eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarczyn › Budowa zbiornika retencyjnego w obrębie Drozdy, gm. Tarczyn



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiornika retencyjnego w obrębie Drozdy, gm. Tarczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Stępkowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Tarczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-555

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 715 79 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tarczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.tarczyn.pl/public/?id=198849

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zbiornika retencyjnego w obrębie Drozdy, gm. Tarczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7b14316-010f-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019802/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Zbiornik retencyjny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248712/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.20.2022.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7437478,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego budowy zbiornika retencyjnego w obrębie Drozdy na terenie gminy Tarczyn.
Inwestycja obejmuje przebudowę dwóch stawów rybnych na zbiornik retencyjny wraz z przebudową odcinka rowu opaskowego i budową ujęcia wód powierzchniowych.
Zakres przedmiotu zamówienia zawiera w szczególności:
1) roboty pomiarowe i przygotowawcze,
2) wykonanie zabudowy rowu rurociągiem,
3) profilowanie i zagęszczanie skarp grobli stawowych pod ułożenie maty bentonitowej, geowłókniny oraz siatki przeciw bobrom,
4) ułożenie maty bentonitowej, geowłókniny oraz siatki przeciw bobrom,
5) wykonanie rozbiórki istniejącej grobli pomiędzy stawami nr 10 i nr 11 z transportem i wbudowaniem urobku w skarpy grobli od strony rzeki Tarczynki oraz od strony zabudowanego rowu opaskowego,
6) usunięcie warstwy namułu organicznego zalegającego w dnie stawów z wywiezieniem poza projektowaną czaszę stawu, oraz wykorzystaniem części namułu do humusowania skarp odpowietrznych grobli stawowych od strony koryta rzeki Tarczynki oraz od strony koryta rowu opaskowego,
7) wykonanie remontu istniejących mnicha i jazu żelbetowego,
8) wykonanie ubezpieczenia skarpy grobli czołowej z koszy gabionowych oraz materacy gabionowych,
9) wykonanie rurociągu doprowadzającego wody z wlotu ujęcia do czaszy stawu retencyjnego wraz ze studniami kontrolnymi,
10) montaż prefabrykowanego wlotu ujęcia, oraz wylotu z rurociągu doprowadzającego ujęcie,
11) dokonanie nasadzeń roślinnych,
12) roboty wykończeniowe i porządkowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8054057,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10933751,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8054057,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wodno-Melioracyjnych i Rekultywacji Sp. j. Mieczysław Siemiaszek, Antoni Gancarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641080250

7.3.3) Ulica: Portowa 14

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8054057,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie dofinansowane z Programu Rządowego Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.