eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku gospodarczego Urzędu Miejskiego w Obornikach na pomieszczenia administracyjne



Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku gospodarczego Urzędu Miejskiego w Obornikach na pomieszczenia administracyjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 76

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.oborniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c787e4f7-2156-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku gospodarczego Urzędu Miejskiego w Obornikach na pomieszczenia administracyjne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c787e4f7-2156-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034258/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego na pomieszczenia Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313563

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku gospodarczego Urzędu Miejskiego w Obornikach na pomieszczenia administracyjne
2. Planowana inwestycja ma na celu przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części budynku gospodarczego, poprzez wydzielenie w pomieszczeń na potrzeby działalności Gminnej Komisji Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Program użytkowy obejmuje: salę spotkań na 20 osób z aneksem kuchennym, pomieszczenie biurowe dla 3 pracowników, toaletę dla osób niepełnosprawnych oraz wiatrołap. Planuje się wyposażenie pomieszczeń zgodnie z ich funkcją. Pomieszczenie biurowe posiada bezpośrednio dostęp do światła słonecznego. Sala spotkań (pomieszczenie na czasowy pobyt ludzi, nie będące miejscem pracy) posiada doświetlenie pośrednie poprzez szklaną ściankę wewnętrzną.
3. Kompleksowa modernizacja fragmentu budynku wraz z niezbędnym wyposażeniem, będzie obejmowała m.in. wyposażenie w instalację wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, instalację grzewczą, instalacje wodno-kanalizacyjną, instalację oświetlenia, instalację sieci strukturalnej LAN (logicznej i zasilania gwarantowanego), sieci bezprzewodowej Wi-Fi, instalację monitoringu wizyjnego, instalacje elektryczne i teletechniczne.
4. Planowane przedsięwzięcie wiąże się z szeregiem prac rozbiórkowych i budowlanych w części budynku podlegającej przebudowie. Planuje się wymienić istniejącą posadzkę betonową oraz pokrycie dachowe. Projektuje się też docieplenie ścian oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.
5. Charakterystyczne parametry obiektu:
a) powierzchnia działek w zakresie objętym opracowaniem - 1134,4 m2 - 100%
b) powierzchnia zabudowy – bez zmian - 530,2 m2 – 47%
c) powierzchnia utwardzona:
istniejąca - 249,2 m2 - 22%
projektowana - 483,3 m2 – 43%
6. Zasadnicze elementy wyposażenia budowlano-instalacyjnego: budynek wyposażony jest w komplet instalacji zapewniających jego sprawne i komfortowe użytkowanie. Zaprojektowano nowe instalacje w części przebudowywanej:
a) centralnego ogrzewania – zasilana z istniejącego rozdzielacza,
b) cieplej i zimnej wody użytkowej – zasilana z istniejącej instalacji wewnętrznej,
c) kanalizacja sanitarna – podłączona do miejskiej kanalizacji sanitarnej,
d) elektryczna – zasilana z miejskiej sieci energetycznej,
e) teletechniczne – podłączone do centralnej serwerowni w budynku administracyjnym.
7. Instalacja ogrzewania: źródłem ciepła dla budynku jest istniejący (zlokalizowany w głównym budynku Urzędu) kocił gazowy. System zamknięty z grzejnikami oraz zaworami termostatycznymi.
8. Instalacja ciepłej wody użytkowej: źródłem ciepła dla instalacji c.w.u są indywidualne podgrzewacze elektryczne przy punktach poboru wody. Instalacja w rurach izolowanych z układem cyrkulacji.
9. Instalacja wentylacji: wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna z odzyskiem ciepła.
10. Instalacja chłodzenia: indywidualne jednostki klimatyzacyjne.
11. Instalacja oświetlenia: oświetlenie LED.
12. Warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. Zapewniono właściwe doświetlenie pomieszczeń pracy oraz przeznaczonych na pobyt ludzi światłem naturalnym za pomocą okien.
Wysokość pomieszczeń pracy oraz przeznaczonych na pobyt ludzi zgodnie z przepisami.
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 730163,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 899980,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 730163,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JZR Robert Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661871267

7.3.3) Ulica: Gen. H. Dąbrowskiego 33

7.3.4) Miejscowość: Oborniki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 730163,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.