eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowi zewnętrznych na terenie gminy Pisz



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowi zewnętrznych na terenie gminy Pisz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874241226

1.5.8.) Numer faksu: 874241238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowi zewnętrznych na terenie gminy Pisz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bec0812e-dcb9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029361/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178955/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Org.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 133741,36 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 104808,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 1 – Dostawa i montaż elementów placu zabaw na działce o nr geod. 102/2 w miejscowości Bogumiły, obręb Bogumiły w urządzenia typu:
- huśtawka podwójna bocianie gniazdo + siedzisko płaskie – 1 szt.,
- sprężynowiec samochodzik – 1 szt.,
- sprężynowiec żyrafa – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 6485,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 2 – Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznej na działce o nr geod. 28/5 w miejscowości Ciesina, obręb Ciesina w urządzenia typu:
- twister + słup + surfer – 1 szt.,
- narty – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 6600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 3 – Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce o nr geod. 33/2 w miejscowości Jeże, obręb Jeże zestawu zabawowego typu dwie wieże z daszkiem – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 7505,69 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 4 – Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce o nr geod. 179/37 w miejscowości Kocioł, obręb Kocioł Duży w urządzenie stół betonowy do tenisa stołowego przeznaczony do zamontowania w podłożu gruntowym – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 4269,65 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 5 – Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznej na działce o nr geod. 33 w miejscowości Maldanin, obręb Maldanin w urządzenia typu:
- street workout, drążek do podciągania – 1 szt.
- wyciąg górny + słup + prasa nożna – 1 szt.
- twister + słup + surfer – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 11070,46 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 6 – Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce o nr geod. 92/1 w miejscowości Pogobie Średnie, obręb Pogobie Średnie zestawu zabawowego typu dwie wieże z daszkiem – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 7505,69 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 7 - Dostawa i montaż elementów placu zabaw na działce o nr geod. 15/7 w miejscowości Rakowo, obręb Rakowo Piskie w urządzenia typu:
- sprężynowiec samochodzik – 1 szt.,
- sprężynowiec żyrafa – 1 szt.,
- huśtawka wagowa ważka – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 6562,85 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 8 - Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce o nr geod. 15/1 w miejscowości Rakowo Piskie, obręb Rakowo Piskie w urządzenie typu sprężynowiec żyrafa – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 1508,37 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 9 - Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznej na działce o nr geod. 29/4 w miejscowości Szczechy Wielkie, obręb Szczechy Wielkie w urządzenia typu:
- wyciąg górny + słup + krzesło – 1 szt.,
- biegacz + słup + orbitrek – 1 szt.
2.Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 9887,40 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 10 - Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznej na działce o nr geod. 53/1 w miejscowości Trzonki, obręb Trzonki w urządzania w typu:
- twister + słup + surfer – 1 szt.
- narty – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 6600,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 11 - Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce o nr geod. 9/3 w miejscowości Turowo Duże, obręb Turowo zestawu zabawowego typu dwie wieże z daszkiem – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 6845,91 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 12 - Dostawa i montaż elementów placu zabaw na działce
o nr geod. 18/1 w miejscowości Wąglik, obręb Wąglik:
- w urządzenie typu zestaw zabawowy typu dwie wieże z daszkiem 1 szt.
- w urządzenie typu gra w kółko i krzyżyk – 1 szt.
- regulamin (tablica informacyjna) – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 10040,65 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zdanie nr 13 – Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce
o nr geod. 26/106 w miejscowości Wiartel, obręb Wiartel w urządzenie typu huśtawka podwójna bocianie gniazdo + siedzisko płaskie – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 3468,84 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 14 – Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce
o nr geod. 11/2 w miejscowości Wielki Las, obręb Wielki Las w urządzenie typu huśtawka podwójna bocianie gniazdo + siedzisko płaskie – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 3468,84 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 15 - Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznej na działce o nr geod. 111/2 w miejscowości Zawady, obręb Zawady w urządzenia typu:
- twister + słup + surfer – 1 szt.,
- biegacz + słup + orbitrek – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 8718,70 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań.
1. Zadanie nr 16 – Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce
o nr geod. 4/3 w miejscowości Jagodne, obręb Jagodne w urządzenie stół betonowy do tenisa stołowego przeznaczony do zamontowania w podłożu gruntowym – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 4269,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 maja 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 16 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 maja 2022 r. pod nr 2022/BZP 00178955/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 7 czerwca 2022 r. do godz. 9:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 1. Ceny wszystkich złożonych dwóch ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 1 zamierza przeznaczyć
7.977,28 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 10.639,50 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejsze oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 1 zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10639,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11193,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7257,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7257,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7257,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791277149

7.3.4) Miejscowość: Kawęczyn 1

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7257,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 maja 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 16 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 maja 2022 r. pod nr 2022/BZP 00178955/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 7 czerwca 2022 r. do godz. 9:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 3. Ceny wszystkich złożonych dwóch ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 3 zamierza przeznaczyć
9.232,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 18.327,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejsze oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 3 zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18327,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41205,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6765,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5904,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87-123

7.3.4) Miejscowość: Kawęczyn 1

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5904,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 maja 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 16 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 maja 2022 r. pod nr 2022/BZP 00178955/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 7 czerwca 2022 r. do godz. 9:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 5. Ceny wszystkich złożonych dwóch ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 5 zamierza przeznaczyć
13.616,67 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 19.680,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejsze oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 5 zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23259,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 maja 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 16 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 maja 2022 r. pod nr 2022/BZP 00178955/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 7 czerwca 2022 r. do godz. 9:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 6. Ceny wszystkich złożonych dwóch ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 6 zamierza przeznaczyć
9.232,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 18.327,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejsze oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 6 zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18327,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41205,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 maja 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 16 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 maja 2022 r. pod nr 2022/BZP 00178955/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 7 czerwca 2022 r. do godz. 9:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 7. Obie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 7, zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 2 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 7 zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 maja 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 16 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 maja 2022 r. pod nr 2022/BZP 00178955/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 7 czerwca 2022 r. do godz. 9:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 8. Obie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 8, zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 2 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 8 zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11439,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791277149

7.3.4) Miejscowość: Kawęczyn 1

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11439,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7257,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7257,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87-123

7.3.4) Miejscowość: Kawęczyn 1

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7257,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 maja 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 16 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 maja 2022 r. pod nr 2022/BZP 00178955/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 7 czerwca 2022 r. do godz. 9:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 11. Ceny wszystkich złożonych dwóch ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 11 zamierza przeznaczyć
8.420,47 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 18.327,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejsze oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 11 zostało unieważnione.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 maja 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 16 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 maja 2022 r. pod nr 2022/BZP 00178955/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 7 czerwca 2022 r. do godz. 9:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 12. Ceny wszystkich złożonych dwóch ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 12 zamierza przeznaczyć
12.350,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 21.525,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejsze oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 12 zostało unieważnione.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 maja 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 16 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 maja 2022 r. pod nr 2022/BZP 00178955/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 7 czerwca 2022 r. do godz. 9:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 13. Ceny wszystkich złożonych dwóch ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 13 zamierza przeznaczyć
4.266,67 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 6.765,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejsze oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 13 zostało unieważnione.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 maja 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 16 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 maja 2022 r. pod nr 2022/BZP 00178955/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 7 czerwca 2022 r. do godz. 9:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 14. Ceny wszystkich złożonych dwóch ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 14 zamierza przeznaczyć
4.266,67 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 6.765,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejsze oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 14 zostało unieważnione.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9717,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9717,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87-123

7.3.4) Miejscowość: Kawęczyn 1

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9717,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 maja 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 16 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 maja 2022 r. pod nr 2022/BZP 00178955/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 7 czerwca 2022 r. do godz. 9:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 16. Ceny wszystkich złożonych dwóch ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 16 zamierza przeznaczyć
5.251,67 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 5.904,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejsze oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 16 zostało unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.