Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00336014/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ROBOTY BUDOWLANE NA NIERUCHOMOŚCIACH ZARZĄDZANYCH
PRZEZ ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240305185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grabowa 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-172
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sznslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-slaskie.pl/sznkat/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sznkat/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami znajdującymi się w zasobie Województwa Śląskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ROBOTY BUDOWLANE NA NIERUCHOMOŚCIACH ZARZĄDZANYCHPRZEZ ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f27311-2ddc-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044915/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty budowlane na nieruchomościach zarządzanych przez Śląski Zarząd Nieruchomości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336014/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Montaż rynien i rur spustowych na budynkach gospodarczym i garażowym przy ul. Paderewskiego 112 w Zawierciu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
4.5.5.) Wartość części: 16812,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Remont murowanego ogrodzenia przy ul Sportowej 1 w Lublińcu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45454100-5 - Odnawianie
45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 38597,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Przemurowanie pęknięć i murów na budynku „Transportu i łączności” przy ul. Wręczyckiej 11a w Częstochowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262620-3 - Ściany nośne
4.5.5.) Wartość części: 7368,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. Wykonanie wejścia zewnętrznego na dach budynku przy ul. Partyzantów 47 w Koniecpolu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe
4.5.5.) Wartość części: 12747,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V. Odgrzybienie piwnic i parteru budynku w Bielsku Białej przy ul. Parkowej 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45410000-4 - Tynkowanie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17022,43 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VI. Wymiana pieca i remont instalacji elektrycznej przy ul. Harcerskiej 19 w Górkach Wielkich.4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
4.5.5.) Wartość części: 41123,02 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VII. Wymiana drzwi wejściowych i malowanie klatki schodowej przy ul. Korfantego 32 w Cieszynie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44233000-2 - Klatki schodowe
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45410000-4 - Tynkowanie
45454100-5 - Odnawianie
4.5.5.) Wartość części: 15395,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
więcej: Klatki schodowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.