eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Ścieżka edukacyjna przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Kościuszki w Łasku



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ścieżka edukacyjna przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Kościuszki w Łasku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Południowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lask.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lask.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lask

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ścieżka edukacyjna przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Kościuszki w Łasku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83a55df5-0e62-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029113/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Ścieżka edukacyjna przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Kościuszki w Łasku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.1.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowana inwestycja obejmuje teren o powierzchni ok. 840 m2. Obecnie teren częściowo utwardzony z pojedynczymi roślinami pamięta jeszcze lata 70`. W związku z inwestycją powstanie nowoczesna przestrzeń publiczna o funkcji zielonego terenu rekreacyjnego z funkcją ścieżki edukacyjnej. Zamontowane zostaną tablice informacyjne (10szt. wykonane z materiałów ekologicznych. Słupek wsporczy tablicy z drewna lub materiału z recyklingu, podkład pod tabliczkę informacyjną z materiału z recyklingu), ławki (4szt. wykonane z materiałów ekologicznych i z recyklingu) i kosze na śmieci (3szt. wykonane z materiałów ekologicznych i z recyklingu), powstanie ciąg pieszy umożliwiający dostęp do roślin i tablic ale przede wszystkim zostanie posadzone ok. 300 nowych roślin (w tym roślinności miododajnej np. lawendy, liliowce czy kwiaty tulipanów) a już istniejące zostaną poddane pielęgnacji i formowaniu.
szczegółowy zakres:
- Rozebranie istniejących chodników (płyta 50x50)- 187 m² , kostki brukowej w kolorze czerwonym – 12,5 m²
- Usunięcie krzewów:
• żywopłot z ligustru kolidującymi z złożeniem -42,3 m²
• wierzba płacząca „Chrysocoma” – 1 szt.
• grupa roślin przy szkole – 4 m²
• jałowce znajdujące się przy grupie roślin do usunięcia – 3 szt.
- Zerwanie darni pod nowe założenie oraz pod kwatery z nasadzeniami–485 m²
- Wykonanie nawierzchni utwardzonych:
• Nawierzchnia A (kostka betonowa grafitowa) – 90 m²
• Nawierzchnia B (kostka kamienna grafitowa) – 21 m²
- Wykonanie obrzeży wydzielających kwatery z nasadzeniami – 156,5 mb
-Zakup i sadzenie krzewów (przygotowanie terenu i ściółkowanie) – 200 szt.
- Zakup i sadzenie bylin i krzewin (przygotowanie terenu i ściółkowanie) – 96 szt.
- Zakup i sadzenie roślin cebulowych (przygotowanie terenu i ściółkowanie) – 25 szt.
- Zakup i montaż ławek – 4 szt.
- Zakup i montaż koszy – 3 szt.
- Zakup i montaż tablicy edukacyjnych – 10 szt.
- Zakup i montaż budek dla ptaków – 2 szt.
- Zakup i montaż stojaka na rowery – 1 szt.
- Wykonanie trawnika – 280 m²

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174989,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174989,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „Marix” Mariusz Miszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311087958

7.3.3) Ulica: Pabianicka 80B

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174989,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.