eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Wymiana nawierzchni z trawy syntetycznej boiska typu ORLIK do piłki nożnej wraz z ogrodzeniem



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni z trawy syntetycznej boiska typu ORLIK do piłki nożnej wraz z ogrodzeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rozwoju Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388232043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 35

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598145586

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@um.ustka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.ustka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3534b9ee-d39c-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport i rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana nawierzchni z trawy syntetycznej boiska typu ORLIK do piłki nożnej wraz z ogrodzeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3534b9ee-d39c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00147978/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana nawierzchni trawy syntetycznej boiska typu ORLIK wraz z ogrodzeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171016

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 555344,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni trawy syntetycznej boiska typu Orlik do piłki nożnej wraz z ogrodzeniem przy ul. Grunwaldzkiej 35 w Ustce.
2. Przedmiot zadania obejmuje w szczególności:
2.1. zdjęcie nawierzchni boiska i jej utylizację,
2.2. ułożenie nowej nawierzchni trawy syntetycznej na podkładzie elastycznym na istniejących warstwach podbudowy,
2.3. wypełnieni granulatem gumowym EPDM w kolorze szarym z recyklingu,
2.4. demontaż istniejącego ogrodzenia i jego utylizacja,
2.5. montaż nowego ogrodzenia obiektu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty został w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ. Pomocniczy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, zawarto w Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy, w tym na zastosowane materiały.
5. Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób do wykonywania następujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia pod nadzorem kierownika budowy:
6.1. roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
6.2. wymiana ogrodzenia,
6.3. wymiana nawierzchni boiska.
Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 684 000,00 – zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846160,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 940864,26 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.