eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Białostocka › Zagospodarowanie terenów zielonych na obszarze miasta Dąbrowa Białostocka



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów zielonych na obszarze miasta Dąbrowa Białostocka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA BIAŁOSTOCKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659042

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Solidarności 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857121100

1.5.8.) Numer faksu: 857121017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowab@beep.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa-bial.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowa_bial

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenów zielonych na obszarze miasta Dąbrowa Białostocka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20e28c6f-2a67-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025946/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wykonanie terenów zielonych na terenie miasta Dąbrowa Białostocka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa VI. Ochrona środowiska i racjonalne gospodarowanie jego zasobami, Działanie 6.3 Ochrona zasobów bio- i georóżnorodności oraz krajobrazu

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324169

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRG.271.66.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 753743,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów zielonych na obszarze miasta Dąbrowa Białostocka, tj. utworzenie parków kieszkonkowych i linearnych w 6 lokalizacjach.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie parków kieszonkowych i linearnych, łąk kwietnych, nasadzenia drzew i krzewów, nasadzenie wielopiętrowe z wykorzystaniem gatunków rodzimych, korytarze migracyjne, montaż małej infrastruktury oraz montaż elementów dedykowanych zwierzętom takich jak domki dla owadów, budki lęgowe, budki dla jeży, poidła dla ptaków.
a) lokalizacja I – przy ul. Jana Pawła II, dz. nr 181, 183;
b) lokalizacja II – przy ul. Dworcowej, dz. nr 151/11, 151/12;
c) lokalizacja III – przy ul. Gen. N. Sulika (teren siłowni), dz. nr 85/20;
d) lokalizacja IV – przy ul. Skłodowskiej (teren lasku szpitalnego), dz. nr 80/5;
e) lokalizacja V – przy ul. Kopernika, dz. nr 969/1, 970, 991;
f) lokalizacja VI – przy ul. Gen. N. Sulika (teren za garażami), dz. nr 86/284, 91/29.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż jest ono obarczone nieusuwalną wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu, jako Załącznik nr 1 do SWZ zamieszczono Formularz ofertowy, który Wykonawcy biorący udział w postępowaniu mieli wypełnić m.in. w zakresie oferowanych cen przedmiotu zamówienia. W pkt 1 przedmiotowego dokumentu należało określić kwotę netto, brutto oraz określić stawkę podatku VAT wraz z podaniem odpowiedniej wartości. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie określił z góry prawidłowej stawki podatku VAT, obowiązek ten spoczywał na każdym z Wykonawców składających ofertę.
Do czasu upływu składania ofert, złożone zostały cztery oferty, w tym jedna w której Wykonawca wskazał opodatkowaniem podatkiem VAT w wysokości 8 % oraz trzy, w których Wykonawcy wskazali opodatkowaniem podatkiem VAT w wysokości 23 %.
Po analizie zaistniałej sytuacji oraz zapoznaniu się z licznym orzecznictwem w tym temacie, Zamawiający stwierdził, iż w przedmiotowym postępowaniu należało dopuścić możliwość zastosowania przez Wykonawców dwóch różnych stawek podatku VAT, rozróżniając zamówienie na prace związane z zagospodarowaniem terenów zielonych oraz pozostałe, tj. roboty budowlane, zakup i montaż małej architektury.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 749191,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 995500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.