień

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338570142

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.strumien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strumien.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.strumien.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień i Zebrzydowice do szkół i placówek specjalnych w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4117854-fe86-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003026/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień i gminy Zebrzydowice do szkół i placówek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245345/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 366400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I „Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w Bielsku-Białej”

Przedmiotem zamówienia częściowego jest dowożenie 3 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień i Zebrzydowice na trasie z domów do:
 Szkoły Podstawowej nr 39 dla Dzieci Słabosłyszących, Niesłyszących i z Afazją im. Marii Góralówny, ul. Kamienicka 11a, 43-300 Bielsko-Biała;
 Zespołu Szkół Specjalnych im. K. I. Gałczyńskiego, ul. Wapienicka 46, 43-300 Bielsko-Biała;
i z powrotem, w dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerw w nauce przewidzianych w organizacji roku szkolnego oraz dni ustawowo wolnych, zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym, w oparciu o wcześniejsze ustalenia z dyrektorami placówek wymienionymi powyżej i rodzicami dzieci.

Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 47 km, czas ok. 65 min:
 Zebrzydowice, ul. Jesionowa;
 Bąków, ul. Jutrzenki;
 Strumień, ul. 1-go Maja;
 Bielsko-Biała, ul. Wapienicka 46;
 Bielsko-Biała, ul. Kamienicka 11a.

Liczba uczniów przewożonych może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2022/2023, począwszy od 1 września 2022 r., w przypadku zgłoszenia kolejnego dziecka bądź rezygnacji z dowozu przez rodzica, ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub z przyczyny losowej. Zwiększenie liczby uczniów o 2 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

Zamawiający, w przypadku okoliczności od niego niezależnych (np. odwołania zajęć w szkole, do której są dowożeni uczniowie) zastrzega sobie prawo odwołania kursu, po powiadomieniu Wykonawcy przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka, placówki lub pracownika Zamawiającego, z dwunastogodzinnym wyprzedzeniem.

Wykonawca zapewnia wykonanie usługi pojazdem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych.

Wykonawca zapewnia w pojeździe oprócz kierowcy, opiekuna. Opiekun zajmuje się uczniami podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w czasie przejazdu oraz w czasie odprowadzania do szkoły lub ośrodka, natomiast kierowca jest zobowiązany do opieki nad dziećmi w pojeździe, gdy opiekun zajmuje się odprowadzaniem dzieci do szkoły lub ośrodka.
Zakres usługi Wykonawcy obejmuje:
a) odbiór uczniów z miejsca zamieszkania pod wskazanym adresem – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z rodzicami,
b) dowóz uczniów do szkoły/placówki i przekazanie uczniów szkole/placówce,
c) odbiór uczniów ze szkoły/placówki – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z kierownictwem szkoły, dowóz uczniów do miejsca zamieszkania lub wyznaczonego punktu i przekazanie ucznia rodzicom.

Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
a) zapewnienie opieki uczniom w czasie przewozu,
b) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie przewozu,
c) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i wysiadania z pojazdu,
d) wyegzekwowanie, aby uczniowie byli zapięci pasem bezpieczeństwa w czasie przewozu.

Szczegóły opisane są we wzorze Umowy o świadczenie usług przewozowych, która stanowi Załącznik nr 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 58320 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II „Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie”

Przedmiotem zamówienia częściowego jest dowożenie 13 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień na trasie z domów do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych, ul. Wojska Polskiego 3 43-400 Cieszyn (ZPSWR w Cieszynie) i z powrotem, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem przerw w nauce przewidzianych w organizacji roku szkolnego oraz dni ustawowo wolnych, zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym, w oparciu o wcześniejsze ustalenia z dyrektorem w/w Zespołu i rodzicami dzieci.

Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 31 km, czas ok. 45 min.:
 Strumień, ul. Nowa;
 Strumień, ul. Rynek;
 Strumień, ul. 1-go Maja;
 Pruchna, ul. Łąkowa;
 Cieszyn, ul. Wojska Polskiego 3.

Liczba uczniów przewożonych może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2022/2023, począwszy od 1 września 2022 r., w przypadku zgłoszenia kolejnego dziecka bądź rezygnacji z dowozu przez rodzica, ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub z przyczyny losowej.
Zwiększenie liczby uczniów o 3 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

Zamawiający, w przypadku okoliczności od niego niezależnych (np. odwołania zajęć w szkole, do której są dowożeni uczniowie) zastrzega sobie prawo odwołania kursu, po powiadomieniu Wykonawcy przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka, placówki lub pracownika Zamawiającego, z dwunastogodzinnym wyprzedzeniem.

Wykonawca zapewnia wykonanie usługi pojazdem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych.

Wykonawca zapewnia w pojeździe kierowcę oraz opiekuna, którzy odpowiadają za bezpieczeństwo dzieci/uczniów w pojeździe w czasie przewozu. W szczególności opiekun zajmuje się uczniami podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w czasie przejazdu oraz w czasie odprowadzania do szkoły/ośrodka, natomiast kierowca jest zobowiązany do opieki nad uczniami w pojeździe, gdy opiekun zajmuje się odprowadzaniem uczniów do szkoły/ośrodka.

Zakres usługi Wykonawcy obejmuje:
a) odbiór uczniów z domów pod wskazanym adresem – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z rodzicami,
b) dowóz uczniów do szkoły/placówki i przekazanie uczniów szkole/placówce,
c) odbiór uczniów ze szkoły/placówki – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z kierownictwem szkoły, dowóz uczniów do miejsca zamieszkania i przekazanie ucznia rodzicom.

Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
a) zapewnienie opieki uczniom w czasie przewozu,
b) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie przewozu,
c) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i wysiadania z pojazdu,
d) wyegzekwowanie, aby uczniowie byli zapięci pasem bezpieczeństwa w czasie przewozu.

Szczegóły opisane są we wzorze Umowy o świadczenie usług przewozowych, która stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 104220 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część III „Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Jastrzębia-Zdroju”

Przedmiotem zamówienia częściowego jest dowożenie 5 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień na trasie z domu do:
 Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 23 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Jastrzębiu–Zdroju, ul. Szkolna 5, 44-335 Jastrzębie-Zdrój;
 Terapeutyczny Punkt Przedszkolny „Słoneczna Kraina”, ul. Turystyczna 36, 44-335 Jastrzębie-Zdrój;
 Technikum Specjalne nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 11 Listopada 4, 44-335 Jastrzębie-Zdrój;
 Szkoła Specjalna Przyspasabiająca do Pracy w Jastrzębiu-Zdroju , ul. 11 Listopada 4 , 44-335 Jastrzębie -Zdrój

i z powrotem, w dni nauki szkolnej i przedszkolnej , z wyłączeniem przerw w nauce przewidzianych w organizacji roku szkolnego oraz dni ustawowo wolnych, zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym, w oparciu o wcześniejsze ustalenia z dyrektorami w/w placówek i rodzicami dzieci.
Uwaga – ponieważ jedno z uczniów porusza się na wózku inwalidzkim, wymagany jest samochód z klimatyzacją i dostosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim, tzn. wyposażony w urządzenia umożliwiające bezpieczne wsiadanie i wysiadanie np. rampa lub winda umożliwiająca wjazd wózkiem inwalidzkim oraz specjalne miejsca do przewozu dzieci niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (np. szyny do mocowania wózka inwalidzkiego lub pasy do mocowania wózków)

Długość trasy w jedna stronę wynosi ok.33 km, czas ok. 50 min:
 Pruchna, ul. Słoneczna;
 Zbytków, ul. Olchowa;
 Strumień, ul. Zielona;
 Strumień, ul. Cieszyńska;
 Jastrzębie-Zdrój, ul. Szkolna 5;
 Jastrzębie-Zdrój, ul. Turystyczna 36;
 Jastrzębie-Zdrój. ul. 11 Listopada 4.

Liczba uczniów przewożonych może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2022/2023, począwszy od 1 września 2022 r., w przypadku zgłoszenia kolejnego dziecka bądź rezygnacji z dowozu przez rodzica, ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub z przyczyny losowej.
Zwiększenie liczby uczniów o 2 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

Zamawiający, w przypadku okoliczności od niego niezależnych (np. odwołania zajęć w szkole, do której są dowożeni uczniowie) zastrzega sobie prawo odwołania kursu, po powiadomieniu Wykonawcy przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka, placówki lub pracownika Zamawiającego, z dwunastogodzinnym wyprzedzeniem.

Wykonawca zapewnia wykonanie usługi pojazdem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych.

Wykonawca zapewnia w pojeździe kierowcę oraz opiekuna, którzy odpowiadają za bezpieczeństwo dzieci/uczniów w pojeździe w czasie przewozu. W szczególności opiekun zajmuje się uczniami podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w czasie przejazdu oraz w czasie odprowadzania do szkoły/przedszkola, natomiast kierowca jest zobowiązany do opieki nad uczniami w pojeździe, gdy opiekun zajmuje się odprowadzaniem uczniów do szkoły/przedszkola.

Zakres usługi Wykonawcy obejmuje:
a) odbiór uczniów z domów pod wskazanym adresem – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z rodzicami,
b) dowóz uczniów do szkoły/placówki i przekazanie uczniów szkole/placówce,
c) odbiór uczniów ze szkoły/placówki – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z kierownictwem szkoły, dowóz uczniów do miejsca zamieszkania i przekazanie ucznia rodzicom.

Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
a) zapewnienie opieki uczniom w czasie przewozu,
b) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie przewozu,
c) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i wysiadania z pojazdu,
d) wyegzekwowanie, aby uczniowie byli zapięci pasem bezpieczeństwa w czasie przewozu.

Szczegóły opisane są we wzorze Umowy o świadczenie usług przewozowych, która stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 93636 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część IV „Dowożenie uczniów do placówek oświatowych w Skoczowie”

Przedmiotem zamówienia częściowego jest dowożenie 12 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień na trasie z domów do:
 Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie, ul. Mickiewicza 12, 43-430 Skoczów;
 Szkoła Podstawowa nr 8 im. Krystyny Bochenek, ul. G. Morcinka 20, 43-430 Skoczów;
i z powrotem, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem przerw w nauce przewidzianych w organizacji roku szkolnego oraz dni ustawowo wolnych, zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym, w oparciu o wcześniejsze ustalenia z dyrektorami placówek wymienionymi powyżej i rodzicami dzieci.

Długość trasy w jedna stronę wynosi ok.41 km, czas ok. 65 min:
 Zabłocie, ul. Miodowa;
 Strumień, ul. Graniczna;
 Strumień, ul. Rynek;
 Strumień, ul. 1-go Maja;
 Zbytków, ul. Strażacka;
 Zbytków, ul. Górnicza;
 Bąków, ul. Główna;
 Pruchna, ul. Nowy Świat,
 Pruchna, ul. Krokusów,
 Drogomyśl, ul. Wiejska;
 Drogomyśl, ul. Główna;
 Skoczów, ul. Mickiewicza 12;
 Skoczów, ul. G. Morcinka 20.

Liczba uczniów przewożonych może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2022/2023, począwszy od 1 września 2022 r., w przypadku zgłoszenia kolejnego dziecka bądź rezygnacji z dowozu przez rodzica, ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub z przyczyny losowej. Zwiększenie liczby uczniów o 3 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.


Zamawiający, w przypadku okoliczności od niego niezależnych (np. odwołania zajęć w szkole, do której są dowożeni uczniowie) zastrzega sobie prawo odwołania kursu, po powiadomieniu Wykonawcy przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka, placówki lub pracownika Zamawiającego, z dwunastogodzinnym wyprzedzeniem.

Wykonawca zapewnia wykonanie usługi pojazdem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych.

Wykonawca zapewnia w pojeździe oprócz kierowcy, opiekuna. Opiekun zajmuje się uczniami podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w czasie przejazdu oraz w czasie odprowadzania do szkoły lub ośrodka, natomiast kierowca jest zobowiązany do opieki nad dziećmi w pojeździe, gdy opiekun zajmuje się odprowadzaniem dzieci do szkoły lub ośrodka.
Zakres usługi Wykonawcy obejmuje:
d) odbiór uczniów z miejsca zamieszkania pod wskazanym adresem – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z rodzicami,
e) dowóz uczniów do szkoły/placówki i przekazanie uczniów szkole/placówce,
f) odbiór uczniów ze szkoły/placówki – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z kierownictwem szkoły, dowóz uczniów do miejsca zamieszkania i przekazanie ucznia rodzicom.

Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
e) zapewnienie opieki uczniom w czasie przewozu,
f) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie przewozu,
g) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i wysiadania z pojazdu,
h) wyegzekwowanie, aby uczniowie byli zapięci pasem bezpieczeństwa w czasie przewozu.

Szczegóły opisane są we wzorze Umowy o świadczenie usług przewozowych, która stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 85212 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część V „Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w Skoczowie i Ustroniu”


Przedmiotem zamówienia częściowego jest dowożenie 7 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień na trasie z domów do:
 Terapeutycznego Punku Przedszkolnego „Słoneczna Kraina”, ul. Kościelna 6, 43-430 Skoczów
 Ośrodka Edukacyjno-Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Ustroniu, ul. Wiejska 8, 43-450 Ustroń
i z powrotem, w dni nauki szkolnej i przedszkolnej, z wyłączeniem przerw w nauce przewidzianych w organizacji roku szkolnego oraz dni ustawowo wolnych, zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym, w oparciu o wcześniejsze ustalenia z dyrektorem każdej z placówek i rodzicami dzieci.
Należy wziąć pod uwagę, że jedno z dzieci w czasie podróży będzie przewożone w foteliku samochodowym z opcją pozwalającą na jego odchylenie i w czasie jazdy wymaga bezpośredniej asysty drugiej osoby.

Długość trasy w jedna stronę wynosi ok. 28 km, czas ok. 40 min:
 Strumień, ul. Osiedlowa;
 Strumień, ul. Powstańców Śl.;
 Strumień, ul. Orzechowa;
 Strumień, ul. Cieszyńska;
 Strumień, ul. 1-go Maja;
 Bąków, ul. Główna;
 Bąków, ul. Osiedlowa;
 Skoczów, ul. Kościelna 6;
 Ustroń, Wiejska 8.

Liczba uczniów przewożonych może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2022/2023, począwszy od 1 września 2022 r., w przypadku zgłoszenia kolejnego dziecka bądź rezygnacji z dowozu przez rodzica, ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub z przyczyny losowej. Zwiększenie liczby uczniów o 2 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy

Zamawiający, w przypadku okoliczności od niego niezależnych (np. odwołania zajęć w ośrodku, do którego są dowożeni uczniowie) zastrzega sobie prawo odwołania kursu, po powiadomieniu Wykonawcy przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka, placówki lub pracownika Zamawiającego, z dwunastogodzinnym wyprzedzeniem.

Wykonawca zapewnia wykonanie usługi pojazdem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych.

Wykonawca zapewnia w pojeździe oprócz kierowcy, opiekuna. Opiekun zajmuje się uczniami podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w czasie przejazdu oraz w czasie odprowadzania do przedszkola lub ośrodka, natomiast kierowca jest zobowiązany do opieki nad dziećmi w pojeździe, gdy opiekun zajmuje się odprowadzaniem dzieci do przedszkola lub ośrodka.
Zakres usługi Wykonawcy obejmuje:
g) odbiór uczniów z miejsca zamieszkania lub wyznaczonego punktu pod wskazanym adresem – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z rodzicami,
h) dowóz uczniów do przedszkola/placówki i przekazanie uczniów przedszkolu /placówce,
i) odbiór uczniów ze przedszkola/placówki – godziny odbioru uczniów ustala Wykonawca z kierownictwem każdej z placówek, dowóz uczniów do miejsca zamieszkania lub wyznaczonego punktu i przekazanie ucznia rodzicom.

Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
i) zapewnienie opieki uczniom w czasie przewozu,
j) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie przewozu,
k) udzielenie czynnej pomocy uczniom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i wysiadania z pojazdu,
l) wyegzekwowanie, aby uczniowie byli zapięci pasem bezpieczeństwa w czasie przewozu.

Szczegóły opisane są we wzorze Umowy o świadczenie usług przewozowych, która stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 54324 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95390,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144468,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113907,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492463144

7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 10

7.3.4) Miejscowość: BRZESZCZE

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84248,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264735 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022

7.3.3) Ulica: KRASZEWSKIEGO 13A

7.3.4) Miejscowość: CIESZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169344 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164638,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199584,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164638,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492463144

7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 10

7.3.4) Miejscowość: BRZESZCZE

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164638,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198622,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248994,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225239,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492463144

7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 10

7.3.4) Miejscowość: BRZESZCZE

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166592,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115734,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151891,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131828,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492463144

7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 10

7.3.4) Miejscowość: BRZESZCZE

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94034,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.