Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00319728/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi - Wykonanie opracowań geodezyjnych i geodezyjno-prawnych
w podziale na 7 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOTARSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Wstydliwego 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182661300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nowotarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi - Wykonanie opracowań geodezyjnych i geodezyjno-prawnychw podziale na 7 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b48fb57-2449-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029319/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie opracowań geodezyjnych (sukcesywnie w ciągu roku)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319728/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.272.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35365,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sporządzenie przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia zawodowe opracowania geodezyjnego do celów prawnych - porównawczego wykazu zmian dla działek ewid. nr 3584/9 o pow. 0,0267 ha i nr 3630/3 o pow. 0,0418 ha poł. w obr. Raba Wyżna, z badaniem zapisów w księgach wieczystych, zaopatrzonego w klauzulę przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego – celem ustalenia i regulacji stanu prawnego nieruchomości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części stanowi załącznik nr 4A do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sporządzenie przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia zawodowe opracowania geodezyjnego do celów prawnych – porównawczego wykazu zmian dla działek ewid. nr: 11018/1 o pow. 0,5886 ha i 11019/2 o pow. 1,1261 ha, zajętych pod drogę powiatową nr K1654 „Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów” poł. w Chochołowie, zaopatrzonego klauzulą przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego - celem regulacji stanu prawnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części stanowi załącznik nr 4B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sporządzenie przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia zawodowe dokumentacji geodezyjno-prawnej mającej na celu wydzielenie przedmiotu decyzji wywłaszczeniowej Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Krakowie znak: GKM.IV-60/111/72 z dn. 30 lipca 1973 r.,tj. nieruchomości położonych w Ochotnicy Dolnej, obj. KW nr NS1T/00034142/8 (wykaz zgodnie z załącznikiem) wraz z synchronizacją z aktualnie obowiązującą ewidencją gruntów i budynków (po modernizacji).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części stanowi załącznik nr 4C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sporządzenie przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia zawodowe dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne o kategorii drogi powiatowej w trybie art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części stanowi załącznik nr 4D do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 15040,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sporządzenie przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia zawodowe: Opracowania podziału dz. ewid. nr 16293/2 o pow. 0, 0102 ha i nr 19846 o pow. 0,0215 ha, obj. KW nr NS1T/00031170/2 oraz dz. ewid. nr 16294/3 o pow. 0,0787 ha obj. KW nr NS1T/00178342/1 - poł. w Nowym Targu przy ul. Jana Pawła II – stosownie do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Nowy Targ 30 (Podmieścisko-Stawiska) w celu wydzielenia terenu oznaczonego symbolem 1 KD-L - tereny dróg publicznych (wchodzącego w skład drogi gminnej ul. Jana Pawła II w Nowym Targu) w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Zlecenie obejmuje wstępny projekt podziału oraz projekt podziału działki po uzyskaniu pozytywnej opinii Burmistrza Miasta Nowy Targ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części stanowi załącznik nr 4E do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sporządzenie przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia zawodowe opracowania geodezyjnego:1. aktualizacji użytku gruntowego w odniesieniu do działki ewid. nr 5934/1 o pow. 0,1312 ha poł. w Zubrzycy Górnej obj. KW NS1T/00162859/3, celem uwidocznienia stanu faktycznego w operacie ewidencji gruntów i budynków,
a następnie:
2. operatu podziału nieruchomości Skarbu Państwa ozn. jako działka ewid. nr 5934/1 o pow. 0,1312 ha poł. w Zubrzycy Górnej (z aktualnym użytkiem), obj. KW NS1T/00162859/3, w celu wydzielenia przedmiotu sprzedaży bezpośrednio przyległego do działek ewid. obj. KW NS1T/00162961/1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części stanowi załącznik nr 4F do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sporządzenie przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia zawodowe opracowania geodezyjnego polegającego na aktualizacji użytku gruntowego (Wp) w odniesieniu do działki ewid. nr 4545/6 o pow. 0,3260 ha poł. w Rabce-Zdroju obj. KW NS2L/00050373/4 (położonej poza linią brzegową), celem dokonania zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części stanowi załącznik nr 4G do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Silkgeo” Patrycja Niżnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361740472
7.3.3) Ulica: Nowotarska 36c
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILKGEO USŁUGI GEODEZYJNE Patrycja Niżnik
jakie przetargi wygrała firma
SILKGEO USŁUGI GEODEZYJNE Patrycja Niżnik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GEORYS” Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Dariusz Pióro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341986158
7.3.3) Ulica: Podtatrzańska 47e/4
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GEORYS" USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE mgr inż. Dariusz Pióro
jakie przetargi wygrała firma
"GEORYS" USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE mgr inż. Dariusz Pióro
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GEORYS” Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Dariusz Pióro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341986158
7.3.3) Ulica: Podtatrzańska 47e/4
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GEORYS" USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE mgr inż. Dariusz Pióro
jakie przetargi wygrała firma
"GEORYS" USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE mgr inż. Dariusz Pióro
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GEORYS” Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Dariusz Pióro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341986158
7.3.3) Ulica: Podtatrzańska 47e/4
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GEORYS" USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE mgr inż. Dariusz Pióro
jakie przetargi wygrała firma
"GEORYS" USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE mgr inż. Dariusz Pióro
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GEORYS” Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Dariusz Pióro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341986158
7.3.3) Ulica: Podtatrzańska 47e/4
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GEORYS" USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE mgr inż. Dariusz Pióro
jakie przetargi wygrała firma
"GEORYS" USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE mgr inż. Dariusz Pióro
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GEORYS” Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Dariusz Pióro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341986158
7.3.3) Ulica: Podtatrzańska 47e/4
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GEORYS" USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE mgr inż. Dariusz Pióro
jakie przetargi wygrała firma
"GEORYS" USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE mgr inż. Dariusz Pióro
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 861,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GEORYS” Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Dariusz Pióro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341986158
7.3.3) Ulica: Podtatrzańska 47e/4
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GEORYS" USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE mgr inż. Dariusz Pióro
jakie przetargi wygrała firma
"GEORYS" USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE mgr inż. Dariusz Pióro
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 861,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część nr 1, 2, 4, 7 – 2 miesiące od daty zawarcia umowy
Część nr 3 – 3 miesiące od daty zawarcia umowy
Część nr 5, 6 – ok. 3 miesięcy od daty zawarcia umowy ( szczegóły w opisie przedmiotu zamówienia).
Termin realizacji wszystkich części nie może przekroczyć roku budżetowego 2022 r.
Dotyczy części nr 6:
Wykonawca za wykonanie przedmiotu zamówienia otrzyma wynagrodzenie w kwocie brutto:
500,00 zł za aktualizację użytku,
1 000,00 zł za wstępny projekt podziału,
1 480,00 zł za projekt podziału.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Modernizacja Połączenia Drogowego Pienińskich Parków Narodowych - Etap IV
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla budynku położonego w Nowym Targu przy ul. Jana Kazimierza 20
- Dostawa odczynników wraz z akcesoriami do analizatora ABL 90 FLEX PLUS
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
- Dostawa gazów medycznych sprężonych i powietrza syntetycznego wraz z transportem i dzierżawą.
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie - zaprojektuj i wybuduj
- Wykonania prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków położonych na terenie jednostki ewidencyjnej:321303_2 Gmina Darłowo: obręb Słowino - Słowinko 0024
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.