eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › "Przebudowa wraz z rozbudową ul. Owocowej na odcinku od ul. Kaszubskiej do ul. Fińskiej" w ramach zad. inwestycyjnego pn. "Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlach Owocowa i Przy Lesie w Słupsku".



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa wraz z rozbudową ul. Owocowej na odcinku od ul. Kaszubskiej do ul. Fińskiej” w ramach zad. inwestycyjnego pn. „Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlach Owocowa i Przy Lesie w Słupsku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa wraz z rozbudową ul. Owocowej na odcinku od ul. Kaszubskiej do ul. Fińskiej” w ramach zad. inwestycyjnego pn. „Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlach Owocowa i Przy Lesie w Słupsku”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec06db4e-0f4b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053667/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa ul. Owocowej w Słupsku w ramach zadania rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlach Owocowa i Przy Lesie w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269064

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.21.2023.ZP3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Przebudowa wraz z rozbudową ulicy Owocowej na odcinku od ulicy Kaszubskiej do ulicy Fińskiej” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlach Owocowa i Przy Lesie w Słupsku”
2. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane obejmujące przebudowę i rozbudowę drogi – ulicy Owocowej, o długości ok. 1,111 km, na odcinku od ulicy Kaszubskiej do ulicy Fińskiej w zakresie:
a) branży drogowej,
b) branży sanitarnej,
c) branży elektrycznej,
d) branży telekomunikacyjnej,
e) oraz zagospodarowania zielenią z elementami małej architektury
2) Przewidywany zakres zamierzenia budowlanego obejmuje w szczególności:
a) przebudowę i budowę konstrukcji drogi z nawierzchnią jezdni z betonu asfaltowego oraz wyniesionymi skrzyżowaniami,
b) budowę utwardzonych poboczy,
c) przebudowę skrzyżowań i zjazdów,
d) budowę chodnika,
e) budowę ciągu pieszo – rowerowego,
f) przebudowę systemu odwodnienia drogi poprzez budowę kolektora deszczowego wraz z wypustami,
g) budowę sieci elektroenergetycznych oświetlenia drogowego,
h) przebudowę kolidującego odcinka sieci elektroenergetycznej,
i) budowę kanału technologicznego,
j) wycinkę drzew i krzewów oraz zagospodarowanie zielenią,
k) wykonanie i montaż oznakowania drogowego,
l) montaż elementów malej architektury,
m) montaż wiaty przystankowej i tablicy informacji pasażerskiej,
n) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
o) wykonanie zestawienia długości i powierzchni poszczególnych elementów infrastruktury drogowej,
p) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach.
3) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej pn. „Opracowanie dokumentacji technicznej na potrzeby Programu na rzecz zwiększania szans rozwojowych Ziemi Słupskiej 2019 – 2024: Zadanie nr 1 Opracowanie dokumentacji technicznej dot. przebudowy ulicy Owocowej”, która stanowi załącznik nr 9 do SWZ:
a) Projekt Budowlany (Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno – Budowlany),
b) Projekt Techniczny,
c) Opinia Geotechniczna,
d) Projekt stałej organizacji ruchu,
e) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
f) Przedmiar robót,
g) Kosztorysy ofertowe
3 .Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany jest w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Rządowy program na rzecz zwiększania szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019-2026" .
4.Materiały rozbiórkowe nadające się do powtórnego użycia są własnością Zamawiającego. Zgodnie z decyzją Zamawiającego materiały zakwalifikowane do ponownego zastosowania będą przewiezione na plac składowy wskazany przez Zamawiającego na terenie miasta Słupska. Z czynności kwalifikacji materiałów każdorazowo Wykonawca i Zamawiający sporządzą pisemny protokół. Koszty przewozu materiału Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. Materiał rozbiórkowy nie nadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia jako materiał przekruszony. Złom uzyskany z rozbiórki stanowi własność Zamawiającego - Wykonawca dokona sprzedaży tego złomu na rzecz Zamawiającego.
5. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia. Na Wykonawcy ciążą więc obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach. Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie realizacji na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, odpowiednio na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.
8. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
9. Zamawiający wymaga co najmniej 10 letniej gwarancji producenta na zainstalowane oprawy oświetleniowe oraz słupy.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas realizacji zamówienia zapewnił kadrę techniczną z kwalifikacjami / uprawnieniami odpowiednimi do wykonania wszystkich elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiednio dla każdej części zawierała co najmniej 10 % pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym.
12. Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
13. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano w projekcie umowy stanowiącym - załącznik nr 8 do SWZ,
14. Warunki realizacji i obowiązki Wykonawcy szczegółowo określone zostały w OPZ rozdz. IV SWZ i w proj.umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8277598,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12475006,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8277598,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Wielobranżowe "EGIDA" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392536879

7.3.3) Ulica: Włynkówko 49A

7.3.4) Miejscowość: Włynkówko

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8277598,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.