Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00283560/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
- 2023/BZP 00288524/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
- 2024/BZP 00231875/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
- 2023/BZP 00386582/01 - Wynik z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu nawierzchni na drogach Gminy Kostrzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80f49e1e-1719-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa stanu nawierzchni na drogach Gminy Kostrzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80f49e1e-1719-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018595/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Poprawa stanu nawierzchni na drogach Gminy Kostrzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283560
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.11.2023.IN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I zamówienia – „Remont nawierzchni ul. Średzkiej w Kostrzynie”. Przedmiotem zamówienia jest remont obejmujący ulice Średzką od skrzyżowania z ul. Szymańskiego do skrzyżowania z ul. Warszawską, drogi gminnej obejmującej odcinek drogi o łącznej długości 358,67m. Remont będzie polegał na sfrezowaniu 4 cm istniejącej nawierzchni i ułożenie nowej warstwy ściernej. W zakres prac wchodzi także regulacja istniejących wpustów ulicznych oraz studni i zasuw. Na odcinku drogi objętym remontem należy zastosować studnie obciążające (obudowy betonowe). Po wykonaniu warstwy ścieralnej należy także odtworzyć istniejące w danym odcinku oznakowanie poziome.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 304013,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II zamówienia – „Remont nawierzchni ul. Piasta w Kostrzynie”. Przedmiotem zamówienia jest remont obejmujący ulicę Piasta od istniejącej nakładki za skrzyżowaniem z ul. Wielkopolską do skrzyżowania z ul. Dworcową, drogi gminnej obejmującej odcinek drogi o łącznej długości 313,61 m. Remont będzie polegał na sfrezowaniu 4 cm istniejącej nawierzchni i ułożenie nowej warstwy ściernej. W zakres prac wchodzi także regulacja istniejących wpustów ulicznych oraz studni i zasuw. Na odcinku drogi objętym remontem należy zastosować studnie obciążające (obudowy betonowe). Po wykonaniu warstwy ścieralnej należy także odtworzyć istniejące w danym odcinku oznakowanie poziome2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 137893,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część III zamówienia – „Remont jezdni ul. Parkowej w Gułtowy”. Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni obejmujący wykonanie nakładki bitumicznej, odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej, regulację wysokościową elementów zagospodarowania pasa drogowego. Długość wykonania nakładki wynosi 300m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 446997,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część IV zamówienia: – „Remont jezdni ul. Topolowej w Gułtowy”. Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni obejmujący wykonanie nakładki bitumicznej, odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej, regulację wysokościową elementów zagospodarowania pasa drogowego. Długość wykonania nakładki wynosi 190m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 196425,23 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część V zamówienia: „Remont nawierzchni ul. Ogródkowej w Glince Duchownej (etap I)” Przedmiotem inwestycji jest remont ulicy Ogródkowej w miejscowości Glinka Duchowna w gminie Kostrzyn. Do wykonania będzie jezdnia o szerokości 4,5 m z nawierzchni bitumicznej wraz z poboczem o szerokości 0,5 m.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 352984,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320253,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468916,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320253,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IZBRUK Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300284420
7.3.3) Ulica: Dziedzice 59
7.3.4) Miejscowość: Ciążeń
7.3.5) Kod pocztowy: 62-404
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Izbruk Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany
jakie przetargi wygrała firma
Izbruk Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320253,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141482,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227202,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141482,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IZBRUK Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300284420
7.3.3) Ulica: Dziedzice 59
7.3.4) Miejscowość: Ciążeń
7.3.5) Kod pocztowy: 62-404
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Izbruk Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany
jakie przetargi wygrała firma
Izbruk Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141482,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2602W granica województwa - Przeździecko-Lenarty - Przeździecko-Grzymki - etap II
- Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu
- "Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie."
- "Budowa ul. Kolejowej w Psarach " - w formule zaprojektuj i wykonaj.
- Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.