eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spiczyn › Dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi z terenu gminy Spiczyn dowożonymi do szkół położonych na terenie gminy i poza teren gmin w roku szkolnym 2023/2024 z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi z terenu gminy Spiczyn dowożonymi do szkół położonych na terenie gminy i poza teren gmin w roku szkolnym 2023/2024 z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Spiczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spiczyn 10C

1.5.2.) Miejscowość: Spiczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-077

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@spiczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spiczyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spiczyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi z terenu gminy Spiczyn dowożonymi do szkół położonych na terenie gminy i poza teren gmin w roku szkolnym 2023/2024 z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c26f4c1-20a7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303665

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. 1 część – dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi dowożonymi do szkół z terenu Gminy Spiczyn na trasach podanych w poniżej tabeli:
Tabela nr 1
Lp. Trasa i przewidywana liczba przystan-ków Dzienna długość trasy Przewidywana
maksymalna liczba
dowożonych /odwożonych
1 Zawieprzyce Kolonia skrzyżowanie dróg 1565l-105108L - Zawieprzyce szkoła - Spiczyn szkoła - 6 8 km 39
2 Spiczyn skrzyżowanie dróg 2000L – 105127L – 105122L – 105123L – 105124L – 105125L - Ludwików skrzy-żowanie dróg 105129L -105130L – Spi-czyn szkoła - 8 10 km 44
3 Spiczyn szkoła – Ziółków skrzyżowanie dróg 105103L – 105105L – 105104L - Kijany Kościelne droga 105131L - Spi-czyn szkoła - 7 14 km 27
4 Spiczyn szkoła – Kijany – Stoczek - Janu-szówka szkoła - 4 4 km 31
5 Nowy Radzic skrzyżowanie dróg 1565L – 105111L - Radzic Nr 35, skrzyżowanie dróg 105111L- 105108L - Nowa Wólka – Januszówka szkoła - 7 11 km 30
6 Spiczyn szkoła- Kijany Kościelne droga 105131L – Ziółków skrzyżowanie dróg 105103L – 105105L – Ludwików skrzy-żowanie dróg 105129L - Spiczyn skrzy-żowanie dróg 2000L – 105127L - – 105122L – 105123L – 105124L – 105125L - 10 23 km 36
7 Spiczyn szkoła – Charlęż szkoła - Zawie-przyce szkoła Zawieprzyce Kolonia skrzyżowanie dróg 1565l-105108L – 7 13 km 39
8 Januszówka szkoła – Nowa Wólka - Nowy Radzic skrzyżowanie dróg 1565L – 105111L - Radzic Nr 35, skrzyżowanie dróg 105111L- 105108L - 7 11 km 20
9 Januszówka szkoła – Stoczek - Ziółków skrzyżowanie dróg 2003L – 105104L - 5 4 km 31
10 Spiczyn szkoła- Kijany Kościelne droga 105131L – Ziółków skrzyżowanie dróg 105103L – 105105L – Ludwików skrzy-żowanie dróg 105129L - Spiczyn skrzy-żowanie dróg 2000L – 105127L – 105122L – 105123L – 105124L – 105125L - 10 23 km 36
11 Spiczyn szkoła - Zawieprzyce szkoła Za-wieprzyce Kolonia skrzyżowanie dróg 1565l-105108L – 5, 6 km 20
12 Januszówka szkoła - Nowa Wólka - Nowy Radzic skrzyżowanie dróg 1565L – 105111L – Nowy Radzic 35, skrzyżowa-nie dróg 105111L- 105108L – Ziółków skrzyżowanie dróg 2003L – 105104L - Kijany sklep Stokrotka- 7 18 km 30
RAZEM 145 km (+/- 2 km) RAZEM
Zamówienie w tej części obejmuje również zabezpieczenie na potrzeby Zamawiającego dowóz i odwóz na zajęcia programowe realizowane na basenie ORKA w Wólce Rokickiej w terminach i na trasach podanych w poniższej tabeli: Tabela nr 2
Lp. Trasa oraz jej długość Przewi-dywane termi-ny/godziny Przewidywana mak-symalna liczba do-wożonych /odwożonych
1 Januszówka szkoła- Zawieprzyce szkoła- Charlęż szkoła – Basen ORKA w Wółce Rokickiej - Charlęż szkoła- Zawieprzyce szkoła- Januszówka szkoła – 36 km 07.09.2023
21.09.2023
05.10.2023
19.10.2023
02.11.2023
16.11.2023
30.11.2023
14.12.2023
godz. 13.30-16.30 35
2 Spiczyn szkoła-Jawidz szkoła - Basen OR-KA w Wółce Rokickiej- Jawidz szkoła - Spiczyn szkoła – 20 km 14.09.2023
28.09.2023
12.10.2023
26.10.202309.11.2023
23.11.202307.12.2023
21.12.2023
04.01.2024
18.01.2024
15.02.2024
29.02.202414.03.2024
21.03.202404.04.2024
18.04.2024
09.05.2024
23.05.2024
06.06.2024
20.06.2024
godz. 13.30-16.20
15.09.2023
22.09.2023
29.09.2023
06.10.2023
13.10.202320.10.202327.10.202303.11.2023
10.11.2023
17.11.202324.11.202301.12.2023
08.12.2023
godz. 14.30-17.20
42
RAZEM km 948
oraz po uzgodnieniu z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem środków transportowych przeznaczonych na potrzeby dowozu dzieci na zawody sportowe, imprezy kulturalne i inne wg potrzeb. Szacowana długość przejazdów do 1500 km przez cały okres realizacji zamówienia. Wskazana szacowana długość przejazdów może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
7.6. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
7.7. Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 7.7 SWZ podlegają:
1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .;
3) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .
7.8. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 7.7 następuje na okres trwania ww. okoliczności.
7.9. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 7.8, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy
7.10. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 141319,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2 część – dowóz i odwóz oraz opieka nad uczniami niepełnosprawnymi dowożonymi do szkół poza teren Gminy Spiczyn na trasach podanych w poniższej tabeli
Lp. Trasa Dzienna długość trasy liczba
dowożonych /odwożonych oraz rodzaj niepełno-sprawności
1 Zawieprzyce Kolonia 44 21-077 Spiczyn-Nowa Wólka 50 21-077 Spiczyn – Ośro-dek Rewalidacyjno – Wychowawczy w Łęcznej ul. Litewska 16 21-010 Łęczna –Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowaw-czy Nr 2 w Lublinie ul. Głuska 5 20-439 Lublin 45 km 2 uczniów w tym
1 uczeń z niepełnospraw-nością sprzężoną słabo-słyszący z niepełno-sprawnością intelektual-ną w stopniu umiarkowa-nym
1 uczeń z niepełnospraw-nością sprzężoną niepeł-nosprawność ruchowa ( korzystający z wózka specjalistycznego) i nie-pełnosprawność intelek-tualna w stopniu umiar-kowanym
2 Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowaw-czy Nr 2 w Lublinie ul. Głuska 5 20-439 Lublin - Ośrodek Rewalidacyjno – Wy-chowawczy w Łęcznej ul. Litewska 16 21-010 Łęczna- Nowa Wólka 50 21-077 Spi-czyn - Zawieprzyce Kolonia 44 21-077 Spiczyn 45 km 2 uczniów w tym
1 uczeń z niepełnospraw-nością sprzężoną słabo-słyszący z niepełno-sprawnością intelektual-ną w stopniu umiarkowa-nym
1 uczeń z niepełnospraw-nością sprzężoną niepeł-nosprawność ruchowa ( korzystający z wózka specjalistycznego) i nie-pełnosprawność intelek-tualna w stopniu umiar-kowanym
RAZEM 90 km (+/- 2 km)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 102778,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Garden Service Jacek Przybysz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211318784

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98068,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98068,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW IMPEX TRANS Mariusz Besztak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131783153

7.3.4) Miejscowość: Strzeszkowice Duże

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98068,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.