Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i obsługa uroczystego wydarzenia z okazji jubileuszu 100. rocznicy pierwszego posiedzenia Senatu II RP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Senatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001393800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 694 90 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kancelaria Senatu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kancelaria Senatu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i obsługa uroczystego wydarzenia z okazji jubileuszu 100. rocznicy pierwszego posiedzenia Senatu II RP.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da53b9ce-29db-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331674/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, ponieważ zamówienie dotyczy działalności artystycznej, która może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę.
Uroczyste obchody jubileuszu 100. rocznicy pierwszego posiedzenia Senatu II RP zostaną uświetnione spektaklem, pt. „Słowo jest ogień”. Spektakl ten jest wystawiany w Teatrze Polskim im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, który posiada prawa autorskie do tego spektaklu.
Ponieważ wykonawca pan Lech Sawicki i pani Alicja Sawicka działający w formie spółki cywilnej pod firmą: Firma Sawicki s.c. Obsługa Widowni Teatralnych, Lech Sawicki, Alicja Sawicka, ul. Bogatyńska 10A/30, 01-461 Warszawa, ma wyłączność na obsługę wydarzeń organizowanych w Teatrze Polskim im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, dlatego temu wykonawcy zostanie powierzona realizacja tego zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPKO.SZP.350.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przygotowanie i obsługa uroczystego wydarzenia z okazji jubileuszu 100. rocznicy pierwszego posiedzenia Senatu II RP w Teatrze Polskim im. Arnolda Szyfmana w Warszawie.
2. Przedmiot zamówieni obejmuje, m.in.:
– wynajem sali teatralnej w Teatrze Polskim im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, ul. Karasia 2;
– prezentację spektaklu teatralnego pt.: „Słowo jest ogień”;
– usługę cateringową;
– całościową obsługę techniczno-organizacyjną wydarzenia.
3. Inne szczegółowe informacje zawiera zaproszenie do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312000-1 - Usługi artystyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295015,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295015,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295015,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ,,Firma Sawicki'-Obsługa Widowni Teatralnych S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Lech Sawicki Firma Sawicki-Obsługa Widowni Teatralnych, Alicja Sawicka Firma Sawicki Obsługa Widowni Teatralnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 522-25-16-416
7.3.3) Ulica: Bogatyńska 10A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-461
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FIRMA SAWICKI" - OBSŁUGA WIDOWNI TEATRALNYCH S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"FIRMA SAWICKI" - OBSŁUGA WIDOWNI TEATRALNYCH S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295015,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-28 do 2022-11-28INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.), cmentarz (XIX - I poł. XX w.), prace konserwatorskie przy nagrobkach - etap VII
- Wykonanie części naziemnej upamiętnienia w postaci pomnika poświęconego Polakom Ratującym Żydów w Ciepielowie
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.): prace konserwatorskie przy ikonostasie (XVI-XVIII w.) w cerkwi pw. św. Paraskewy (kon. XVI w.)
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.): prace konserwatorskie przy ikonostasie (XVI-XVIII w.) w cerkwi pw. św. Paraskewy (kon. XVI w.)
- Konserwacja obrazów i ram w Centrali NBP w Warszawie
więcej: Usługi artystyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.