eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w 5 budynkach objętych projektem POIS.01.07.01-00-0021/21"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w 5 budynkach objętych projektem POIS.01.07.01-00-0021/21”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271518876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 20

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2608652

1.5.8.) Numer faksu: 32 2642767

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74930128-1016-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w 5 budynkach objętych projektem POIS.01.07.01-00-0021/21”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74930128-1016-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014906/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w 5 budynkach objętych projektem POIS.01.07.01-00-0021/21

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269507

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZN/MB/006/06/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE1 :
Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania zgodnie z projektem przy ul. Augustynika 10 w Dąbrowie Górniczej.

Zakres robót w zadaniu obejmuje:
Demontaż:
• istniejących pieców kaflowych,
• urządzeń,
• grzejników,
• armatury,
• rurociągów wraz z izolacją cieplną,
Montaż:
• kotła gazowego kondensacyjnego,
• komina ze stali kwasoodpornej,
• kanałów wentylacji grawitacyjnej wywiewnej,
• rurociągów i armatury,
• instalacji gazowej i gazomierzy,
• rurociągów c.o. i armatury,
• rurociągów wody zimnej i ciepłej,
Zabezpieczenie antykorozyjne i izolacja cieplna rurociągów, uruchomienie i regulacja pracy instalacji, uruchomienie i regulacja pracy kotła oraz niezbędne roboty budowlane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia określa przedmiar robót - Załącznik nr 4 dla Zadania nr 1, dokumentacja projektowa- załącznik nr 7 dla Zadania nr 1, projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 258120,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2 :
a) Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania oraz budowa kotłowni gazowej zgodnie z projektem przy ul. Cupiała 5 w Dąbrowie Górniczej.

Zakres robót przy wykonaniu instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, obejmuje:
• demontaż istniejących etażowych źródeł ciepła,
• montaż grzejników płytowych,
• rozprowadzenie przewodów instalacji centralnego ogrzewania w systemie dwururowym,
• montaż liczników ciepła,
• montaż izolacji,
• montaż armatury pomiarowej, regulacyjnej i odcinającej.
W kosztach ogólnych należy ująć odtworzenie okładzin ściennych oraz malowanie.

Zakres robót związanych z budową kotłowni gazowej o mocy 55 kW w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Cupiała 5, obejmuje:
• montaż instalacji z rur stalowych
• montaż kotła gazowego
• wykonanie kominów powietrzno-spalinowych,
• przyłaczenie przewodu doprowadzającego wodę zimną.
• montaż drzwi stalowych ppoż. EL30
• demontaż i montaż okna ppoż EL 30 do kotłowni
• montaż wodomierza
• wykonanie oświetlenia w pomieszczeniu kotłowni

b) Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania oraz budowa kotłowni gazowej zgodnie z projektem przy ul. Sikorskiego 1 w Dąbrowie Górniczej.

Zakres robót przy wykonaniu instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, obejmuje:
• demontaż istniejących etażowych źródeł ciepła,
• montaż grzejników płytowych,
• rozprowadzenie przewodów instalacji centralnego ogrzewania w systemie dwururowym,
• montaż liczników ciepła,
• montaż izolacji,
• montaż armatury pomiarowej, regulacyjnej i odcinającej.
W kosztach ogólnych należy ująć odtworzenie okładzin ściennych oraz malowanie.

Zakres robót związanych z budową kotłowni gazowej o mocy 33 kW w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Sikorskiego 1, obejmuje:
• montaż instalacji z rur stalowych
• montaż kotła gazowego
• wykonanie kominów powietrzno-spalinowych,
• przyłaczenie przewodu doprowadzającego wodę zimną,
• montaż drzwi stalowych ppoż. EL30
• wykucie w murze otworu i montaż okna ppoż EL 30 do kotłowni
• montaż wodomierza
• wykonanie oświetlenia w pomieszczeniu kotłowni

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia określa przedmiar robót - załącznik nr 4a dla Zadania nr 2, dokumentacja projektowa-załącznik nr 7a dla Zadania 2, projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 349308,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 3 :
a) Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania oraz robót związanych z przebudową pomieszczenia wymiennikowni zgodnie z projektem przy ul. Kościuszki 36 w Dąbrowie Górniczej.

Zakres robót przy wykonaniu instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, obejmuje:
• demontaż istniejących etażowych źródeł ciepła,
• montaż grzejników płytowych,
• rozprowadzenie przewodów instalacji centralnego ogrzewania w systemie dwururowym,
• montaż liczników ciepła,
• montaż izolacji,
• montaż armatury pomiarowej, regulacyjnej i odcinającej.
W kosztach ogólnych należy ująć odtworzenie okładzin ściennych oraz malowanie.

Zakres robót związanych z wykonaniem przebudowy wejścia do lokalu mieszkalnego nr 2 oraz korytarza na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kościuszki 36 w, obejmuje:
• wykonanie otworu drzwiowego do lokalu nr 2 na elewacji zachodniej budynku
• przebudowę korytarza budynku na parterze wraz z pracami towarzyszącymi:
- postawienie ścian działowych
- wykonanie posadzki
- wykonanie instalacji wod-kan
- wykonanie instalacji wentylacyjnej
- wykonanie instalacji elektrycznej
b) Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania zgodnie z projektem przy
ul. Sienkiewicza 14A w Dąbrowie Górniczej.

Zakres robót przy wykonaniu instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, obejmuje:
• demontaż istniejących etażowych źródeł ciepła,
• montaż grzejników płytowych,
• rozprowadzenie przewodów instalacji centralnego ogrzewania w systemie dwururowym,
• montaż liczników ciepła,
• montaż izolacji,
• montaż armatury pomiarowej, regulacyjnej i odcinającej.
W kosztach ogólnych należy ująć odtworzenie okładzin ściennych oraz malowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia określa przedmiar robót - załącznik nr 4b dla zadania nr 3, dokumentacja projektowa- załącznik nr 7b dla zadania nr 3, projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 308506,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219210,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545216,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219210,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MJM Budownictwo Jan Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270514511

7.3.3) Ulica: Świerkowa 5

7.3.4) Miejscowość: Nieborowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-144

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219210,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798361,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1046036,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1046036,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne ENERGOTERM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008039830

7.3.3) Ulica: Płaska 4-10

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1046036,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291309,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291309,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4 BLUE Wojciech Rylowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272493132

7.3.3) Ulica: Emanuela Imieli 13

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-605

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291309,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.