Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00441176/01 - Wynik z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gorzowie Wlkp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg w Gorzowie Wlkp.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff463400-3cfc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048526/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Przebudowa ul. Pirytowej
1.1.36 Przebudowa ul. Gnieźnieńskiej
1.1.45 Przebudowa ul. Koralowej
1.1.46 Przebudowa ul. Owocowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Został opisane w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.44.2023.NP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Pirytowej w Gorzowie Wlkp.
W ramach zadania przewidziano wykonanie przebudowy ul. Pirytowej na długości odcinka 383 m
w zakresie wykonania jezdni o nawierzchni bitumicznej i szerokości 5,0 m. Roboty będą polegały na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni, warstwy odcinającej z piasku o gr. w-wy 10 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 20 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr. w-wy 5 cm. Dodatkowo zostaną wykonane obustronne pobocza na szerokości po 0,75 m z kruszywa łamanego o grubości w-wy 12 cm.
Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno – budowlanej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej - ulica Gnieźnieńska Etap I o długości ok. 239,45 m, zlokalizowana na działkach o nr 125, 126,180 obręb 11 – Zakanale, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Gnieźnieńskiej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej.
Podstawowy zakres inwestycji obejmuje wykonanie sfrezowanie istniejących warstw na średnią głębokość 2 cm, wykonanie nowych warstw: warstwy wyrównawczej o średniej grubości warstwy 2 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S i gr. w-wy 5 cm.
W ramach prac przewiduję się również regulację wysokościową studzienek kanalizacyjnych, wpustów kanalizacji deszczowej oraz zaworów wodociągowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane podstawowego podobnych robót budowlanych.
2. Wielkość lub zakres zamówienia: do 120 % wartości zamówienia podstawowego zamówienia podobne będą udzielone dotychczasowemu Wykonawcy: Zamówienia podobne będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia i wyszczególnionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Tabeli Elementów Rozliczeniowych.
Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: zamówienia będą udzielane na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji, przy czym założenia wyjściowe do ustalenia ceny będą wynikały wprost ze złożonej oferty, a ich realizacja na warunkach określonych w umowie i załącznikach do niej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ulicy Owocowej na długości ok. 257 m, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Owocowej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej. Objęty inwestycją odcinek drogi gminnej obecnie posiada nawierzchnię z kruszywa. Przedmiotowa nawierzchnia posiada liczne deformacje, ubytki oraz wyboje. Prace budowlane związane z przebudową będą prowadzone po istniejącym śladzie jezdni. Po korytowaniu i wykonaniu podbudowy wykonana zostanie nowa nawierzchnia z betonu asfaltowego. W ramach prac przewiduje się również wykonanie pobocza utwardzonego na całej długości..
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ulicy Koralowej na długości ok. 370 m, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Koralowej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej. Objęty inwestycją odcinek drogi gminnej obecnie posiada nawierzchnię z kruszywa. Przedmiotowa nawierzchnia posiada liczne deformacje, ubytki oraz wyboje. Prace budowlane związane z przebudową będą prowadzone po istniejącym śladzie jezdni. Po korytowaniu i wykonaniu podbudowy wykonana zostanie nowa nawierzchnia z betonu asfaltowego. W ramach prac przewiduje się również wykonanie pobocza utwardzonego na całej długości
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamówienie Częściowe nr 1:a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie lub budowie lub przebudowie nawierzchni dróg o nawierzchni bitumicznej i powierzchni minimum 2000 m2 .
b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Kierownik budowy (1 osoba):
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w minimum zakresie ograniczonym
minimum 3- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub Kierownika Robót branży drogowej;
pełnił funkcję kierownika robót branży drogowej przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na remoncie lub budowie lub przebudowie nawierzchni dróg o nawierzchni bitumicznej i powierzchni minimum 2000 m2
Zamówienie Częściowe nr 2:
a) ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie lub budowie, przebudowie drogi posiadającą nawierzchnię z masy mineralno- bitumicznej o powierzchni minimum 1 500 m2
b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Kierownik budowy (1 osoba):
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w minimum zakresie ograniczonym
minimum 3- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub Kierownika Robót branży drogowej;
pełnił funkcję kierownika robót branży drogowej przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na remoncie lub budowie lub przebudowie drogi posiadającej nawierzchnię z masy mineralno- bitumicznej o powierzchni minimum 1 500 m2 .
Zamówienie Częściowe nr 3:
a) ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie drogi posiadającą nawierzchnię z betonu asfaltowego o powierzchni minimum 2 000 m2 lub dwie roboty j/w o łącznej powierzchni 2 000 m2.
b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Kierownik budowy (1 osoba):
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w minimum zakresie ograniczonym
minimum 3- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub Kierownika Robót branży drogowej;
pełnił funkcję kierownika robót branży drogowej przy realizacji co najmniej jednej robocie budowlanej, polegającej na remoncie lub budowie lub przebudowie drogi posiadającej nawierzchnię z betonu asfaltowego o powierzchni minimum 2000 m2 .
Zamówienie Częściowe nr 4:
a) ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie drogi posiadającą nawierzchnię z betonu asfaltowego o powierzchni minimum 2 000 m2 lub dwie roboty j/w o łącznej powierzchni 2 000 m2.
b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Kierownik budowy (1 osoba):
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w minimum zakresie ograniczonym
minimum 3- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub Kierownika Robót branży drogowej;
pełnił funkcję kierownika robót branży drogowej przy realizacji co najmniej jednej robocie budowlanej, polegającej na remoncie lub budowie lub przebudowie drogi posiadającej nawierzchnię z betonu asfaltowego o powierzchni minimum 2000 m2 .
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącym załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-05 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-04
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa ciągników rolniczych wraz z osprzętem służących do realizacji usługi przez INNEKO RCS Sp. z o. o.
- "Budowa zielonego parkingu przy ul. Sosabowskiego"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla jednostek Policji w Garnizonie Lubuskim
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-1
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych elektrycznych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa ul. Wojska Polskiego w Powidzu
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Budowa osiedla zabudowy wielorodzinnej w Gniewie , dz. Nr 1/25, 1/26, 1/28, 1/29 obręb 0019 Gniew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.