eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Część I - Wykonanie części ogrodzenia(...) Karnówko. Część II - Ogrodzenie(...) Potulice. Część III - Wykonanie nowego ogrodzenia (..) w Występie. Część IV - Wykonanie ogrodzenia (...) w Ślesinie.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I - Wykonanie części ogrodzenia(...) Karnówko.
Część II - Ogrodzenie(...) Potulice.
Część III - Wykonanie nowego ogrodzenia (..) w Występie.
Część IV - Wykonanie ogrodzenia (...) w Ślesinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/783166

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część I - Wykonanie części ogrodzenia(...) Karnówko.
Część II - Ogrodzenie(...) Potulice.
Część III - Wykonanie nowego ogrodzenia (..) w Występie.
Część IV - Wykonanie ogrodzenia (...) w Ślesinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e143c9d-11a9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie ogrodzenia budynku gminnego przy ul. Kazińskiej 5 w Ślesinie

1.1.11 Wykonanie części ogrodzenia terenu rekreacyjnego w sołectwie Karnówko

1.1.12 Ogrodzenie terenu rekreacyjnego w sołectwie Potulice

1.1.22 Wykonanie nowego ogrodzenia przy placu zabaw na ul. Wiejskiej w Występie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Wykonanie części ogrodzenia terenu rekreacyjnego w sołectwie Karnówko.
Część ogrodzenia przedmiotowej działki została wykonana w poprzednich latach. Obecnie pozostała do wykonania część ogrodzenia w odcinku jak niżej. Jest to odcinek łączący fragmenty ogrodzenia wykonane w poprzednich latach.
Ogrodzenie od strony południowo-zachodniej odcinek C`E — długość ok 54,00 m
Projektuje się wykonanie ogrodzenia panelowego wys. 150 cm i długości 250 cm, wykonane jako systemowe z paneli zgrzewalnych ogrodzeniowych ze stalowych drutów 5 mm oczko 50x20mm typ 3D. System montażu paneli na słupkach o profilu zamkniętym 40x60mm. Rozstaw osi słupków 250 cm Słupki utwierdzone w monolitycznym fundamencie betonowym. Możliwość zastosowania podmurówki (cokół) z prefabrykowanych elementów betonowych w rozwiązaniu systemowym wys. 25 cm.
Ogrodzenie projektuje się w systemie panelowym. Nowe fundamenty w formie osobnych stóp fundamentowych dla każdego ze słupków stalowych według dokumentacji systemowych ogrodzeń panelowych. Fundament należy posadowić na gruncie nośnym rodzimym min. 80 cm poniżej istniejącego terenu. Grunt nienośny należy zastąpić piaskiem zagęszczonym do stopnia IS> 0,95. Stopy fundamentowe na słupki stalowe wylewać z betonu B20 (C16/20 - towarowy, z betoniarni). Podczas betonowania zatapiać słupki ogrodzeniowe w rozstawie jak na rysunkach planu rozmieszczenia słupków i przęseł ogrodzenia. Wymiary te należy sprawdzić w naturze bezpośrednio przed rozpoczęciem robót betonowych fundamentowych. Wybór systemu panelowego należy uzgodnić z Inwestorem przed realizacją.
Panel ogrodzeniowy
- panel ogrodzeniowy 4W zgodny z normą (PN-EN 10223-7:2002)
- średnica prętów poziomych/pionowych 5.0/5.0 mm,
- liczba przeprofilowań – 4,
- ilość drutów pionowych 51,
- słupek panelowy 40 x 30 mm mocowany, system mocowania - obejma montażowa 40x60mm
- długość panelu 2505 mm,
- cokół prefabrykowany — opcja

Wymagania ogólne Zamawiającego:
 Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona, wywóz i utylizacje odpadów).
 Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
 Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej w skład której wchodzi projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 15941,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Ogrodzenie terenu rekreacyjnego w sołectwie Potulice.
Planuje się wykonanie części nowego ogrodzenia wokół utwardzenia stanowiącego miejsce spotkań. Od strony zachodniej projektuje się wstawienie bramy wjazdowej o wym. 400x170 cm oraz furtki o wym. 100x170 cm. Projektowane ogrodzenie powinno mieć konstrukcję i wykończenie nie stwarzające zagrożenia dla dzieci, bez ostro zakończonych krawędzi, zaimpregnowane bezpiecznymi substancjami. Przebieg projektowanego ogrodzenia wg rysunków Nr 1 ZT-01.
Projektuje się wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej plecionej wys. 150 cm na słupkach
stalowych w rozstawie max. 260 cm z betonowym cokołem prefabrykowanym wys. min. 20 cm. Słupki utwierdzone w monolitycznym fundamencie betonowym 30x30x80cm.

Ogrodzenie wewnętrzne odcinek AE – długość 45,1 m – 15,00 (wykonane) = 30,10 m z furtką i bramą
SŁUPKI METALOWE pośrednie wys. 250 cm
- wymiar: 42.4 lub 48.3x1.5/2.0
SŁUPKI METALOWE skrajne wys. 250 cm
- wymiar: 48.3x2.0
SŁUPKI METALOWE BRAMY WJAZDOWEJ I FURTKI wys. 250 cm
- wymiar: 80x80x3
SŁUPKI METALOWE podporowe wys. 250 cm
- wymiar: 48.3x2.0
FURTKA METALOWA POJEDYNCZA
- wymiary : 100x170cm
- ilość: 1
BRAMA OGRODZENIOWA METALOWA ROZWIERNA
- wymiary : 400x170cm
- ilość: 1




Wymagania ogólne Zamawiającego:
 Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona, wywóz i utylizacje odpadów).
 Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
 Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej w skład której wchodzi projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 15016,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Wykonanie nowego ogrodzenia przy placu zabaw na ul. Wiejskiej w Występie
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części ogrodzenia terenu przedszkola w Występie. Projektuje się ogrodzenie terenu przedszkola wys. 150 cm na fundamentach w formie osobnych stóp fundamentowych dla każdego słupka według dokumentacji systemowych ogrodzeń panelowych. Ogrodzenie o słupkach stalowych z profili zamkniętych, z przęsłami o wysokości 120 cm (w min. punkcie). Wypełnienie ogrodzenia z przęseł z profili zamkniętych, wypełnionych szczebelkami pionowymi z profili zamkniętych 1x5 cm. Odległości między pionowymi szczebelkami palisady maks. 12 cm. nawiązująca do istniejącego ogrodzenia przy boisku (w załączeniu poglądowe zdjęcia realizacji). Ogrodzenie o konstrukcji i wykończeniu nie stwarzającym zagrożenia dla bezpieczeństwa uczniów oraz osób korzystających z terenu, bez ostro zakończonych elementów. Elementy ogrodzenia ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo na kolor antracyt. Rozstaw osi słupków 250 cm. Słupki utwierdzone w monolitycznym fundamencie betonowym. Możliwość zastosowania podmurówki (cokół) z prefabrykowanych elementów betonowych w rozwiązaniu systemowym wys. 25 cm ponad gruntem.
Fundament słupków należy posadowić na gruncie nośnym rodzimym min. 80 cm poniżej istniejącego terenu. Grunt nienośny pod fundament słupków należy zastąpić piaskiem zagęszczonym do stopnia IS> 0,95. Stopy fundamentowe na słupki stalowe wylewać z betonu B20 (C16/20 - towarowy, z betoniarni). Wybór systemu panelowego należy uzgodnić z Inwestorem przed realizacją.

Ogrodzenie ma mieć 150 cm wysokości w najniższym punkcie w tym przęsło wysokości 120 cm oraz cokolik wysokości min. 25 cm ponad gruntem. Dopuszcza się zastosowanie podmurówki (cokołu) z prefabrykowanych elementów betonowych w rozwiązaniu systemowym.


UWAGA! Zaleca się wytyczenie linii nowego ogrodzenia, zgodnie z aktualnym przebiegiem granicy działki.
Furtka wejściowa
W ramach zamówienia projektuje się furtkę wejściową na teren przedszkola (od strony wejścia głównego do szkoły o szerokości 100 cm, wys. 150 cm (w min. punkcie) z paneli systemowych, z profili zamkniętych, wypełnionych szczebelkami o parametrach ogrodzenia opisanych powyżej.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
 Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona, wywóz i utylizacje odpadów).
 Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
 Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 16046,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy – Wykonanie ogrodzenia budynku gminnego przy ul. Kazińskiej 5 w Ślesinie.
Zamówienie obejmuje budowę ogrodzenia panelowego (wys. panela 1,83 m z typowym cokołem betonowym, słupki 60x40 mm, przy bramie słupki 60x60 mm). Przęsła zamocowane na śruby i uchwyty zgodnie z systemem ogrodzenia. Słupki ogrodzenia osadzić w fundamencie z betonu klasy C16/20 o wymiarach 30x30 i 40x40 cm na głębokości min. 80 cm. Panel zgrzewany z prętów stalowych pojedynczych (poziomych i pionowych), średnica drutu panela ocynkowanego ogniowo: 5,0 [mm]. Wymiary oczek prostych: 50x200 [mm], wymiary oczek małych: 50x50 [mm], zakończenie od góry drutami pionowymi o długości 30 [mm], wysokość panela 1830 [mm], przekrój słupa 60x40 [mm]. Słupy posiadają otwory montażowe. Montaż paneli do słupów za pomocą śrub hakowych i nakrętek zrywalnych (nakrętka zrywalna zabezpiecza przed demontażem panela przez osoby niepożądane). Łączenie paneli (poza słupem) odbywa się poprzez zastosowanie złączek. Akcesoria do montażu (ze stali nierdzewnej); śruby hakowe, nakrętki zrywalne, złączki do paneli. Fundament z betonu C16/20 o wym. 30x30 i 40x40 cm głębokość posadowienia 0,8 m p.p.t. Zagłębienie słupa w fundamencie min 50 cm. Furtka szer. 1,12 m, brama szer. 4,0 m.

Wymagania ogólne Zamawiającego:
 Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona, wywóz i utylizacje odpadów).
 Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
 Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej w skład której wchodzi projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 33409,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14437,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31320,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14437,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE PIOTR WALKOWIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581334508

7.3.3) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 19 3

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14437,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19744,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOSTI BUDOWNICTWO MICHAŁ PIETURA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680916167

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 122

7.3.4) Miejscowość: Opatówek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-860

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Najkorzystniejsza oferta zawiera cenę 22.140,00 zł brutto, natomiast zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 17.500,00 zł brutto.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44569,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOSTI BUDOWNICTWO MICHAŁ PIETURA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680916167

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 122

7.3.4) Miejscowość: Opatówek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-860

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.