Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00317048/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór podmiotu zarządzającego projektem do realizacji zadania pn.: „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wróblew”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRÓBLEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 15
1.5.2.) Miejscowość: Wróblew
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-285
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@wroblew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wroblew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wroblew.pl/ zakładka Przetargi - https://bip.wroblew.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór podmiotu zarządzającego projektem do realizacji zadania pn.: „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wróblew”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecc8e11c-22c6-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001766/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wybór podmiotu zarządzającego projektem do realizacji zadania pn.: „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wróblew”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Działania IV.3 „OCHRONA POWIETRZA” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego woj. łódzkiego na lata 2014 – 2020 nr umowy: Nr UDA – RPLD. 04.03.02-10-00006/19/002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317048/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.25.2022.RR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, pn.: wybór
podmiotu zarządzającego projektem do realizacji zadania pn.: „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w2. Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji zarządzania
projektem nad realizacją wyżej wskazanej inwestycji.
2.1. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) weryfikacji wydatków pod kątem ich kwalifikowalności,
2) przygotowywania wniosków o zaliczkę i ich rozliczanie (z wyłączeniem przygotowania wniosków sprawozdawczych i
wniosków o płatność),
3) przygotowywania harmonogramów płatności,
4) informowania Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanej inwestycji, a zwłaszcza o
wszystkich zagrożeniach terminów zawartych w harmonogramie realizacji kontraktu,
5) prowadzenia korespondencji z IZ RPO WŁ na lata 2014 – 2020 oraz z innymi instytucjami na etapie realizacji oraz jego
kontroli, po uprzednim przedstawieniu jej Zamawiającemu,
6) aktualizacji dokumentacji aplikacyjnej,
7) wsparcia Zamawiającego na etapie kontroli projektu,
8) nadzoru nad rzeczową realizacją projektu (zgodność z dokumentacją aplikacyjną, dokumentacją sporządzoną przez
wykonawcę dostaw i robót budowlanych),
9) uczestniczenia w spotkaniach (co najmniej raz w miesiącu), w siedzibie Zamawiającego, w celu analizy postępu we
wdrażaniu projektu i omówienia harmonogramu dalszych prac,
10) wszystkich innych czynności niezbędnych do rozliczenia umowy o dofinansowanie projektu.
11) bieżąca weryfikacja realizacji projektu, zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym,
12) zapewnianie kontroli nad przebiegiem inwestycji, co umożliwi rzetelne, obiektywne,
i w pełni przemyślane, profesjonalne przygotowanie i przeprowadzenie projektu,
13) wsparcie w zakresie osiągnięcia zaplanowanych wskaźników produktu i rezultatu,
14) powiadamianie o zagrożeniach i ryzykach oraz możliwościach ich zapobiegania
i niwelowania,
15) komunikowanie oraz zapewnienie ścisłej współpracy pomiędzy osobami i podmiotami zaangażowanymi w projekt,
Wykonawcami oraz Instytucją Zarządzającą,
16) rozliczenie projektu i wsparcie w procesie przygotowania do kontroli po jego zakończeniu,
17) czuwanie nad prawidłowością procesu promocji projektu,
18) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym punkcie, które okażą się konieczne dla prawidłowej
realizacji projektu.
3. Inwestycja realizowana będzie zgodnie z PFU w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz uzyskanym pozwoleniem na budowę
(dokumentacja projektowa).
4. Zakres robót został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym oraz dokumentacji projektowej. Zamawiający
wymaga aby podmiot zarządzający był obecny na naradach koordynacyjnych.
8. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik
nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MRS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272791596
7.3.3) Ulica: Twarda 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-105
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI WRÓBLEW
- Przebudowa drogi gminnej nr 114463E w miejscowości Tubądzin dz. 315/1
- "Modernizacja oczyszczalni ścieków Wróblew" w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi WRÓBLEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa szkoły podstawowej wraz z zapleczem dydaktycznym i sportowo - rekreacyjnym w miejscowości Fredropol w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Inżynier Kontraktu.
- Inżynier Kontraktu.
- Wyłonienie inżyniera kontraktu, zarządzanie budową Hali widowiskowo-sportowej w Krakowie-Czużynach.
- Gospodarka Wodno-Ściekowa w Pszczynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.