eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosina › Budowa odwodnienia ul. Podgórnej i obszaru ul. Mostowej w Rogalinku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odwodnienia ul. Podgórnej i obszaru ul. Mostowej w Rogalinku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mosina - Urząd Miejski w Mosinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1

1.5.2.) Miejscowość: Mosina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@mosina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosina.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odwodnienia ul. Podgórnej i obszaru ul. Mostowej w Rogalinku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd203792-fc26-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036253/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa odwodnienia ul. Podgórnej i obszaru ul. Mostowej w Rogalinku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238042/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji zostało wszczęte 7 kwietnia 2022 r. i zakończone 31 maja 2022 r. bez wpływu ofert, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione. Zachodzi zatem przesłanka wyrażona w art. 305 pkt 2 Prawa zamówień publicznych dla wszczęcia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki. Ponadto w związku z terminem realizacji zamówienia do 30 września 2022 r. wynikającym z uzgodnień z zarządca drogi wojewódzkiej – Wielkopolskim Zarządem Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, istnieje pilna potrzeba udzielenia zamówienia w celu jego wykonania w wyznaczonym terminie, niewynikająca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego. Proponuje się podjęcie i przeprowadzenie negocjacji o wykonanie zamówienia z firmą Skanska S.A., Biuro w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 186, 61-166 Poznań

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę odwodnienia ul. Podgórnej i obszaru ul. Mostowej w Rogalinku.
Szczegółowy zakres zamówienia wskazano w:
- opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do zaproszenia,
- przedmiarze robót - załącznik nr 1a do zaproszenia,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1b do zaproszenia,
- dokumentacji projektowej - załącznik nr 1c do zaproszenia,
- projekcie umowy – załącznik nr 2 do zaproszenia.
1.2. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości na okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3350000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3350000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3350000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKANSKA SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780001070

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej (podwykonawca: BOR – WIERT Sp. z o.o., 46-100 Namysłów, ul. Morsztyna 7)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3350000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.