eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłoradz › MODERNIZACJA 12 PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA 12 PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁORADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żuławska 9

1.5.2.) Miejscowość: Miłoradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-213

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552711531

1.5.8.) Numer faksu: 552711565

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@miloradz.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA 12 PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52364b67-0d83-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016783/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja 12 przepompowni ścieków oraz montaż instalacji fotowoltaicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282081/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1192973,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia znajduje się remont następujących obiektów:
a) przepompowni ścieków P8 Kończewice działka 97 obręb Stara Wisła
b) przepompowni ścieków P9 Kończewice działka 94/4 obręb Stara Wisła
c) przepompowni ścieków P10 Kończewice działka 85/3 obręb Stara Wisła,
d) przepompowni ścieków P11 Kończewice działka 122/2 obręb Stara Wisła
e) przepompowni ścieków P19 Kończewice działka 212/2 obręb Kończewice
f) przepompowni ścieków P20 Kończewice działka 54/10 obręb Kończewice
g) przepompowni ścieków P0 Stara Kościelnica działka 10/2 obręb Stara Kościelnica
h) przepompowni ścieków P2 Miłoradz (DINO) działka 39/4 obręb Miłoradz
oraz wymiana rozdzielni sterowniczej w następujących obiektach:
a) przepompowni ścieków P5 Miłoradz ul. Główna
b) przepompowni ścieków P6 Miłoradz ( SUW ) działka 76 obręb Miłoradz
c) przepompowni ścieków P7 Miłoradz ( Ogrody ) ul. Główna
d) przepompowni ścieków P GZGK działka 44/1 obręb Miłoradz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1- OPZ dla cz. I

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 886010,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiekcie oczyszczalni ścieków oraz na obiekcie stacji uzdatniania wody w miejscowości Miłoradz, powiat Malborski, a także sporządzenie dokumentacji powykonawczej (min. zawartość dokumentacji powykonawczej została opisana w załączniku nr 1 dla cz. II – opis przedmiotu zamówienia) i rozruch wszystkich systemów paneli fotowoltaicznych. W ramach zamówienia znajduje się montaż instalacji fotowoltaicznej na następujących obiektach:

1) oczyszczalnia ścieków w Miłoradzu
a) wykonanie naziemnej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną dla 109 szt. paneli (przy założeniu, że moc pojedynczego modułu wynosi 450 Wp),
b) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 49 kWp lecz nie większej niż 50 kWp (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowniki, itp.),
c) wykonanie instalacji odgromowej,
d) wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej, przeciwporażeniowej, nadprądowej
e) montaż systemu zdalnego odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego,
f) montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto) z wyświetlaczem (w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień, produkcji online oraz dostawę niezbędnego oprogramowania do odczytu).
2) stacja uzdatniania wody w Miłoradzu
a) Wykonanie naziemnej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną dla 45 szt. paneli (przy założeniu że moc pojedynczego modułu to 450 Wp),
b) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 20 kWp lecz nie większej niż 22 kWp (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowniki, itp.),
c) Wykonanie instalacji odgromowej,
d) Wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej, przeciwporażeniowej, nadprądowej
e) Montaż systemu zdalnego odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego,
f) Montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto) z wyświetlaczem (w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień, produkcji online oraz dostawę niezbędnego oprogramowania do odczytu).

Dla uzyskania zakładanej mocy poszczególnych instalacji fotowoltaicznych Wykonawca może zastosować panele o mocy większej niż wyżej założone

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

4.5.5.) Wartość części: 306962,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1047750,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1047750,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1047750,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-PARTNER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-20-67-331

7.3.3) Ulica: Gronowska 4a

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1047750,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299086,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299086,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGY-ON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957-112-12-56

7.3.3) Ulica: Trzy Lipy 3

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 82-172

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299086,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.