eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Przebudowa dróg w Gorzowie Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gorzowie Wlkp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Gorzowie Wlkp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff463400-3cfc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048526/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Przebudowa ul. Pirytowej

1.1.36 Przebudowa ul. Gnieźnieńskiej

1.1.45 Przebudowa ul. Koralowej

1.1.46 Przebudowa ul. Owocowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Został opisane w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.44.2023.NP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Pirytowej w Gorzowie Wlkp.
W ramach zadania przewidziano wykonanie przebudowy ul. Pirytowej na długości odcinka 383 m
w zakresie wykonania jezdni o nawierzchni bitumicznej i szerokości 5,0 m. Roboty będą polegały na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni, warstwy odcinającej z piasku o gr. w-wy 10 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 20 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr. w-wy 5 cm. Dodatkowo zostaną wykonane obustronne pobocza na szerokości po 0,75 m z kruszywa łamanego o grubości w-wy 12 cm.

Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno – budowlanej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej - ulica Gnieźnieńska Etap I o długości ok. 239,45 m, zlokalizowana na działkach o nr 125, 126,180 obręb 11 – Zakanale, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Gnieźnieńskiej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej.
Podstawowy zakres inwestycji obejmuje wykonanie sfrezowanie istniejących warstw na średnią głębokość 2 cm, wykonanie nowych warstw: warstwy wyrównawczej o średniej grubości warstwy 2 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S i gr. w-wy 5 cm.
W ramach prac przewiduję się również regulację wysokościową studzienek kanalizacyjnych, wpustów kanalizacji deszczowej oraz zaworów wodociągowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane podstawowego podobnych robót budowlanych.
2. Wielkość lub zakres zamówienia: do 120 % wartości zamówienia podstawowego zamówienia podobne będą udzielone dotychczasowemu Wykonawcy: Zamówienia podobne będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia i wyszczególnionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Tabeli Elementów Rozliczeniowych.
Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: zamówienia będą udzielane na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji, przy czym założenia wyjściowe do ustalenia ceny będą wynikały wprost ze złożonej oferty, a ich realizacja na warunkach określonych w umowie i załącznikach do niej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ulicy Owocowej na długości ok. 257 m, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Owocowej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej. Objęty inwestycją odcinek drogi gminnej obecnie posiada nawierzchnię z kruszywa. Przedmiotowa nawierzchnia posiada liczne deformacje, ubytki oraz wyboje. Prace budowlane związane z przebudową będą prowadzone po istniejącym śladzie jezdni. Po korytowaniu i wykonaniu podbudowy wykonana zostanie nowa nawierzchnia z betonu asfaltowego. W ramach prac przewiduje się również wykonanie pobocza utwardzonego na całej długości..

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ulicy Koralowej na długości ok. 370 m, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Koralowej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej. Objęty inwestycją odcinek drogi gminnej obecnie posiada nawierzchnię z kruszywa. Przedmiotowa nawierzchnia posiada liczne deformacje, ubytki oraz wyboje. Prace budowlane związane z przebudową będą prowadzone po istniejącym śladzie jezdni. Po korytowaniu i wykonaniu podbudowy wykonana zostanie nowa nawierzchnia z betonu asfaltowego. W ramach prac przewiduje się również wykonanie pobocza utwardzonego na całej długości

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamówienie Częściowe nr 1:

a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie lub budowie lub przebudowie nawierzchni dróg o nawierzchni bitumicznej i powierzchni minimum 2000 m2 .

b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Kierownik budowy (1 osoba):
 posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w minimum zakresie ograniczonym

 minimum 3- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub Kierownika Robót branży drogowej;

 pełnił funkcję kierownika robót branży drogowej przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na remoncie lub budowie lub przebudowie nawierzchni dróg o nawierzchni bitumicznej i powierzchni minimum 2000 m2
Zamówienie Częściowe nr 2:
a) ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie lub budowie, przebudowie drogi posiadającą nawierzchnię z masy mineralno- bitumicznej o powierzchni minimum 1 500 m2

b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Kierownik budowy (1 osoba):
 posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w minimum zakresie ograniczonym

 minimum 3- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub Kierownika Robót branży drogowej;

 pełnił funkcję kierownika robót branży drogowej przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na remoncie lub budowie lub przebudowie drogi posiadającej nawierzchnię z masy mineralno- bitumicznej o powierzchni minimum 1 500 m2 .
Zamówienie Częściowe nr 3:
a) ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie drogi posiadającą nawierzchnię z betonu asfaltowego o powierzchni minimum 2 000 m2 lub dwie roboty j/w o łącznej powierzchni 2 000 m2.

b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Kierownik budowy (1 osoba):
 posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w minimum zakresie ograniczonym

 minimum 3- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub Kierownika Robót branży drogowej;

 pełnił funkcję kierownika robót branży drogowej przy realizacji co najmniej jednej robocie budowlanej, polegającej na remoncie lub budowie lub przebudowie drogi posiadającej nawierzchnię z betonu asfaltowego o powierzchni minimum 2000 m2 .

Zamówienie Częściowe nr 4:
a) ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie drogi posiadającą nawierzchnię z betonu asfaltowego o powierzchni minimum 2 000 m2 lub dwie roboty j/w o łącznej powierzchni 2 000 m2.

b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Kierownik budowy (1 osoba):
 posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w minimum zakresie ograniczonym

 minimum 3- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub Kierownika Robót branży drogowej;

 pełnił funkcję kierownika robót branży drogowej przy realizacji co najmniej jednej robocie budowlanej, polegającej na remoncie lub budowie lub przebudowie drogi posiadającej nawierzchnię z betonu asfaltowego o powierzchni minimum 2000 m2 .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-05 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.