eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Adaptację pomieszczeń w budynku CD- BN przy al. Piastów 45 w Szczecinie na laboratorium w ramach projektu "Centrum Zaawansowanych Materiałów i Inżynierii Procesów Wytwarzania"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptację pomieszczeń w budynku CD– BN przy al. Piastów 45 w Szczecinie na laboratorium w ramach projektu „Centrum Zaawansowanych Materiałów i Inżynierii Procesów Wytwarzania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/roboty-budowlane/2022-13.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nauka i edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptację pomieszczeń w budynku CD– BN przy al. Piastów 45 w Szczecinie na laboratorium w ramach projektu „Centrum Zaawansowanych Materiałów i Inżynierii Procesów Wytwarzania”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efff1327-e32c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania podlega współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (POIR), Działanie 4.2. na podstawie umowy o dofinasowanie projektu nr POIR.04.02.00-00-00-D0018/20-00 pn. „Centrum Zawansowanych Materiałów i Inżynierii Procesów Wytwarzania (CZMIPW)”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194103/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/WTiICh/169/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń w budynku Centrum Dydaktyczno – Badawczym Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie na laboratorium w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Centrum Zaawansowanych Materiałów i Inżynierii Procesów Wytwarzania”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym lokalizację i zakres przewidzianych do wykonania prac projektowych i robót budowlanych, o których mowa w ust. 1 powyżej, stanowiących przedmiot zamówienia z niniejszego postępowania określa Załącznik nr 2 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami;
3. W zakres (przedmiot) niniejszego zamówienia do wykonania po stronie Wykonawcy wchodzą w szczególności następujące obowiązki:
1) Dobór, skierowanie do wykonania prac projektowych i robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia oraz utrzymywanie przez cały okres realizacji tych prac odpowiedniego personelu wykonawczego, w tym osób posiadających uprawnia do projektowania robót budowanych - a na etapie realizacji Robót – ich personel kierowniczy o rodzaju i kwalifikacjach wskazanych w § 5 ust. 2 pkt 3) – 6) Wzoru Umowy;
2) Objęcie terenu budowy na czas realizacji robót budowlanych z przedmiotu niniejszego zamówienia, odpowiednie przygotowanie tego terenu, zabezpieczenie i utrzymywanie;
3) Pozyskanie, nabycie i dostarczenie na teren budowy materiałów i urządzeń budowlanych;
4) Zapewnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych z przedmiotu niniejszego zamówienia;
5) Przygotowanie i wydanie Zamawiającemu wymaganej dokumentacji projektowej oraz dokumentacji powykonawczej robót budowlanych z przedmiotu niniejszego zamówienia;
6) Przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do wykonanej dokumentacji projektowej oraz dokumentacji powykonawczej z niniejszego zamówienia;
7) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji wykonanych w ramach niniejszego zamówienia robót budowlanych, jak również wbudowanych, zainstalowanych lub w inny sposób zastosowanych w wykonaniu tych robót materiałów i urządzeń budowlanych. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosić musi 60 miesięcy od daty dokonania Odbioru Końcowego, o którym mowa w § 16 ust. 6 - 15 Wzoru Umowy;
8) Usuwanie wszystkich wad i usterek z tytułu udzielonej gwarancji oraz w ramach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady z przedmiotu niniejszego zamówienia.
4. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot postępowania z niniejszego ogłoszenia, warunki realizacji zamówienia, w tym szczegółowe postanowienia dotyczące informacji podanych w ust. 3 powyżej oraz wzajemne uprawnienia i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zawiera SWZ, w tym Wzór Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45321000-3 - Izolacja cieplna

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262520-2 - Roboty murowe

45432210-9 - Wykładanie ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

44112200-0 - Wykładziny podłogowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3586000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3586000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3586000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Expert Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542408799

7.3.3) Ulica: Kolejowa 37

7.3.4) Miejscowość: Dolice

7.3.5) Kod pocztowy: 73-115

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3586000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 291 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.