eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › "Termomodernizacja budynku Rynek 18 w Trzebini z przebudową zadaszenia nad wejściem do budynku - zaprojektuj i wybuduj".



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Rynek 18 w Trzebini z przebudową zadaszenia nad wejściem do budynku – zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045.327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4c1703b-2f68-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku Rynek 18 w Trzebini z przebudową zadaszenia nad wejściem do budynku – zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4c1703b-2f68-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337444/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Termomodernizacja budynku Rynek 18 w Trzebini z przebudową zadaszenia nad wejściem do budynku - zaprojektuj i wybuduj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339862/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W uprzednio prowadzonym postepowaniu w trybie podstawowym 275 pkt 1 nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-83c79a2d-1df6-11ed-b950-8227d40187e8

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.79.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 256107,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie ocieplenia gminnego budynku zlokalizowanego przy ul. Rynek 18 w Trzebini wraz z przebudową zadaszenia nad wejściem do budynku, remontem murków przy schodach zewnętrznych i pochylni z kostki brukowej oraz innymi niezbędnymi pracami budowlanymi w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1. Dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej:
a. projekt budowlano - wykonawczy termomodernizacji przedmiotowego budynku wraz z przebudową zadaszenia nad wejściem do budynku, remontem murków przy schodach zewnętrznych i pochylni z kostki brukowej oraz innymi pracami budowlanymi,
b. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c. kosztorys inwestorski,
d. przedmiar robót,
e. wizualizacje w 3D lub foto-prezentacje przedstawiające projektowane zmiany
w budynku.
2. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót
budowlanych.
3. Harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót projektowych i budowlanych.
4. Wykonania zadania termomodernizacji wraz z przebudową zadaszenia nad wejściem do
budynku, remontem murków przy schodach zewnętrznych i pochylni z kostki brukowej oraz
innymi pracami budowlanymi zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi projektami
wykonawczymi, Programem Funkcjonalno-Użytkowym.
Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, zgłoszenia, certyfikaty, uzgodnienia wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót.
Uwaga:
Zamawiający dysponuje inwentaryzacją budynku sporządzoną w 2016 r. stanowiącą załącznik do Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Wykonawca w trakcie wykonywania prac projektowych zobligowany jest na własny koszt do dokonania weryfikacji w zakresie aktualności inwentaryzacji ze stanem obecnym budynku. Wszelkie odstępstwa pomiędzy inwentaryzacją a rzeczywistymi warunkami zastanymi w obiekcie a nieujawnionymi w inwentaryzacji należy uwzględnić w dokumentacji projektowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a. Program Funkcjonalno-Użytkowy,
b. Inwentaryzacja budynku sporządzona w 2016 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45321000-3 - Izolacja cieplna

45442110-1 - Malowanie budynków

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ELEWAX Jakub Kwaśnica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273818849

7.3.3) Ulica: Krakowska 166

7.3.4) Miejscowość: Młoszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.