eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków biurowych, mieszkalnych oraz gospodarczych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów



Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków biurowych, mieszkalnych oraz gospodarczych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bytów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528383

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szarych Szeregów, 7

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598006066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bytow@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bytow.szczecinek.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/bytow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków biurowych, mieszkalnych oraz gospodarczych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91222233-1d47-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306538/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 205600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych oraz remontowych w budynku gospodarczym (magazynowo-garażowo-socjalnym), budynku sali konferencyjnej oraz budynku administracyjno-biurowym, zlokalizowanych na terenie siedziby Nadleśnictwa w Bytowie w tym:
a) Remont budynku gospodarczego (magazynowo-garażowo-socjalnego):
Ogólny zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności:
1. Remont pomieszczeń budynku w następującym zakresie:
a) Połać dachowa:
 impregnacja desek środkiem owadobójczym;
 wykonanie komunikacji technicznej nad sufitami pomieszczeń.
b) Pomieszczenie garażu nr 1:
 usunięcie resztek trocin, polepy, niepotrzebnych elementów ułożonych na suficie oraz ich wywózka do utylizacji;
 wzmocnienie obustronne elementów drewnianych sufitu podwieszanego belkami 14x8 cm;
 impregnacja deskowania oraz belek sufitu;
 wykucie kratek wentylacyjnych 2 szt.;
 zlikwidowanie zagrzybienia ścian i sufitu;
 malowanie ścian i sufitu po zlikwidowaniu zagrzybienia - kolor biały.
c) Pomieszczenie magazynowe:
 wzmocnienie obustronne elementów drewnianych sufitu podwieszanego belkami 14x8 cm;
 impregnacja deskowania oraz belek sufitu;
 wykucie kratek wentylacyjnych 2 szt;
 zlikwidowanie zagrzybienia ścian i sufitu;
 malowanie ścian i sufitu po zlikwidowaniu zagrzybienia - kolor biały;
 montaż wyłazu na suficie (po demontażu z garażu nr 2).
d) Pomieszczenie garażu nr 2
 rozbiórka istniejącego sufitu z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki;
 demontaż wyłazu schodowego do ponownego zamontowania w pomieszczeniu magazynowym;
 wykonanie nowego sufitu z płyt gipsowych wodoodpornych gr. 12,5 mm na stelażu podwieszanym;
 malowanie sufitu i ścian - kolor biały.
e) Pomieszczenie garażu nr 3
 rozbiórka istniejącego sufitu z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki;
 wykonanie nowego sufitu z płyt gipsowych wodoodpornych gr. 12,5 mm na stelażu podwieszanym;
 malowanie sufitu i ścian - kolor biały.
f) Pomieszczenie garażu nr 1, nr 2, nr 3:
 skucie warstwy ok. 10 cm istniejących posadzek betonowych;
 ułożenie folii przeciwwilgociowej;
 wykonanie nowych posadzek z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej.

b) Wykonanie prac konserwacyjnych oraz remontowych w budynku administracyjno-biurowym (siedziba nadleśnictwa):
Ogólny zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności:
1. WYMIANĘ DRZWI WEJŚCIOWYCH DO BUDYNKU NADLEŚNICTWA:
 demontaż drzwi wejściowych do budynku. Drzwi o wym. 1,6x2,3 m aluminiowe, wraz z listwami progowymi;
 dostawę, montaż nowych drzwi wejściowych automatycznych rozsuwanych, wykonanie instalacji zasilającej drzwi; drzwi zamontowane wewnątrz wiatrołapu, aluminiowe, o współczynniku przenikania ciepła 1,3 W/m2K. Drzwi o wymiarach około 160x230 cm, w kolorze możliwie najbardziej zbliżonym do istniejącej stolarki drzwiowej; drzwi wyposażone w niezbędne okucia, zamki oraz automatykę;
 dla drzwi automatycznych należy wykonać zasilanie, w tym kucie bruzd;
 po zakończeniu prac instalacyjnych , montażowych i posadzkarskich należy wykonać szpachlowanie, gruntowanie oraz malowanie ścian i sufitu wewnątrz wiatrołapu – farbą emulsyjną białą;
 likwidacja progu: skucie płytek podłogowych na szerokość ościeża, aż do wycieraczki zewnętrznej, skucie posadzki;
 wykonanie nowej posadzki ze spadkiem w kierunku do wycieraczki zewnętrznej;
 wykonanie okładzin z płytek, jak w wiatrołapie, wykonanie cokolika,
 na ościeże po zamontowaniu drzwi należy wkleić siatkę, wykonać tynk cienkowarstwowy, zagruntować oraz pomalować farbą silikonową (ok. 2,8 m2);
 wywóz oraz utylizacja wszystkich materiałów pochodzących
z rozbiórki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 142000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych oraz remontowych w budynkach mieszkalnych oraz gospodarczych zlokalizowanych na terenie osad leśniczówek Niedarzyno, Modrzewo, Miedzierza, Czaple, Czarna Dąbrowa, Róg, Koźlice, w tym:
1. Wykonanie prac konserwacyjnych oraz remontowych w budynku mieszkalnym oraz gospodarczym zlokalizowanym na terenie osady leśniczówki Niedarzyno:
a) Leśnictwo Niedarzyno - budynek gospodarczy/ kotłownia:
 WYMIANA ORYNNOWANIA
 USZCZELNIENIE DACHU NAD KOTŁOWNIĄ
 WYWÓZ. UTYLIZACJA MATERIAŁÓW Z DEMONTAŻU
b) Leśnictwo Niedarzyno - budynek leśniczówki Niedarzyno:
 USZCZELNIENIE ORYNNOWANIA
 WYMIANA i KONSERWACJA PARAPETÓW
 WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH WIATROWNIC NAD PRZYBUDÓWKĄ
 WYWÓZ. UTYLIZACJA MATERIAŁÓW Z DEMONTAŻU
2. Wykonanie prac konserwacyjnych oraz remontowych w budynku mieszkalnym zlokalizowanym na terenie osady leśniczówki Modrzewo:
a) Leśnictwo Modrzewo - budynek mieszkalny:
 WYMIANA WYŁAZU DACHOWEGO:
 MALOWANIE PODBITKI DREWNIANEJ ORAZ ELEMENTÓW DREWNIANYCH ELEWACYJNYCH:
 UZUPEŁNIENIE FUG POMIĘDZY PŁYTKAMI NA SCHODACH ZEWNĘTRZNYCH:
3. Wykonanie prac konserwacyjnych oraz remontowych w budynku mieszkalnym zlokalizowanym na terenie osady leśniczówki Miedzierza.
a) Leśnictwo Miedzierza - budynek mieszkalny.
 REMONT SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH:
 REMONT SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH – WEJŚCIE DO KANCELARII:
4. Wykonanie prac konserwacyjnych oraz remontowych w budynku mieszkalnym oraz gospodarczym zlokalizowanym na terenie osady leśniczówki Czaple (Dąbie).
a) Leśnictwo Czaple (Dąbie) - budynek mieszkalny:
 WYMIANA NIESZCZELNEGO FRAGMENTU RYNNY DŁUGOŚCI OK. 3 m:
 MALOWANIE PODBITKI DREWNIANEJ, WIATROWNIC, I OKAPÓW.
 MYCIE ELEWACJI
b) Leśnictwo Czaple (Dąbie) - budynek gospodarczy:
 MALOWANIE PODBITKI DREWNIANEJ, WIATROWNIC I OKAPÓW.
5. Wykonanie prac konserwacyjnych oraz remontowych w budynku mieszkalnym zlokalizowanym na terenie osady leśniczówki Czarna Dąbrowa.
a) Leśnictwo Czarna Dąbrowa - budynek mieszkalny:
 KONSERWACJA ELEMENTÓW DREWNIANYCH – PODBITKI OKAPU, WIATROWNIC, ZADASZENIA NAD WEJŚCIEM:
6. Wykonanie prac remontowych w budynku mieszkalnym zlokalizowanym na terenie osady leśniczówki Róg.
a) Leśnictwo Róg - budynek mieszkalny:
 WYMIANA DRZWI ZEWNĘTRZNYCH DO CZĘŚCI MIESZKALNEJ:
 WYMIANA DRZWI ZEWNĘTRZNYCH DO KANCELARII.
7. Wykonanie prac remontowych w budynku mieszkalnym zlokalizowanym na terenie osady leśniczówki Koźlice
a) Leśnictwo Koźlice - budynek mieszkalny:
 WYMIANA DRZWI ZEWNĘTRZNYCH DO KANCELARII.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ – dokumentacja na którą składają się: opis prac do wykonania oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 63600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226935 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Montażowo-Serwisowe Marcin Wirkus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421665586

7.3.4) Miejscowość: Żukówko

7.3.5) Kod pocztowy: 77-121

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie tj. do dnia 01.09.2022 r. do godziny 09:00 nie złożono żadnej oferty na Część II zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.