eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Zadanie inwestycyjne pn. "Rozbudowa i termomodernizacja budynku LKS "45" Bujaków przy ul. Szkolna 1C"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie inwestycyjne pn. „Rozbudowa i termomodernizacja budynku LKS „45” Bujaków przy ul. Szkolna 1C”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie

1.3.) Oddział zamawiającego: MOSIR Mikołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240804037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 31

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosirmikolow.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_mikolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie inwestycyjne pn. „Rozbudowa i termomodernizacja budynku LKS „45” Bujaków przy ul. Szkolna 1C”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2fe9468-11b7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00089432/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i termomodernizacja budynku LKS 45 Bujaków przy ul. Szkolnej 1C

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274153

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP.8.2023.MOSiR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1829268,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wznowienie przerwanego w IV kwartale 2022 r. procesu budowlanego związanego z rozbudową budynku LKS 45 Bujaków – stan zaawansowania wykonanych prac wraz z robotami dodatkowymi w odniesieniu do dokumentacji projektowej wynosi ok. 15%.
W ramach prac przerwanych wykonane zostały roboty związane z rozbiórką posadzek i przebudową ścian dla istniejącej części zaplecza, wykonane zostały nowe projektowane przyłącza zewnętrzne tj. przyłącze wody do budynku oraz hydrantu ogrodowego, przyłącze sanitarne i kanalizacji deszczowej oraz wybudowany tzw. stan zero dla części projektowanej rozbudowy zaplecza. W ramach inwestycji przewiduje się wznowienie robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz opracowaną dokumentacją uzupełniającą w zakresie robót kolizyjnych dla sieci energetycznej.
2. Zakres prac przewiduje m.in:
2.1 Dot. architektury i konstrukcji budynku
• Wykonanie posadzek wraz z izolacjami i wykończeniem z płytek dla części istniejącej oraz rozbudowanej.
• Wykonanie prac murowych i żelbetowych dla rozbudowywanej części budynku: ściany nośne z pustaka z betonu komórkowego z ociepleniem ze styropianem w systemie ETICS, wykonanie stropodachu żelbetowego z ociepleniem z styropianu i pokryciem z papy termozgrzewalnej
• Wykonanie nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz oświetleniowej
• Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej
• Wykonanie instalacji C.O wraz z montażem pompy ciepła
• Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z montażem centrali wentylacyjnej
• Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 12,6 kWp na dachu budynku
• Wykonanie tynków cem.-wap w nowoprojektowanej części budynku
a w części istniejącej gładzi gipsowych
• Montaż stolarki okiennej, drzwiowej i bramy garażowej
• Montaż sportowej tablicy wyników
• Malowanie pomieszczeń farbami lateksowymi
• Ułożenie na ścianach w pomieszczeniach mokrych, kotłowni i w toaletach okładzin z płytek
• Montaż grzejników i armatury
• Wykonanie zabudowy meblowej dla szatni
2.3 W zakresie zagospodarowania terenu:
• Wykonanie wygrodzenia terenu z paneli stalowych
• Wykonanie dojść i opasek z kostki brukowej z obrzeżami betonowymi
• Usunięci kolizji sieci napowietrznej i kabla energetycznego.
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w załączonej dokumentacji projektowej (dokumentacja podstawowa – 2020 r. i uzupełniająca – 2023 r.) w tym projekty budowlane obejmujące niezbędne branże wraz z specyfikacjami technicznymi i przedmiarami robót, która stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1860462,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3455199,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1860462,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BUD Construction Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423225011

7.3.3) Ulica: Kwiatowa 11

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-218

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Nazwa podwykonawcy:
PPHU „WI-KO-MA” Antoni Machnik
44-203 Rybnik, ul. Za Torem 7, NIP: 6421192046
zakres przedmiotu umowy: dot. wykonania kompleksowych robót w zakresie instalacji elektrycznej.
2) Sanrow S.C. Marian Sznajder, Tadeusz Zdziebczok,
44-200 Rybnik, ul. Kraszewskiego 7, NIP: 6421046652
zakres przedmiotu umowy: dot. wykonania kompleksowych robót branży instalacyjnej sanitarnej (wod-kan, c.o.)
3) INSTAL-WENT Baranowski Przemysław, Psota Jarosław spółka cywilna,
44-321 Marklowice, ul. Mokra 6, NIP: 6472578979
zakres przedmiotu umowy: dot. dostawy i wykonania kompleksowych robót w zakresie instalacji wentylacji.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1860462,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.