eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziczno › Świadczenie usług transportowych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziczno 17a

1.5.2.) Miejscowość: Grodziczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-324

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 564729722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: benia@grodziczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2b04763-1706-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005337/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa transportowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283029

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 740740,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje swym zakresem świadczenie usług transportowych. Usługi transportowe dotyczą świadczenia dowozu i
odwozu uczniów uczęszczających do szkół podstawowych na terenie Gminy Grodziczno oraz świadczenia usług
transportowych według potrzeb zamawiającego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Część nr 1 podzielona została na zadanie nr 1, nr 2 i nr 3. Część nr 2
podzielona została na zadanie nr 1 i nr 2.
W częściach nr 1 i nr 2 w liczonym limicie kilometrów nie jest liczony dojazd i odjazd środka transportu do i z miejsca
wykonywania usługi. Koszt ten jest kosztem Wykonawcy.
W części nr 3 Wykonawca rozliczany będzie z miejsca wyjazdu i powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego.
W części nr 1, nr 2, nr 3 miejsca siedzące, o których mowa w niniejszej SWZ to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest
pojazd bez miejsc stojących oraz miejsca siedzącego dla kierowcy.
W każdym zadaniu z części nr 1, przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia
czasowe. W każdym zadaniu z części nr 2 obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia czasowe. W części nr 3
przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd.
W części nr 1 i nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów. Wszyscy uczniowie
dowiezieni do szkoły muszą być odwiezieni po zakończonych zajęciach.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym dzieciom i młodzieży szkolnej oraz
pozostałym osobom.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportowego w razie awarii pojazdu lub innych
przyczyn, którym dokonywany jest transport. Zastępczy środek transportowy musi spełniać warunki dla danej części
przedmiotu zamówienia określone w niniejszej SWZ.
Realizacja części nr 1 i nr 2 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się we wszystkie dni, w których będą odbywać się
zajęcia szkolne.
Realizacja części nr 3 przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według potrzeb na zlecenie Zamawiającego.
Czas dowozu i odwozu wg tras w części nr 1, nr 2 przedmiotu zamówienia będzie podany Wykonawcy, z którym podpisze
Zamawiający umowę na realizację usługi, do dnia 31.08.2023 roku tj. przed rozpoczęciem roku szkolnego.
Czas dowozu i odwozu według tras w części nr 1, nr 2 będzie dostosowany do realizowanych zajęć edukacyjnych i może
ulec zmianie.
Zamawiający wymaga dokumentowania przejechanych kilometrów. Wykazana ilość kilometrów w rachunku/fakturze nie
może przekroczyć ilości kilometrów na danej trasie wykazanej do niniejszego postępowania. Do każdego rachunku/faktury
za zrealizowaną usługę musi być dołączone zestawienie potwierdzone przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.
Szczegółowy wykaz tras i ich długość w części nr 1 i części nr 2 przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.
W części nr 3 przedmiotu zamówienia trasa i jej długość będzie uzgadniana z wykonawcą według potrzeb zamawiającego.
Zamawiający określa minimalną ilości miejsc siedzących w pojeździe, którym świadczona jest usługa transportu: dla części
nr 1.1 – minimum 56 miejsc siedzących, dla części nr 1.2 – minimum 50 miejsc siedzących, dla części nr 1.3 – minimum 45
miejsca siedzące, dla części nr 2.1 – minimum 55 miejsc siedzących, dla części nr 2.2 – minimum 35 miejsc siedzących, dla
części nr 3 - minimum 56 miejsc siedzących.
Miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących oraz miejsca siedzącego dla
kierowcy.
Realizacja części nr 1, nr 2, nr 3 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się drogami o nawierzchni asfaltowej i gruntowej.
Składając ofertę Wykonawca musi w kosztach realizacji usługi ująć wszystkie wydatki związane z realizacją przedmiotu
zamówienia. Wykonawca należność za zrealizowaną usługę otrzyma za faktycznie przejechaną ilość kilometrów w danej
części, nie więcej jednak niż należność za ilość kilometrów wykazanych w projekcie umowy.
Wykonawca realizując przedmiot zamówienia musi przestrzegać zasad związanych z ustawą o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 384042,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje swym zakresem świadczenie usług transportowych. Usługi transportowe dotyczą świadczenia dowozu i
odwozu uczniów uczęszczających do szkół podstawowych na terenie Gminy Grodziczno oraz świadczenia usług
transportowych według potrzeb zamawiającego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Część nr 1 podzielona została na zadanie nr 1, nr 2 i nr 3. Część nr 2
podzielona została na zadanie nr 1 i nr 2.
W częściach nr 1 i nr 2 w liczonym limicie kilometrów nie jest liczony dojazd i odjazd środka transportu do i z miejsca
wykonywania usługi. Koszt ten jest kosztem Wykonawcy.
W części nr 3 Wykonawca rozliczany będzie z miejsca wyjazdu i powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego.
W części nr 1, nr 2, nr 3 miejsca siedzące, o których mowa w niniejszej SWZ to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest
pojazd bez miejsc stojących oraz miejsca siedzącego dla kierowcy.
W każdym zadaniu z części nr 1, przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia
czasowe. W każdym zadaniu z części nr 2 obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia czasowe. W części nr 3
przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd.
W części nr 1 i nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów. Wszyscy uczniowie
dowiezieni do szkoły muszą być odwiezieni po zakończonych zajęciach.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym dzieciom i młodzieży szkolnej oraz
pozostałym osobom.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportowego w razie awarii pojazdu lub innych
przyczyn, którym dokonywany jest transport. Zastępczy środek transportowy musi spełniać warunki dla danej części
przedmiotu zamówienia określone w niniejszej SWZ.
Realizacja części nr 1 i nr 2 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się we wszystkie dni, w których będą odbywać się
zajęcia szkolne.
Realizacja części nr 3 przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według potrzeb na zlecenie Zamawiającego.
Czas dowozu i odwozu wg tras w części nr 1, nr 2 przedmiotu zamówienia będzie podany Wykonawcy, z którym podpisze
Zamawiający umowę na realizację usługi, do dnia 31.08.2023 roku tj. przed rozpoczęciem roku szkolnego.
Czas dowozu i odwozu według tras w części nr 1, nr 2 będzie dostosowany do realizowanych zajęć edukacyjnych i może
ulec zmianie.
Zamawiający wymaga dokumentowania przejechanych kilometrów. Wykazana ilość kilometrów w rachunku/fakturze nie
może przekroczyć ilości kilometrów na danej trasie wykazanej do niniejszego postępowania. Do każdego rachunku/faktury
za zrealizowaną usługę musi być dołączone zestawienie potwierdzone przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.
Szczegółowy wykaz tras i ich długość w części nr 1 i części nr 2 przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.
W części nr 3 przedmiotu zamówienia trasa i jej długość będzie uzgadniana z wykonawcą według potrzeb zamawiającego.
Zamawiający określa minimalną ilości miejsc siedzących w pojeździe, którym świadczona jest usługa transportu: dla części
nr 1.1 – minimum 56 miejsc siedzących, dla części nr 1.2 – minimum 50 miejsc siedzących, dla części nr 1.3 – minimum 45
miejsca siedzące, dla części nr 2.1 – minimum 55 miejsc siedzących, dla części nr 2.2 – minimum 35 miejsc siedzących, dla
części nr 3 - minimum 56 miejsc siedzących.
Miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących oraz miejsca siedzącego dla
kierowcy.
Realizacja części nr 1, nr 2, nr 3 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się drogami o nawierzchni asfaltowej i gruntowej.
Składając ofertę Wykonawca musi w kosztach realizacji usługi ująć wszystkie wydatki związane z realizacją przedmiotu
zamówienia. Wykonawca należność za zrealizowaną usługę otrzyma za faktycznie przejechaną ilość kilometrów w danej
części, nie więcej jednak niż należność za ilość kilometrów wykazanych w projekcie umowy.
Wykonawca realizując przedmiot zamówienia musi przestrzegać zasad związanych z ustawą o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 213474,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje swym zakresem świadczenie usług transportowych. Usługi transportowe dotyczą świadczenia dowozu i
odwozu uczniów uczęszczających do szkół podstawowych na terenie Gminy Grodziczno oraz świadczenia usług
transportowych według potrzeb zamawiającego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Część nr 1 podzielona została na zadanie nr 1, nr 2 i nr 3. Część nr 2
podzielona została na zadanie nr 1 i nr 2.
W częściach nr 1 i nr 2 w liczonym limicie kilometrów nie jest liczony dojazd i odjazd środka transportu do i z miejsca
wykonywania usługi. Koszt ten jest kosztem Wykonawcy.
W części nr 3 Wykonawca rozliczany będzie z miejsca wyjazdu i powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego.
W części nr 1, nr 2, nr 3 miejsca siedzące, o których mowa w niniejszej SWZ to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest
pojazd bez miejsc stojących oraz miejsca siedzącego dla kierowcy.
W każdym zadaniu z części nr 1, przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia
czasowe. W każdym zadaniu z części nr 2 obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia czasowe. W części nr 3
przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd.
W części nr 1 i nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów. Wszyscy uczniowie
dowiezieni do szkoły muszą być odwiezieni po zakończonych zajęciach.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym dzieciom i młodzieży szkolnej oraz
pozostałym osobom.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportowego w razie awarii pojazdu lub innych
przyczyn, którym dokonywany jest transport. Zastępczy środek transportowy musi spełniać warunki dla danej części
przedmiotu zamówienia określone w niniejszej SWZ.
Realizacja części nr 1 i nr 2 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się we wszystkie dni, w których będą odbywać się
zajęcia szkolne.
Realizacja części nr 3 przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według potrzeb na zlecenie Zamawiającego.
Czas dowozu i odwozu wg tras w części nr 1, nr 2 przedmiotu zamówienia będzie podany Wykonawcy, z którym podpisze
Zamawiający umowę na realizację usługi, do dnia 31.08.2023 roku tj. przed rozpoczęciem roku szkolnego.
Czas dowozu i odwozu według tras w części nr 1, nr 2 będzie dostosowany do realizowanych zajęć edukacyjnych i może
ulec zmianie.
Zamawiający wymaga dokumentowania przejechanych kilometrów. Wykazana ilość kilometrów w rachunku/fakturze nie
może przekroczyć ilości kilometrów na danej trasie wykazanej do niniejszego postępowania. Do każdego rachunku/faktury
za zrealizowaną usługę musi być dołączone zestawienie potwierdzone przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.
Szczegółowy wykaz tras i ich długość w części nr 1 i części nr 2 przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.
W części nr 3 przedmiotu zamówienia trasa i jej długość będzie uzgadniana z wykonawcą według potrzeb zamawiającego.
Zamawiający określa minimalną ilości miejsc siedzących w pojeździe, którym świadczona jest usługa transportu: dla części
nr 1.1 – minimum 56 miejsc siedzących, dla części nr 1.2 – minimum 50 miejsc siedzących, dla części nr 1.3 – minimum 45
miejsca siedzące, dla części nr 2.1 – minimum 55 miejsc siedzących, dla części nr 2.2 – minimum 35 miejsc siedzących, dla
części nr 3 - minimum 56 miejsc siedzących.
Miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących oraz miejsca siedzącego dla
kierowcy.
Realizacja części nr 1, nr 2, nr 3 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się drogami o nawierzchni asfaltowej i gruntowej.
Składając ofertę Wykonawca musi w kosztach realizacji usługi ująć wszystkie wydatki związane z realizacją przedmiotu
zamówienia. Wykonawca należność za zrealizowaną usługę otrzyma za faktycznie przejechaną ilość kilometrów w danej
części, nie więcej jednak niż należność za ilość kilometrów wykazanych w projekcie umowy.
Wykonawca realizując przedmiot zamówienia musi przestrzegać zasad związanych z ustawą o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 92988,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436552,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512179,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436552,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy Krajowe i Zagraniczne Osób Czapliccy Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7611002262

7.3.3) Ulica: Makowska 108

7.3.4) Miejscowość: Przasnysz

7.3.5) Kod pocztowy: 06-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436552,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204370,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274330,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204370,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS BET Beata Grondzewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771093222

7.3.3) Ulica: Mroczno 62

7.3.4) Miejscowość: Mroczno

7.3.5) Kod pocztowy: 13-324

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274330,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS BET Beata Grondzewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771093222

7.3.3) Ulica: Mroczno 62

7.3.4) Miejscowość: Mroczno

7.3.5) Kod pocztowy: 13-324

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.