eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › Dostawy art.spożywczych różnych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy art.spożywczych różnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO RABKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491971074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orkana 49

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rabka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2da5956-2625-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy art.spożywczych różnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2da5956-2625-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048806/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 dostawy art. spożywczych różnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.14.TP.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zad.nr 1:dżem wiśniowy wysokosłodzony:200,00 kg,dżem brzoskwiniowy wysokosłodzony:200,00 kg,dżem truskawkowy wysokosłodzony:200,00 kg, frużelina wiśniowa : 60,00 kg, marmolada twarda- różana 15,00 kg, marmolada twarda wieloowoc.(op =1 do 2kg): 45,00 kg, miód sztuczny pitny: 50,00 kg, miód wielokwiatowy ( op = 450g-1kg)- 95,00 kg, powidło śliwkowe: 80,00 kg.
Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

4.5.5.) Wartość części: 12390,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2:cukier:7100,00 kg ,cukier kostka:60,00 kg ,cukier puder:370,00 kg, kasza manna:340,00 kg, kasza gryczana:1200,00 kg, kasza jaglana:80,00 kg, kasza jęczmienna:1300,00 kg,kasza kukurydziana: 370,00 kg, mąka ziemniaczana:450,00kg, płatki jęczmienne:380,00 kg, płatki kukurydziane:150,00 kg, płatki owsiane:950,00 kg, płatki ryżowe błyskawiczne:280,00 kg , ryż:2200,00 kg, ryż brązowy:200,00 kg, sól: 1650,00 kg.
Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.2. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

4.5.5.) Wartość części: 102400,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 3: aromaty 9 ml):130 szt, bazylia: 4,00 kg, budyń:175,00 kg,cukier waniliowy:175,00 kg, cynamon:23,00 kg, galaretka owocowa:640,00 kg, gałka muszkatołowa:3,00 kg, herbata "Saga" expresowa a'90 szt :1300,00 op , herbata "Saga"granulowana a’90 g:55,00 kg, kisiel:120,00 kg,…..
Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.3. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 74801,671 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 4: baton Lion 42g) :600 szt, baton Milk Way 21,5g):600szt ,biszkopty okrągłe w polewie czekoladowej z galaretką (pomarańcz/wiśnia): 54,00 kg, biszkopty op.max.1 kg) – 23,00 kg,chałwa (różne smaki):16,00 kg, czekolada Alpen gold 100g) – 900 szt, czekoladki Kasztanki/Malaga:15,00 kg, herbatniki Petti buerre 50 gr):4600 szt, kakao Decomorreno /op.0,2-1,0 kg):110,00 kg, Krakersy 70g): 1100 szt, ...

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15842300-5 - Wyroby cukiernicze

4.5.5.) Wartość części: 58109,29 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 5 :ananas konserwowy:130,00 kg, brzoskwinie w syropie:300,00 kg, chrzan tarty:140,00 kg, fasola konserwowa biała:95,00 kg, fasola konserwowa czerwona:115,00 kg,fasola konserwowa szparagowa:15,00 kg, groszek konserwowy "Pudliszki":250,00 kg, ketchup łagodny:350,00 kg, konc. pomidorowy "Złoty Bażant" (op=700g-1,3 kg):540,00 kg, konc. Pomidorowy " Pudliszki ” (0,7-1,3 kg):kg 200,00, kukurydza konserwowa "Bonduelle" – 180,00 kg,...
Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.5. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.5.) Wartość części: 65806,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11737,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12638,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12638,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Przetworów Owocowo Warzywnych ROAND A Pieniążek R Pieniążek Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737

7.3.3) Ulica: ul.Bronisława Czecha 12a

7.3.4) Miejscowość: 33-300 Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12638,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-16 do 2024-01-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82099,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104007,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82099,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Przetworów Owocowo Warzywnych ROAND A Pieniążek R Pieniążek Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737

7.3.3) Ulica: ul.Bronisława Czecha 12a

7.3.4) Miejscowość: 33-300 Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82099,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-16 do 2024-01-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58922,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68012,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58922,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Przetworów Owocowo Warzywnych ROAND A Pieniążek R Pieniążek Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737

7.3.3) Ulica: ul.Bronisława Czecha 12a

7.3.4) Miejscowość: 33-300 Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58922,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-16 do 2024-01-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny ofert przekraczają kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, podaną przed otwarciem ofert tj.:54000,00 zł

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny ofert przekraczają kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, podaną przed otwarciem ofert tj.:65000,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.