eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębocice › Turnus leczniczo-rehabilitacyjny dla seniorów z aktualnym orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności oraz po przebytej chorobie covid-19 zamieszkałych na terenie Gminy Grębocice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Turnus leczniczo-rehabilitacyjny dla seniorów z aktualnym orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności oraz po przebytej chorobie covid-19 zamieszkałych na terenie Gminy Grębocice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grębocice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głogowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Grębocice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grebocice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grebocice.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd31ac2a-1bdc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Turnus leczniczo-rehabilitacyjny dla seniorów z aktualnym orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności oraz po przebytej chorobie covid-19 zamieszkałych na terenie Gminy Grębocice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd31ac2a-1bdc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036721/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Turnus leczniczo-rehabilitacyjny dla seniorów z aktualnym orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności oraz po przebytej chorobie covid-19 zamieszkałych na terenie Gminy Grębocice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294088

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142388,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 14-dniowego turnusu leczniczo-rehabilitacyjnego dla seniorów (kobiety i mężczyźni powyżej 50 r. ż.). Na turnus zostanie wysłanych 50 osób. Turnus ma odbyć się w okresie między 14.09.2023 r., a 31.10.2023 r.
Uczestnicy turnusu będą posiadać orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub informację o przebyciu choroby covid-19.
Przewiduje się wyjazd osób ze schorzeniami neurologicznymi (10-N), z upośledzeniem narządów ruchu (05-R), z chorobami układu oddechowego i krążenia (07-S), z zaburzeniami głosu, mowy i choroby słuchu (03-L), z chorobami narządu wzroku (04-O), chorobami układu moczowo-płciowego (09-M) oraz innymi schorzeniami, w tym schorzenia: endokrynologiczne, metaboliczne, zaburzenia enzymatyczne, choroby zakaźne i odzwierzęce, zeszpecenia, choroby układu krwiotwórczego (11-I).
Ośrodek powinien być usytuowany nad polskim morzem oraz spełniać warunki określone w przepisach dot. turnusów rehabilitacyjnych. Należy zaplanować dla każdego uczestnika turnusu min. 20 indywidualnych zabiegów rehabilitacyjnych.
Przed skierowaniem na zabiegi należy zapewnić konsultację medyczną.
Ośrodek winien oferować minimum 10 różnorodnych zabiegów.
Maksymalna odległość proponowanego obiektu noclegowo-wypoczynkowego od morza – mierzona najkrótszym ogólnodostępnym ciągiem pieszym od granicy działki, na której usytuowany jest obiekt do wejścia na plażę nie może przekroczyć 500 m.
Zamawiający wymaga, aby budynki zaproponowane do realizacji zamówienia, które posiadają więcej jak 4 kondygnacje były wyposażony w windę osobową.
Obiekt winien posiadać własną kuchnię i stołówkę.
Obiekt powinien posiadać basen, saunę i jacuzzi.
Wykonawca zapewni bezpłatnie uczestnikom turnusu: kije do nordic walking, parawany i leżaki.
Wyżywienie:
Wykonawca zapewni uczestnikom turnusu 3 posiłki dziennie (śniadania i kolacje w formie bufetu, obiad serwowany do stolika lub w formie bufetu).
Pobyt rozpoczyna się obiadem w pierwszym dniu, a zakończy śniadaniem w ostatnim dniu turnusu. Każdy uczestnik otrzyma dodatkowo suchy prowiant na czas podróży powrotnej.
Zakwaterowanie:
Uczestnicy turnusu mają być zakwaterowani w pokojach 2 osobowych wyposażonych w pełen węzeł higieniczno-sanitarny z bieżącą zimną i ciepłą wodą przez całą dobę.
W wyposażeniu pokoju wymagane są: jednoosobowe łóżka o wymiarach minimalnych 80x180 cm, stolik nocny lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa garderobiana lub zabudowana wnęka na ubrania, minimum 3 wieszaki na osobę, stolik lub biurko z minimum 1 krzesłem oraz lustro. Nie dopuszcza się łóżek piętrowych, składanych i polowych. Wszystkie elementy wymaganego wyposażenia powinny być sprawne i spełniać funkcje zgodnie z ich przeznaczeniem przez cały czas trwania turnusu.
Na wyposażeniu pokoi musi być: TV, czajnik elektryczny, suszarka do włosów, komplet ręczników kąpielowych.
Program kulturalny:
Wykonawca zapewni uczestnikom turnusu co najmniej:
- codzienną gimnastykę grupową dla chętnych;
- 1 x wieczorek powitalny z zabawami towarzyskimi i konkursami;
- 1 x ognisko z pieczeniem kiełbasek,
- 2 x wieczorek taneczny (minimum 1 raz przy muzyce na żywo),
Wycieczka autokarowa
Wykonawca zapewni uczestnikom turnusu jedną wycieczkę autokarową, jednodniową krajoznawczą z przewodnikiem w odległości do 100 km od obiektu zakwaterowania. Wycieczka musi się odbyć poza miejscowość, w której odbywa się pobyt. Program wycieczki powinien obejmować co najmniej 3 atrakcje, np. wstęp do obiektów zabytkowych, sakralnych, technicznych, przyrodniczych, rejs statkiem, zwiedzanie skansenu.
Transport:
Wykonawca przetransportuje uczestników turnusu z miejscowości Grębocice do miejsca realizacji zadania i z powrotem.
Uczestników należy przetransportować z zachowaniem liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym. Autokary muszą spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.
z 2023 r., poz. 1047 ze zm.). Autokary powinny spełniać wymóg standardu transportu dalekobieżnego z odpowiednim lukiem bagażowym, który pomieści bagaże wszystkich pasażerów danego autokaru. Autokary winny posiadać klimatyzację, nie mogą być starsze niż 15 lat oraz muszą spełniać warunki Euro 4.
W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autokarowego transportu zastępczego o takim samym standardzie w ciągu nie dłuższym niż 2h od stwierdzenia awarii.
Ubezpieczenie:
Wykonawca ubezpieczy uczestników na co najmniej 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) na osobę, od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów i pobytu.
Przed oceną ofert i wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin obiektów służących wykonaniu zamówienia celem potwierdzenia zgodności oferty z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy. Brak zgodności będzie stanowił podstawę odrzucenia oferty zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178599,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178599,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178599,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Zdrowia Koral Live sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330072863

7.3.3) Ulica: Kościuszki 12

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wycieczka autokarowa
transport z miejsca zamieszkania do miejsca turnusu i z powrotem


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178599,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.