eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa, montaż, uruchomienie i zestrojenie Sprzętu do projekcji cyfrowej w standardzie DCI oraz szkolenie pracowników - dla Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż, uruchomienie i zestrojenie Sprzętu do projekcji cyfrowej w standardzie DCI oraz szkolenie pracowników - dla Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdyńskie Centrum Filmowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386910131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Grunwaldzki 2

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-372

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +586211509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.marcinkowski@festiwalgdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcf.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d92045b-1bf6-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż, uruchomienie i zestrojenie Sprzętu do projekcji cyfrowej w standardzie DCI oraz szkolenie pracowników - dla Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d92045b-1bf6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00290892/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa, montaż, uruchomienie i zestrojenie Sprzętu do projekcji cyfrowej w standardzie DCI oraz szkolenie pracowników Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294605

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/GCF/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 270000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. dostawa, montaż, uruchomienie i zestrojenie Sprzętu do projekcji cyfrowej
w standardzie DCI w Sali kinowej „Warszawa” Gdyńskiego Centrum Filmowego w Gdyni oraz szkolenie co najmniej 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu.
b. Przeniesienie urządzeń systemu nagłośnienia w Sali Warszawa z szafy audio w stolik pod projektor cyfrowy (będący przedmiotem dostawy) oraz całkowity demontaż opróżnionej szafy audio wraz z przeniesieniem jej elementów w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
c. Demontaż dotychczas eksploatowanego projektora w Sali kinowej „Warszawa”, przeniesienie do Sali kinowej „Goplana”, montaż i uruchomienie.
d. Wykonanie co najmniej raz w roku, w okresie trwania gwarancji – przeglądu gwarancyjnego obejmującego konserwację i serwis. W przypadku zalecenia producenta sprzętu częstszych niż coroczne przeglądów – wykonywanie ich w częstotliwości przez producenta przewidzianej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412127,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412127,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412127,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINEKSPERT BOJAKOWSKI, JANKOWSKI, KOSTRZEWA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471334868

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 167

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-120

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412127,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.