eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Koszenie i wycięcie zakrzaczeń przy drogach leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie i wycięcie zakrzaczeń przy drogach leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LUBACZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016495

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubaczow@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubaczow.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie i wycięcie zakrzaczeń przy drogach leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea72a74a-1cb3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00385157/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Koszenie i wycięcie zakrzaczeń przy drogach leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie oraz wycięcie zakrzaczeń (prace mechaniczne), o grubości do. 5 cm w ilości nie przekraczającej 1 szt na m2, na poboczach i skaprach przy drogach leśnych (obustronnie) na łącznej długości dróg ok. 39,3 km oraz wykaszanie i wycięcie zakrzaczeń ( z przewagą prac ręcznych ok. 50%), o grubości pow. 5 cm w skupiskach pow 5 szt na m2, na przeciwskarpach rowów przy drogach leśnych (obustronnie) oraz na szerokość około 0,5 m za skarpą od strony ściany lasu na łącznej długości dróg ok. 11,02 km. Złożenie pozyskanego materiału w pryzmach na miejsce wskazane przez leśniczego na odległość do 100 m, lub odrzucenie do lasu w porozumieniu z miejscowym leśniczym. Ręczne obkoszenie rogatek i barierek przy drogach. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt do koszenia trawy i niszczenia chwastów. Wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: kosiarka bijakowa na wysięgniku wraz z ciągnikiem lub Unimogiem do koszenia dużych powierzchni oraz do koszenia na skarpach i przeciwskarpach – min. 1 szt.; kosiarki ręczne żyłkowe, spalinowe lub elektryczne do koszenia w miejscach niedostępnych takich jak: wokół drzewa, pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych – min. 1 szt, piła spalinowa ręczna - min. 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 164135 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie oraz wycięcie zakrzaczeń (prace mechaniczne), o grubości do. 5 cm w ilości nie przekraczającej 1 szt na m2, na poboczach i skarpach przy drogach leśnych (obustronnie) na łącznej długości dróg ok. 30,84 km oraz wykaszanie i wycięcie zakrzaczeń ( z przewagą prac ręcznych ok. 60%), o grubości pow. 5 cm w skupiskach pow. 5 szt na m2, na przeciwskarpach rowów przy drogach leśnych (obustronnie) oraz na szerokość około 0,5 m za skarpą od strony ściany lasu na łącznej długości dróg ok. 2,54 km. Złożenie pozyskanego materiału w pryzmach na miejsce wskazane przez leśniczego na odległość do 100 m, lub odrzucenie do lasu w porozumieniu z miejscowym leśniczym. Ręczne obkoszenie rogatek i barierek przy drogach. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt do koszenia trawy i niszczenia chwastów. Wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: kosiarka bijakowa na wysięgniku wraz z ciągnikiem lub Unimogiem do koszenia dużych powierzchni oraz do koszenia na skarpach i przeciwskarpach – min. 1 szt.; kosiarki ręczne żyłkowe, spalinowe lub elektryczne do koszenia w miejscach niedostępnych takich jak: wokół drzewa, pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych – min. 1 szt, piła spalinowa ręczna - min. 1 szt..

4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 82938,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie oraz wycięcie zakrzaczeń (prace mechaniczne), o grubości do. 5 cm w ilości nie przekraczającej 1 szt na m2, na poboczach i skarpach przy drogach leśnych (obustronnie) na łącznej długości dróg ok. 16,48 km oraz wykaszanie i wycięcie zakrzaczeń ( z przewagą prac ręcznych ok. 50%), o grubości pow. 5 cm w skupiskach pow 5 szt na m2, na przeciwskarpach rowów przy drogach leśnych (obustronnie) oraz na szerokość około 0,5 m za skarpą od strony ściany lasu na łącznej długości dróg ok. 1,9 km. Złożenie pozyskanego materiału w pryzmach na miejsce wskazane przez leśniczego na odległość do 100 m, lub odrzucenie do lasu w porozumieniu z miejscowym leśniczym. Ręczne obkoszenie rogatek i barierek przy drogach. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt do koszenia trawy i niszczenia chwastów. Wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: kosiarka bijakowa na wysięgniku wraz z ciągnikiem lub Unimogiem do koszenia dużych powierzchni oraz do koszenia na skarpach i przeciwskarpach – min. 1 szt.; kosiarki ręczne żyłkowe, spalinowe lub elektryczne do koszenia w miejscach niedostępnych takich jak: wokół drzewa, pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych – min. 1 szt, piła spalinowa ręczna - min. 1 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 48394,97 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 4:
Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie oraz wycięcie zakrzaczeń (prace mechaniczne), o grubości do. 5 cm w ilości nie przekraczającej 1 szt na m2, na poboczach i skarpach przy drogach leśnych (obustronnie) na łącznej długości dróg ok. 35,43 km oraz wykaszanie i wycięcie zakrzaczeń ( z przewagą prac ręcznych ok. 50%), o grubości pow. 5 cm w skupiskach pow 5 szt na m2, na przeciwskarpach rowów przy drogach leśnych (obustronnie) oraz na szerokość około 0,5 m za skarpą od strony ściany lasu na łącznej długości dróg ok. 7 km. Złożenie pozyskanego materiału w pryzmach na miejsce wskazane przez leśniczego na odległość do 100 m, lub odrzucenie do lasu w porozumieniu z miejscowym leśniczym. Ręczne obkoszenie rogatek i barierek przy drogach. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt do koszenia trawy i niszczenia chwastów. Wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: kosiarka bijakowa na wysięgniku wraz z ciągnikiem lub Unimogiem do koszenia dużych powierzchni oraz do koszenia na skarpach i przeciwskarpach – min. 1 szt.; kosiarki ręczne żyłkowe, spalinowe lub elektryczne do koszenia w miejscach niedostępnych takich jak: wokół drzewa, pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych – min. 1 szt, piła spalinowa ręczna - min. 1 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 122181,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80561,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84974,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80561,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Avanti Cemerys spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517 037 47 88

7.3.4) Miejscowość: Wólka Niedźwiedzka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80561,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41612,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53533,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41612,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Rafał Kusina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931608931

7.3.4) Miejscowość: Cewków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41612,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21911,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30618 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21911,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Rafał Kusina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931608931

7.3.4) Miejscowość: Cewków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21911,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59842,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64255,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59842,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Rafał Kusina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931608931

7.3.4) Miejscowość: Cewków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59842,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.