eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małogoszcz › Zakup Wyposażenia do Żłobka w Małogoszczu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup Wyposażenia do Żłobka w Małogoszczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Oświaty w Małogoszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366084370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaszowskiego 3a

1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413855226

1.5.8.) Numer faksu: 413855226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sco@malogoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl,

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rachunkowo- księgowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup Wyposażenia do Żłobka w Małogoszczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3aa86e2b-1fc1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049963/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wyposażenia do Żłobka w Małogoszczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029” finansowanego z FERS.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300348

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SCO.2.26.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 113200,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Meble

W skład wyposażenia z Części I – Meble wchodzą:

 Szafka 3 osobowa do szatni 2 szt.
 Szafka 4 osobowa do szatni 1 szt.
 Szafka narożna 4 osobowa do szatni 2 szt.
 Drzwi do szafek w szatni 9 szt.
 Drzwi do szafek w szatni 9 szt.
 Stół 3 szt.
 Krzesło 18 szt.
 Przewijak z pojemnikami 1 szt.
 Szafka na nocniki 1 szt.
 Szafka na kubki i szczoteczki (dla 18 dzieci) 1szt.
 Krzesło konferencyjne 4 szt.
 Łóżeczko/leżak 18 szt.
 Ławka szatniowa 5 szt.
 Regał metalowy 3 szt.
 Szafa metalowa socjalno – gospodarcza 1 szt.
 Wieszak metalowy 4 szt.
 Szafka ekspozycyjna narożna 1 szt.
 Szafka plastyczna 1 szt.
 Zestaw mebli zawierający:
• Regał wysoki z drzwiami 1 szt.
• Szafka 1 szt.
• Komoda szeroka 1szt.
• Szafka narożna 1 szt.
• Skrzynia 2szt.
• Komoda wąska 1szt.
• Szafka na łóżeczka i pościel z drzwiczkami 1 szt.
• Biurko 1 szt.
• Przewijak wiszący 1 szt.
• Ścienna tablica manipulacyjna 1 szt.
• Półka wisząca 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39112000-0 - Krzesła

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39121200-8 - Stoły

39143116-2 - Łóżeczka

39143112-4 - Materace

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39161000-8 - Meble przedszkolne

4.5.5.) Wartość części: 23589,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W skład wyposażenia z Części II – Elementy wyposażenia wchodzą:

 Pościel 18 kpl.
 Powłoczki 18 kpl.
 Śliniak wodoodporny 18 szt.
 Krzesło do karmienia 4 szt.
 Leżaczek/siedzisko 4 szt.
 Nocnik 18 szt.
 Kreatywna miarka wzrostu 1 szt.
 Pojemnik na zabawki 4 szt.
 Pojemnik na zabawki na kółkach 4 szt.
 Osłonki na narożniki 4 kpl.
 Podajnik na papier toaletowy 2 szt.
 Podajnik na mydło 2 szt.
 Bezdotykowy dyspenser na płyn do dezynfekcji rąk z dźwignią 1szt.
 Kosz na pieluchy 1 szt.
 Wózek do sprzątania 1 szt.
 Mop płaski z drążkiem 1 szt.
 Kosz na śmieci z uchylną pokrywą 2szt.
 Termometr bezdotykowy 1 szt.
 Apteczka pierwszej pomocy 1 szt.
 Materac do łóżeczka 18 szt.
 Materac gimnastyczny składany 4-częściowy 1 szt.
 Krążkami do siedzenia 18 szt.
 Tablica korkowa 4 szt.
 Mata wielofunkcyjna 1 szt.
 Dywan 3 szt.
 Poducha wypoczynkowa kwiatek 1 szt.
 Mata dwustronna składana 1 szt.
 Wyprawka plastyczna żłobkowa 4 szt.
 Poducha podłogowa sensoryczna 1 szt.
 Gąsienica spacerowa 1 szt.
 Sztalugi poczwórne 4 szt.
 Salaterka 510 ml 18 szt.
 Kubek 250 ml 18 szt.
 Talerz głęboki 690 ml 18 szt.
 Miska polerowana 7 l 2 szt.
 Miska prostokątna 10 l 2 szt.
 Pojemnik na sztućce 1 szt.
 Talerz płytki 18 szt.
 Talerz deserowy 18 szt.
 Widelec żłobkowy 18 szt.
 Nóż żłobkowy 18 szt.
 Łyżka żłobkowa 18 szt.
 Łyżeczka żłobkowa 18 szt.
 Zestaw piankowych klocków 1 szt.
 Materac 3-częściowy, składany 3 szt.
 Wózek kelnerski 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221200-9 - Zastawa stołowa

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.5.) Wartość części: 24459,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - AGD

W skład wyposażenia z Części III – AGD wchodzą:
 Pralka 1 szt.
 Suszarka 1 szt.
 Lampa bakteriobójcza przepływowa 1 szt.
 Generator ozonu 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39713210-8 - Pralki i suszarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

31515000-9 - Lampy ultrafioletowe

42981000-6 - Generatory ozonu

4.5.5.) Wartość części: 7384,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Multimedia

W skład wyposażenia z Części IV– Multimedia wchodzą:
 Podłoga interaktywna 1 szt.
 Pakiet gier do podłogi interaktywnej 1 szt.
 Mata do podłogi interaktywnej 1 szt.
 Laptop multimedialny 1 szt.
 Monitor interaktywny 65’’ wraz z uchwytem 1 szt.
 Radioodtwarzacz 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 17407 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Zabawki i pomoce do prowadzenia zajęć

W skład wyposażenia z Części V – Zabawki i pomoce do prowadzenia zajęć wchodzą:
 Ścieżka sensoryczna 4 szt.
 Bujak 2 szt.
 Zjeżdżalnia i bujak 2 w 1 2 szt.
 Zestaw zajęć do sensoryki 1 szt.
 Miękkie książeczki 2 kpl.
 Wózek spacerowy 2 szt.
 Wózek spacerowy 2 szt.
 Laweta z samochodami 2 szt.
 Samochód wywrotka 2 szt.
 Zestaw małych pojazdów 2 szt.
 Tor samochodowy 2 szt.
 Świetlne klocki konstrukcyjne 3 kpl.
 Waflowe klocki 4 kpl.
 Klocki ze zwierzętami 2 kpl
 Duże klocki 1 kpl
 Klocki piankowe magnetyczne 2 kpl.
 Zestaw naczyń do zabawy 2 kpl
 Zestaw grzechotek 4 szt.
 Lalka dziewczynka 4 szt.
 Lalka chłopiec 4 szt.
 Ubranka dla lalek. Zestaw chłopięcy 2 kpl.
 Ubranka dla lalek. Zestaw dziewczęcy 2 kpl.
 Akademia mądrego dziecka. Pierwsza gra zwierzątka 2 szt.
 Cegły junior 2 kpl.
 Duże koła dydaktyczne. Klocki konstrukcyjne 2 kpl.
 Garaż poziomowy 1 szt.
 Mata z pianinkiem 3 szt.
 Bączek obrotowy 2 szt.
 Zestaw pojazdów 1 kpl.
 Dźwiękowa nakładka z kółeczkami 2 szt.
 Stolik manipulacyjny drewniany Zwierzęta 2 szt.
 Zestaw pacynek – zawody 1 kpl.
 Straganik 1 szt
 Pacynki na rękę rodzina 3 kpl.
 Pacynki na rękę zwierzęta 3 kpl.
 Traktor gigant 2 szt.
 Samochód gigant wywrotka 2 szt.
 Motorek jeździk 2 szt.
 Jeździk dla dziewczynki 2 szt.
 Labirynt manipulacyjny 2 szt.
 Chodzik manipulacyjny 2 szt.
 Spadochron gwiazda 2 szt.
 Spadochron manipulacyjny 4 szt.
 Chusty duże 1 kpl.
 Domek z patio 1 szt.
 Klocki sensoryczne 4 kpl.
 Mata sensoryczna 4 szt.
 Podświetlany stolik 1 szt.
 Transparentne muszle 2 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

37522000-3 - Zabawki na kółkach

37529200-4 - Zabawki służące do jazdy

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 23284,55 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Wózki

W skład wyposażenia z Części VI– Wózki wchodzą:

 Wózek 6-os. 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34912100-4 - Wózki popychane

4.5.5.) Wartość części: 17075,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23589,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81251,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23589,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378

7.3.3) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29015 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24459,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85051,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24459,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378

7.3.3) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25,

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29670 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7384,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17822 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7384,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV Multimedia Małysz i Spółka spółka jawna,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821

7.3.3) Ulica: Głowackiego 7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-368

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9082,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17407 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79994,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17407 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923

7.3.3) Ulica: Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21410,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23284,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72887,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23284,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378

7.3.3) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25,

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17075,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29445 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17075,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378

7.3.3) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25,

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21003 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.